GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 04 juli 2009 - 10:16:09

« vorige - volgende »

Supermariobros

Volgend week staat met de Duitse Grand Prix de thuisrace van Sebastian Vettel op het menu. Kan de jonge Duitser zegevieren voor eigen publiek? Of blijkt BrawnGP dit keer weer te sterk?

Enzo


waard500

Citaat van: Enzo op 04 juli 2009 - 12:31:52
2de ticket gratis bij gpupdate.nl...... 8)

Heb het gezien! Wat een drama! Ik heb 2 weken geleden tickets gekocht...wat ellendig! Ik betaal nu gewoon 200 euro te veel! :(
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Enzo

Citaat van: waard500 op 04 juli 2009 - 13:07:19
Citaat van: Enzo op 04 juli 2009 - 12:31:52
2de ticket gratis bij gpupdate.nl...... 8)

Heb het gezien! Wat een drama! Ik heb 2 weken geleden tickets gekocht...wat ellendig! Ik betaal nu gewoon 200 euro te veel! :(

Das mooi klote dan.... :-X
Probeer ze te verkopen via ebay of iets dergelijks en koop nieuwe kaartjes via gpupdate voor minimaal verlies..... ::)

gloudiesaurus

ik zou gewoon even gpupdate.nl mailen en je verhaal voorleggen en vertellen dat je teleurgesteld bent... niet geschoten is altijd mis ;)

En qua GP, het zou mooi zijn voor Vettel (en het kampioenschap) als hij hier kan winnen..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Heb er direct besteld. 200€/man voor een gold weekend ticket.  :D
Vind het jammer dat je niet kan zien welke tribune of waar. Maar ja, gold kan niet slecht zijn.

waard500

Ik heb de tickets bij de Nurburgring zelf besteld, en die hanteren nog steeds de normale prijzen. Dus ik kan niets beginnen...

Verder zijn de tickets op naam..dus doorverkopen lijkt me lastig.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

gloudiesaurus

Citaat van: waard500 op 05 juli 2009 - 11:57:29
Ik heb de tickets bij de Nurburgring zelf besteld, en die hanteren nog steeds de normale prijzen. Dus ik kan niets beginnen...

Verder zijn de tickets op naam..dus doorverkopen lijkt me lastig.

Volgens mij kan je tickets over laten schrijven op een andere naam...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Schumivill

Citaat van: Beco op 05 juli 2009 - 11:36:25
Heb er direct besteld. 200€/man voor een gold weekend ticket.  :D
Vind het jammer dat je niet kan zien welke tribune of waar. Maar ja, gold kan niet slecht zijn.

Denk dat je mag kiezen waar je zit op de goud tribunes,ma kweet niet zeker,ik heb tickets voor groen 12.

Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Miek

Ik denk wel dat BrawnGP weer met de zege zal gaan lopen. Technisch gezien staan zij gewoon veel te sterk in hun schoenen. Hoewel Red Bull ook een vrij goed team is. Ik wacht ook af wanneer Force India (met name voormalig Renault rijder Fisichella) eens zijn eerste puntjes zullen gaan scoren.

RadioActiveMan

Citaat van: Schumivill op 05 juli 2009 - 14:01:12
Denk dat je mag kiezen waar je zit op de goud tribunes,ma kweet niet zeker,ik heb tickets voor groen 12.

Dan probeer ik 4A of 4 na het rechte stuk meeste kans op actie, zeker bij de start.

waard500

Citaat van: gloudiesaurus op 05 juli 2009 - 13:05:17
Citaat van: waard500 op 05 juli 2009 - 11:57:29
Ik heb de tickets bij de Nurburgring zelf besteld, en die hanteren nog steeds de normale prijzen. Dus ik kan niets beginnen...

Verder zijn de tickets op naam..dus doorverkopen lijkt me lastig.

Volgens mij kan je tickets over laten schrijven op een andere naam...

Is dat zo? Hmmm..hoe dan? Het wordt denk ik een moeilijk verhaal..ik ga woensdagochtend al weg.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

gloudiesaurus

Citaat van: waard500 op 05 juli 2009 - 21:55:11
Citaat van: gloudiesaurus op 05 juli 2009 - 13:05:17
Citaat van: waard500 op 05 juli 2009 - 11:57:29
Ik heb de tickets bij de Nurburgring zelf besteld, en die hanteren nog steeds de normale prijzen. Dus ik kan niets beginnen...

Verder zijn de tickets op naam..dus doorverkopen lijkt me lastig.

Volgens mij kan je tickets over laten schrijven op een andere naam...

Is dat zo? Hmmm..hoe dan? Het wordt denk ik een moeilijk verhaal..ik ga woensdagochtend al weg.

Ik heb wel eens tickets op naam over laten zetten, had me tickets nl. toen ook verkocht omdat ik niet kon. Weet alleen niet meer zeker welk circuit dat was.. mogelijk Spa of Hockenheim.

Maar volgens mij kan je het circuit daar gewoon voor mailen (heb je geen mailadres waar je gekocht hebt?) Anders bellen? Als je snel bent kan het misschien nog wel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Het is de eerste keer dat ik naar daar trek. Ik kan pas zaterdagochtend vertrekken richting daar met de tent en rugzak in de auto.
Vind ik op de camping naast het circuit nog plaats zaterdag?

Folkert

Het lijkt mij allersinds meer dan logisch dat je het kan overzetten, en ook zeker op korte termijn. Anders zou dat betekenen dat je zelfs door omstandigheden je bezoek niet kunt afzeggen en je geld kwijt bent.
Trotse vader van Rosalie(L)