GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 04 juli 2009 - 10:16:09

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Ferrari 2009 op 12 juli 2009 - 18:07:58
Citaat van: Tim op 12 juli 2009 - 16:24:31
Raikkonen moet zich zodadelijk verantwoorden. Hij lag er te snel uit om al tijdens de race iets te doen...
Ze zeiden dat het sowieso na de race zou beslist worden ;)
Wha-evah

webberonpole

Beste mensen,

Ik had toch werkelijk de voorspelling Webber, Vettel, Massa! Ik ben al vanaf het begin fan van Webber, ga ik naar een GP, wint hij dan zijn eerste! Het was echt fantastisch! Samen met Waard500 zat ik op T10a. Niet de mooiste plekken, maar wel een fantastische race van mijn favo rijder! Na de straf alsnog overweldigend winnen!

Verder was het erg jammer van Sutil en werden de Brawns een beetje zoek gereden. Knap van Massa overigens.

Folkert

Citaat van: Tim op 12 juli 2009 - 18:54:11
Citaat van: Ferrari 2009 op 12 juli 2009 - 18:07:58
Citaat van: Tim op 12 juli 2009 - 16:24:31
Raikkonen moet zich zodadelijk verantwoorden. Hij lag er te snel uit om al tijdens de race iets te doen...
Ze zeiden dat het sowieso na de race zou beslist worden ;)
Wha-evah
Voor iemand die prat ging op respect, toon jij het zelf ook niet heel veel. Maar dat kan ook aan mij liggen. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

leuke race, en Ferrari heeft toch goed gepresteerd. Hopelijk kan dit blijven duren van Ferrari

meatball

Citaat van: robbert op 13 juli 2009 - 00:59:25
leuke race, en Ferrari heeft toch goed gepresteerd. Hopelijk kan dit blijven duren van Ferrari
Ferrari heeft met veel geluk en een uitstekende Massa een derde plaats behaald maar  in iets andere omstandigheden kon het net zo goed 7de of 8ste zijn geweest.Ze hebben alles mee gehad deze race en waren zeker niet top.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 13 juli 2009 - 05:33:04
Citaat van: robbert op 13 juli 2009 - 00:59:25
leuke race, en Ferrari heeft toch goed gepresteerd. Hopelijk kan dit blijven duren van Ferrari
Ferrari heeft met veel geluk en een uitstekende Massa een derde plaats behaald maar  in iets andere omstandigheden kon het net zo goed 7de of 8ste zijn geweest.Ze hebben alles mee gehad deze race en waren zeker niet top.
Massa heeft het zeker goed gedaan, maar uitstekend vind ik net iets overdreven. Hij deed wel wat hij moest doen, maar voor het zelgde geld waren de Brawns voor bij gestoken.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Heb de race mogen aanschouwen vanaf Tribune 3 net over de pitboxen van Brawn, Force India en Williams. Dankzij onze Kangeroo TV hebben niks moeten missen van wat zich rond de race afspeelde. Van al mijn circuit ervaringen is de Nürburgring toch één van de toppers gebleken. Zondag konden we op de GRATIS parking net tegenover het nieuwe "Welcome Center" terecht en ik heb geen seconde moeten aanschuiven. De voorzieningen op de Nürburgring zijn ongezien op vele andere circuits in Europa. Prpoere en gratis WC's, vriendelijke stewards en ander veiligheidspersoneel en een mooie tribune. Ik zou niet weten waarom ik nog een kaart zou kopen voor Francorchamps om op een oude aftandse tribune te gaan zitten als je op een tribune als deze kan plaatsnemen. Ik geef toe da het allemaal wat zakelijker aandoet het hele concept met al die winkels onder T3, maar ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat ik iets heb gemist qua sfeer of dat het allemaal minder authentiek was. Volgende keer weet ik wat kiezen als ik nog eens race live wil meemaken.

Webber is een verdiende winnaar en aan zijn gescreeuw ind e wagen te horen heeft hij hetzelfde gedacht gisteren.  :)
Massa had ik helemaal niet op het podium verwacht, eerder Hamilton of een Brawn. Jammer voor van die lekke band voor Hamilton en dat akkefietje met Raïkkonen en Sutil.
Aangename race, ondanks het uitblijven van de regen waar ik toch een beetje op hoopte.

WeezyAveli

Blijf me toch verbazen dat LH rechterachterband lek ging.

Maar op videobeelden en foto's is het toch duidelijk dat Webber hem lichtjes raakt met z'n voorvleugel, jammer dat dat precies een lekke achterband opleverde  :(

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 13 juli 2009 - 09:45:14
Blijf me toch verbazen dat LH rechterachterband lek ging.

Maar op videobeelden en foto's is het toch duidelijk dat Webber hem lichtjes raakt met z'n voorvleugel, jammer dat dat precies een lekke achterband opleverde  :(

Lewis was goed weg iig, hij had nog wel voor iets leuks kunnen zorgen denk ik. Jammer, maar misschien bied dit uitzicht naar meer voor Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

In een interview op BBC 5-Live wisten de McLarenboys te vertellen dat er blijkbaar een voor het team aerodynamische doorbraak is geweest de afgelopen weken.

waard500

Ik heb de GP live vanuit tribune 10a bekeken. Ik heb een stukje van de tv bekeken (opgenomen)....maar 1 ding viel mij op! In de eerste ronden heeft Trulli problemen gehad. Hier is niets van te zien! Ik d8 op het circuit zelf te zien dat hij werd getoucheerd. Hij reed op een gegeven moment langzaam voorbij en is in de pits geweest. Dit is Olav Mol en de regie kennelijk helemaal ontgaan.

Vreemd toch?

Webber en Sutil reden magistraal goed! Ook Massa verdient een pluim! Brawn viel tegen...
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Enzo

Ben jij dat Waard500?? Daar naast Trulli?? ;D

waard500

Citaat van: Enzo op 13 juli 2009 - 15:07:25
Ben jij dat Waard500?? Daar naast Trulli?? ;D

Ja :D lachuh he! 8)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: waard500 op 13 juli 2009 - 15:38:20
Citaat van: Enzo op 13 juli 2009 - 15:07:25
Ben jij dat Waard500?? Daar naast Trulli?? ;D

Ja :D lachuh he! 8)
Nee, ik vind je maar beetje eng :P

hahah, je komt wel vaag bekent voor eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ferrari gaat zich na deze race voornamelijk richten op hun auto voor volgend jaar, ze geven de strijd dus op.
Aan de ene kant vind ik het wel een beetje jammer, maar ik begrijp het wel.
Beter dat ze er volgend jaar weer staan dan.... >:(