GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 04 juli 2009 - 10:16:09

« vorige - volgende »

Miek

Ik ga voor 8 € naar de Belgische Grand Prix gaan kijken. Het hele weekend. Dit omdat ik onder 18 ben. Voor volwassenen kost dit 70€. Maar dan kan je alleen in 'Les Combes' gaan zitten. Bestellen kan op: www.Nieuwsblad.be/f1

Veel plezier ermee ;).

meatball

Volgend jaar bestel ik in ieder geval niet meer goed op tijd mijn tickets,ik vind dit een rotte manier van verkopen,wie op tijd besteld betaald gewoon dubbel  >:( En als de prijs volgend jaar niet zo goedkoop wordt ga ik gewoon niet meer,en hopenlijk vele met mij.
Verder denk ik dat Vettel wint in Duitsland.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

RadioActiveMan

Je hebt groot gelijk meatball.
Zulke prijsverschillen zijn belachelijk gewoon ook al kan ik daar nu van profiteren.

gloudiesaurus

Citaat van: Beco op 06 juli 2009 - 12:48:44
Het is de eerste keer dat ik naar daar trek. Ik kan pas zaterdagochtend vertrekken richting daar met de tent en rugzak in de auto.
Vind ik op de camping naast het circuit nog plaats zaterdag?

Moet in principe geen probleem zijn... :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Citaat van: gloudiesaurus op 06 juli 2009 - 22:43:18
Citaat van: Beco op 06 juli 2009 - 12:48:44
Het is de eerste keer dat ik naar daar trek. Ik kan pas zaterdagochtend vertrekken richting daar met de tent en rugzak in de auto.
Vind ik op de camping naast het circuit nog plaats zaterdag?

Moet in principe geen probleem zijn... :)

Thx!  :)

Jammer dat ik vrijdag nog niet kan gaan, er staat die avond gogodance op het programma. lol

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 06 juli 2009 - 22:05:06
Je hebt groot gelijk meatball.
Zulke prijsverschillen zijn belachelijk gewoon ook al kan ik daar nu van profiteren.
Het is gewoon het last minute principe. Waarschijnlijk heeft GPUpdate een bepaalde hoeveelheid tickets besteld en zijn die nog niet op ofzo. Enfin, weet ik veel hoe dat gaat, maar aangezien het blijkbaar niet overal zo is? Dat jullie je nu in de zak gezet voelen kan ik goed begrijpen, maarja, GPUpdate doet gewoon wat elke winkel in de solden doet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Het geval van GPupdate is het aanprijzen van hun vernieuwde ticketservice. Wat trouwens voor redelijk wat verwarring heeft gezorgd bij mij.
Kaartgegevens moeten invoeren als betalingsmiddel maar toch alles nog moeten overschrijven via de bank omdat met die kaartgegevens blijkbaar niets wordt gedaan.
Dit ter zijde kan ik het wel begrijpen, maar een korting van meer dan 50% steekt als fan met tickets toch redelijk diep in het hart.
Ikzelf vind de prijzen voor een F1 kaartje het helemaal niet waard om te gaan. 8 all inn overnachtingen in Corfu met huurauto eind mei was even duur als één dag F1 op Francorchamps zonder eten.
Volgend jaar gewoon wachten, willen ze de mensen etrug naar het circuit lokken moet je zoiets wel doen.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 07 juli 2009 - 11:34:06
Dit ter zijde kan ik het wel begrijpen, maar een korting van meer dan 50% steekt als fan met tickets toch redelijk diep in het hart.
Daar heb je helemaal gelijk in. 50% is veel, enorm veel. Het is een marketingstunt, maar ze hadden het beter vroeg aangekondigd dan nu zo helemaal op het laatste moment. Dit lijkt me ook niet leuk voor de mensen die een tijdje terug bij GPUpdate al gekocht hadden en nu moeten aanzien dat waar zij hun tickets duur betaald hebben, nu de tickets spotgoedkoop over de toonbank gaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Enfin genoeg gezeverd over kaarten.

Zaterdag en zondag verwachten ze voorlopig redelijk wat regen in de Eifel. Dat belooft veel, de Nurburgring en regen is altijd een spannende combinatie.

Folkert

Citaat van: Beco op 07 juli 2009 - 13:34:28
Enfin genoeg gezeverd over kaarten.

Zaterdag en zondag verwachten ze voorlopig redelijk wat regen in de Eifel. Dat belooft veel, de Nurburgring en regen is altijd een spannende combinatie.

Was het niet 99 dat we super mooie race hadden en dat .....die Ferrari test rijder, luca Badoer op p6 uitviel.
Trotse vader van Rosalie(L)

waard500

Citaat van: Burorri op 07 juli 2009 - 13:41:27
Citaat van: Beco op 07 juli 2009 - 13:34:28
Enfin genoeg gezeverd over kaarten.

Zaterdag en zondag verwachten ze voorlopig redelijk wat regen in de Eifel. Dat belooft veel, de Nurburgring en regen is altijd een spannende combinatie.

Was het niet 99 dat we super mooie race hadden en dat .....die Ferrari test rijder, luca Badoer op p6 uitviel.

Badoer viel uit op P4
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: waard500 op 07 juli 2009 - 16:02:04
Citaat van: Burorri op 07 juli 2009 - 13:41:27
Citaat van: Beco op 07 juli 2009 - 13:34:28
Enfin genoeg gezeverd over kaarten.

Zaterdag en zondag verwachten ze voorlopig redelijk wat regen in de Eifel. Dat belooft veel, de Nurburgring en regen is altijd een spannende combinatie.

Was het niet 99 dat we super mooie race hadden en dat .....die Ferrari test rijder, luca Badoer op p6 uitviel.

Badoer viel uit op P4
Ok, dacht p6. Naja, is ook lang geleden :P
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ja, zou mooi zijn dat we weer regen hebben, maar hopelijk krijgen we dan geen SC start om dan rondenlang achter de SC te hangen en geen vroege finish na 3 kwartier stilstaan

Folkert

Citaat van: robbert op 07 juli 2009 - 18:27:44
ja, zou mooi zijn dat we weer regen hebben, maar hopelijk krijgen we dan geen SC start om dan rondenlang achter de SC te hangen en geen vroege finish na 3 kwartier stilstaan
Gelukkig zijn de buien in Duitsland nooit zo erg en vaak als in Maleisie. Maar regenrace die droog begint en veel wisselt lijkt mij ook wel leuk. En dat Button en Rubens uitvallen. En Vettel wint natuurlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Die lagere temperaturen lijken me een beetje in het voordeel van Red Bull te zijn, Brawn heeft toch laten zien dan problemen te hebben met het op temperatuur brengen van de banden.

Aan de andere kant is je thuisrace winnen altijd moeilijker dan andere GP's ;) (kijk maar naar Schumacher, Senna, etc, etc :))
GPPits.net: als Formule 1 een passie is