Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Met Gravity nu mee in Renault (Gravity is onderdeel van Genii Capital), zouden we binnenkort misschien wel eens een Belg in de F1 kunnen krijgen. Gravity steunt onder andere D'Ambrosio, dus is de kans reëel dat hij eens een keertje zal mogen testen voor Renault.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Enzo

Citaat van: Tim op 17 december 2009 - 09:16:30
Je hebt het hier het eerst gelezen:

Kobayashi naar Sauber!

http://www.f1pits.net/nieuws/sauber_trekt_kamui_kobayashi_aan/

Kobayashi heeft mij en waarschijnlijk meerdere flink verrrast met zijn goede prestaties afgelopen seizoen, hij deed het echt goed.
Ben blij dat hij erbij is volgend seizoen.

Supermariobros

Citaat van: Beco op 16 december 2009 - 13:54:42
Citaat van: robbert op 07 december 2009 - 18:41:53
Sauber zou beter voor Schumacher gaan als hij dan toch zou terugkeren. Ze willen toch een ervaren rijder. Schumacher is de meest ervaren van allemaal

Is dat niet Barrichello met zijn bijna 300 races?
Ik weet het een late reactie, maar zat 2 weken onder de Egyptische zon.

Barrchello heeft er 272 gereden, Schumacher 250.

RadioActiveMan

Citaat van: Supermariobros op 17 december 2009 - 10:50:00
Citaat van: Beco op 16 december 2009 - 13:54:42
Citaat van: robbert op 07 december 2009 - 18:41:53
Sauber zou beter voor Schumacher gaan als hij dan toch zou terugkeren. Ze willen toch een ervaren rijder. Schumacher is de meest ervaren van allemaal

Is dat niet Barrichello met zijn bijna 300 races?
Ik weet het een late reactie, maar zat 2 weken onder de Egyptische zon.

Barrchello heeft er 272 gereden, Schumacher 250.

Waarmee je mijn punt bevestigt. Bedankt!  8)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 17 december 2009 - 09:16:30
Je hebt het hier het eerst gelezen:

Kobayashi naar Sauber!

http://www.f1pits.net/nieuws/sauber_trekt_kamui_kobayashi_aan/
Vind ik zeer goed, hopelijk kan hij daar zijn talent bevestigen. Wat hij in de Toyota heeft laten zien is alleszins veelbelovend!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

flupke3

Verdiend en ben benieuwd hoe hij het er van af brengt.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 17 december 2009 - 11:18:42
Citaat van: Tim op 17 december 2009 - 09:16:30
Je hebt het hier het eerst gelezen:

Kobayashi naar Sauber!

http://www.f1pits.net/nieuws/sauber_trekt_kamui_kobayashi_aan/
Vind ik zeer goed, hopelijk kan hij daar zijn talent bevestigen. Wat hij in de Toyota heeft laten zien is alleszins veelbelovend!
Helemaal mee eens. Kobayashi zou nog wel eens samen met Hilkenberg gaan strijden voor rookie of the year. Hopelijk krijgt Sauber een degelijke auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

#458
Heidfeld lijkt bij SAuber ook niet aan de bak te komen, het aantal vrije zitjes begint schaars te worden er is alleen nog plek bij Renault, Campos en US F1.
Sauber heeft aangekondigt dat z'n keuze iedereen zal verrassen...
"De tweede rijder zal een ervaren coureur zijn die nieuwe ideeën kan meenemen naar onze organisatie", zei Sauber.
Wie o wie.......dan toch Villeneuve??   ::)

Edit: Pedro de la Rosa zou getekend hebben en daarbij een zak spaanse centen hebben meegenomen. (f1today)
 

KVDracer

Citaat van: Enzo op 05 januari 2010 - 11:35:29
Heidfeld lijkt bij SAuber ook niet aan de bak te komen, het aantal vrije zitjes begint schaars te worden er is alleen nog plek bij Renault, Campos en US F1.
Sauber heeft aangekondigt dat z'n keuze iedereen zal verrassen...
"De tweede rijder zal een ervaren coureur zijn die nieuwe ideeën kan meenemen naar onze organisatie", zei Sauber.
Wie o wie.......dan toch Villeneuve??   ::)

Edit: Pedro de la Rosa zou getekend hebben en daarbij een zak spaanse centen hebben meegenomen. (f1today)
 

Villeneuve heeft in 2005  voor Sauber gereden, maar ik denk niet dat Peter Sauber daar zo van onder de indruk was.

gloudiesaurus

Sauber kiest denk ik voor Fisico... mede onder druk van Ferrari.

Ben nog altijd benieuwd voor wie Renault nu gaat kiezen... voor het talent of toch geld? Ik denk eerlijk gezegd eerder voor het 2e nu er een investeringsmaatschappij een gedeelte van het team in handen heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

KVDracer

Citaat van: gloudiesaurus op 18 januari 2010 - 21:52:19
Sauber kiest denk ik voor Fisico... mede onder druk van Ferrari.

Ben nog altijd benieuwd voor wie Renault nu gaat kiezen... voor het talent of toch geld? Ik denk eerlijk gezegd eerder voor het 2e nu er een investeringsmaatschappij een gedeelte van het team in handen heeft.
Geruchten gaan voor Petrov bij Renault......................... :-\

Tim C

de la Rosa naar Sauber!

robbert

Citaat van: Tim op 19 januari 2010 - 11:45:17
de la Rosa naar Sauber!
ok, ik had toch liever fisichella gezien, vind het jammer voor hem.  En zal de la rosa nog altijd de wagen van mclaren testen in jerez zoals al gezegd geweest is??

_Makke_

Paffett zal de la Rosa wel vervangen.