GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 04 juli 2009 - 10:16:09

« vorige - volgende »

Vettelredbull

Citaat van: Burorri op 07 juli 2009 - 23:54:15
Citaat van: robbert op 07 juli 2009 - 18:27:44
ja, zou mooi zijn dat we weer regen hebben, maar hopelijk krijgen we dan geen SC start om dan rondenlang achter de SC te hangen en geen vroege finish na 3 kwartier stilstaan
Gelukkig zijn de buien in Duitsland nooit zo erg en vaak als in Maleisie. Maar regenrace die droog begint en veel wisselt lijkt mij ook wel leuk. En dat Button en Rubens uitvallen. En Vettel wint natuurlijk.

Ik kan me nog een GP van Duitsland herrineren waarin het wel zo erg en hard regende als in Maleisie. ;) ;)

F_A_Diaz

Als de temperatuur tussen de 15 - 22 graden blijft zie ik Red Bull de beste papieren hebben.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F1FerrariFan op 08 juli 2009 - 23:50:11
Citaat van: Burorri op 07 juli 2009 - 23:54:15
Citaat van: robbert op 07 juli 2009 - 18:27:44
ja, zou mooi zijn dat we weer regen hebben, maar hopelijk krijgen we dan geen SC start om dan rondenlang achter de SC te hangen en geen vroege finish na 3 kwartier stilstaan
Gelukkig zijn de buien in Duitsland nooit zo erg en vaak als in Maleisie. Maar regenrace die droog begint en veel wisselt lijkt mij ook wel leuk. En dat Button en Rubens uitvallen. En Vettel wint natuurlijk.

Ik kan me nog een GP van Duitsland herrineren waarin het wel zo erg en hard regende als in Maleisie. ;) ;)
Welk jaar was dat dan? :P
maar gelukkig is dat niet zo vaak als in Maleisië.
Trotse vader van Rosalie(L)

Vettelredbull

Citaat van: Burorri op 09 juli 2009 - 14:34:47
Citaat van: F1FerrariFan op 08 juli 2009 - 23:50:11
Citaat van: Burorri op 07 juli 2009 - 23:54:15
Citaat van: robbert op 07 juli 2009 - 18:27:44
ja, zou mooi zijn dat we weer regen hebben, maar hopelijk krijgen we dan geen SC start om dan rondenlang achter de SC te hangen en geen vroege finish na 3 kwartier stilstaan
Gelukkig zijn de buien in Duitsland nooit zo erg en vaak als in Maleisie. Maar regenrace die droog begint en veel wisselt lijkt mij ook wel leuk. En dat Button en Rubens uitvallen. En Vettel wint natuurlijk.

Ik kan me nog een GP van Duitsland herrineren waarin het wel zo erg en hard regende als in Maleisie. ;) ;)
Welk jaar was dat dan? :P
maar gelukkig is dat niet zo vaak als in Maleisië.

Haha nee dat klopt, maar in 2007 was er een enorme hoosbui aan het begin van de GP van duitsland. toen ging Winckelhock nog even aan de leiding in de spyker dacht ik. maar dat leek wel een beetje op maleisie dit jaar.

Folkert

Citaat van: F1FerrariFan op 09 juli 2009 - 20:35:09
Citaat van: Burorri op 09 juli 2009 - 14:34:47
Citaat van: F1FerrariFan op 08 juli 2009 - 23:50:11
Citaat van: Burorri op 07 juli 2009 - 23:54:15
Citaat van: robbert op 07 juli 2009 - 18:27:44
ja, zou mooi zijn dat we weer regen hebben, maar hopelijk krijgen we dan geen SC start om dan rondenlang achter de SC te hangen en geen vroege finish na 3 kwartier stilstaan
Gelukkig zijn de buien in Duitsland nooit zo erg en vaak als in Maleisie. Maar regenrace die droog begint en veel wisselt lijkt mij ook wel leuk. En dat Button en Rubens uitvallen. En Vettel wint natuurlijk.

Ik kan me nog een GP van Duitsland herrineren waarin het wel zo erg en hard regende als in Maleisie. ;) ;)
Welk jaar was dat dan? :P
maar gelukkig is dat niet zo vaak als in Maleisië.

Haha nee dat klopt, maar in 2007 was er een enorme hoosbui aan het begin van de GP van duitsland. toen ging Winckelhock nog even aan de leiding in de spyker dacht ik. maar dat leek wel een beetje op maleisie dit jaar.
Oja, die race kan ik me weer herinneren ja. Dat was met die waterval bijna bij de eerste bocht, waar Hamilton geluk had dat hij nog kon verder rijden omdat hij uit de grindbak is gehaald.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Het is trouwens een schande dat men dit circuit de naam
heeft van het oude circuit die er naast ligt!Dat was een
indrukwekkend circuit en bovendien uniek in de f1.
Dit heeft niks te maken met het legendarische oude ciruit.
Dan kunnen ze binnen 1evengoed binnen 100 jaar een
race houden op de snelweg en de gp van monaco gaan noemen
(wel wat overdreven maar juillie snappen mijn punt wel).

Jasper

Regende het in 2000 (eerste overwinning Barrichello) ook niet hard?

RadioActiveMan

Citaat van: flupke3 op 09 juli 2009 - 22:01:43
Het is trouwens een schande dat men dit circuit de naam
heeft van het oude circuit die er naast ligt!Dat was een
indrukwekkend circuit en bovendien uniek in de f1.
Dit heeft niks te maken met het legendarische oude ciruit.
Dan kunnen ze binnen 1evengoed binnen 100 jaar een
race houden op de snelweg en de gp van monaco gaan noemen
(wel wat overdreven maar juillie snappen mijn punt wel).

Het is een circuit, en die noemen allemaal ring in het duits, en het ligt in Nürburg. Hoe moesten ze het dan noemen? De oude Hockenheimring vond ik ook veel beter dan het nieuwe circuit, maar het nieuwe mag van mij gerust dezelfde naam dragen hoor. Spa-Francorchamps heeft ook nog altijd dezelfde naam en heeft evenveel te maken met het oude circuit. Het legendarische circuit in Nürburg wordt tegenwoordig de Nordschleife genoemd. Eerlijk gezegd heb ik er weinig mee. Ik ben dan ook niet oud genoeg om mij daar nog iets van te kunnen herinneren.

F_A_Diaz

Citaat van: F1FerrariFan op 09 juli 2009 - 20:35:09
Haha nee dat klopt, maar in 2007 was er een enorme hoosbui aan het begin van de GP van duitsland. toen ging Winckelhock nog even aan de leiding in de spyker dacht ik. maar dat leek wel een beetje op maleisie dit jaar.

Klopt, superrace was dat, ik was erbij. Beslissende inhaalactie voor de leiding van de race door Alonso op Massa paar ronden voor het eind gebeurde pal voor mijn neus.  8)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

WeezyAveli

#39
Lewis Hamilton zou vandaag gereden hebben met een unieke nieuwe diffuser.
Heikki zou vandaag hebben gereden met een radicaal nieuwe voorvleugel.

Verder nog updates op het bodywork, ophanging en de vloer.
Miss later fotos ;)

http://www.xpb.cc/thumbnails/2009/f1-2009-ger/fr/0Y04HS00W4ZPMO09MN4E908B5TVL_450.jpg

Williams
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hires/2009/gpsilverstone/diapo_633.jpg
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hires/2009/gpsilverstone/diapo_616.jpg

Enzo

Zijn er nog andere update's bekend van de andere teams?

WeezyAveli

#41

Vettelredbull

Citaat van: F_A_Diaz op 10 juli 2009 - 10:58:47
Citaat van: F1FerrariFan op 09 juli 2009 - 20:35:09
Haha nee dat klopt, maar in 2007 was er een enorme hoosbui aan het begin van de GP van duitsland. toen ging Winckelhock nog even aan de leiding in de spyker dacht ik. maar dat leek wel een beetje op maleisie dit jaar.

Klopt, superrace was dat, ik was erbij. Beslissende inhaalactie voor de leiding van de race door Alonso op Massa paar ronden voor het eind gebeurde pal voor mijn neus.  8)

Ja klopt idd, ze raakten elkaar zelfs nog dacht ik. en vlak na de wedstrijd hadden ze ook nog heftige woorden met elkaar herriner ik me nog.


WeezyAveli

#44
Hamilton P1 tijdens FP2.
Ze zeggen dat ze niet op een bijna lege tank reden, maar dat ze wss wel lichter waren dan de redbulls en brawns.
Hamilton reed rond met een nieuwe voorvleugel, vloer, diffuser en bodywork.
Kovalainen reed alleen met de nieuwe voorvleugel.

Massa reed met de nieuwe neus, Raikkonen heeft nog de auto vanuit Silverstone

Toyota heeft trouwens een aparte neus:
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hires/2009/gpnurburgring/diapo_165.jpg

FI heeft trouwens ook een update voor hun diffuser geloof ik:
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hires/2009/gpnurburgring/diapo_667.jpg