Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: KVDracer op 17 november 2009 - 22:01:39
Volgens www.racexpress.nl zou Michael Schumacher volgend jaar voor Mercedes rijden en is zijn contract bij Ferrari ontbonden. Gerucht of waarheid?  :P

Heb een soortgelijk bericht gelezen op f1today.nl , dat Schumacher zijn rol/contract als ferrari adviseur tot 2012 heeft ontbonden.
Dit terwijl hij net een nieuwe overeenkomst had getekend.
Als deze berichten waar zijn, komen  de volgende scenarios in me op.

1) Hij gaat voor een functie bij de FIA en moet onafhankelijk zijn
2) Hij wil een comeback maken bij een ander team
3) Hij heeft een onnenigheid gehad en de arbeidsrelatie is verstoord
4) Hij maakt ruimte voor Alonso, die MS zijn aanwezigheid niet op prijs stelt

F_A_Diaz

Wat heeft Alonso tegen Schumacher ? Daar is mij niets van bekend.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:07:47
Wat heeft Alonso tegen Schumacher ? Daar is mij niets van bekend.

Dat is een mogelijk scenario, of het nu werkelijk zo is weet je natuurlijk niet.
Kimi had soms ook moeite met Schumachers aanwezigheid, Alonso en Schumacher hebben ook flink strijd geleverd desstijds.
Heeft met rivaliteit te maken... ;)

F_A_Diaz

Volgens mij hebben Alonso en Schumacher juist veel respect voor elkaar.

En Schumacher was nooit aanwezig, als de coureur problemen hadden konden ze bij hem terecht, hij heeft zichzelf niet opgedrongen. Hij heeft Raikkonen altijd met rust gelaten en Massa kwam zelf altijd naar Schumacher toe.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:20:18
Volgens mij hebben Alonso en Schumacher juist veel respect voor elkaar.

En Schumacher was nooit aanwezig, als de coureur problemen hadden konden ze bij hem terecht, hij heeft zichzelf niet opgedrongen. Hij heeft Raikkonen altijd met rust gelaten en Massa kwam zelf altijd naar Schumacher toe.

Juist hij heeft Kimi met rust gelaten omdat Kimi niet op Schumacher zat te wachten.
Nogmaals, het heeft met rivaliteit te maken, dat kan ook met respect voor elkaar.

F_A_Diaz

#395
Dat is gewoon niet waar, Schumacher heeft altijd gezegd dat hij zich nooit met de coureurs zou bemoeien. Hij heeft alleen gezegd dat zijn deur altijd open staat. Massa maakte daar gebruik van, Kimi niet. Dus heeft Kimi nooit wat te maken gehad met Schumacher.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:42:33
Dat is gewoon niet waar, Schumacher heeft altijd gezegd dat hij zich nooit met de coureur zou bemoeien. Hij heeft alleen gezegd dat zijn deur altijd open staat. Massa maakte daar gebruik van, Kimi niet. Dus heeft Kimi nooit wat te maken gehad met Schumacher.

Zie de toegevoegde waarde niet om hierover door te zeuren, als je me niet begrijpt vind ik dat ook goed.

Folkert

Citaat van: Enzo op 18 november 2009 - 14:25:10
Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:20:18
Volgens mij hebben Alonso en Schumacher juist veel respect voor elkaar.

En Schumacher was nooit aanwezig, als de coureur problemen hadden konden ze bij hem terecht, hij heeft zichzelf niet opgedrongen. Hij heeft Raikkonen altijd met rust gelaten en Massa kwam zelf altijd naar Schumacher toe.

Juist hij heeft Kimi met rust gelaten omdat Kimi niet op Schumacher zat te wachten.
Nogmaals, het heeft met rivaliteit te maken, dat kan ook met respect voor elkaar.
Denk ook niet dat het zozeer te maken heeft dat Schumacher zich onnodig met de coureur gaat bemoeien, maar meer op het feit dat hij aanwezig is en bepaalde invloeden heeft binnen het team.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Enzo op 18 november 2009 - 14:50:25
Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:42:33
Dat is gewoon niet waar, Schumacher heeft altijd gezegd dat hij zich nooit met de coureur zou bemoeien. Hij heeft alleen gezegd dat zijn deur altijd open staat. Massa maakte daar gebruik van, Kimi niet. Dus heeft Kimi nooit wat te maken gehad met Schumacher.

Zie de toegevoegde waarde niet om hierover door te zeuren, als je me niet begrijpt vind ik dat ook goed.

Dit is je standaard uitspraak als je er niet meer uitkomt nadat je weer wat doms hebt gezegd?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:26:05
Citaat van: Enzo op 18 november 2009 - 14:50:25
Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 14:42:33
Dat is gewoon niet waar, Schumacher heeft altijd gezegd dat hij zich nooit met de coureur zou bemoeien. Hij heeft alleen gezegd dat zijn deur altijd open staat. Massa maakte daar gebruik van, Kimi niet. Dus heeft Kimi nooit wat te maken gehad met Schumacher.

Zie de toegevoegde waarde niet om hierover door te zeuren, als je me niet begrijpt vind ik dat ook goed.

Dit is je standaard uitspraak als je er niet meer uitkomt nadat je weer wat doms hebt gezegd?
ik heb toch sterk de indruk dat jullie beiden hetzelfde zeggen. Jullie zeggen beiden dat Schumacher zich niet met Kimi bemoeide.

Tim C

#400
Citaat van: F_A_Diaz op 18 november 2009 - 16:26:05
Dit is je standaard uitspraak als je er niet meer uitkomt nadat je weer wat doms hebt gezegd?
Nieuwe afspraak voor zo'n uitspraak: Elke keer er zoiets doms wordt gezegd krijg je een ban van 100 dagen. Die gaat nu in.

Dat is trouwens ook meteen, de laatste dagenban die je dan krijgt.

zeph

Button dus idd naar McLaren. De alleswetende nestor van de F1 vindt dat geen goede beslissing:

http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/18/button-move-a-mistake-says-stewart/


janke

Inderdaad, en Lauda is er ook zo een.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: zeph op 18 november 2009 - 20:13:06
Button dus idd naar McLaren. De alleswetende nestor van de F1 vindt dat geen goede beslissing:

http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/18/button-move-a-mistake-says-stewart/


Vind toch wel dat hij gelijk heeft. Mclaren is heel anders dan de meeste teams.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

De inkt op het contract is nog niet droog, maar de 'kenners' hebben hun oordeel al weer klaar, zie Stewart. Button moet zich nu bewijzen tegenover Hamilton, oké. Maar waarom zou hij een mindere auto krijgen als blijkt dat hij net zo snel is als Hamilton?? En wat je zo leest op site's kunnen die 2 goed met elkaar. En laten we eerst maar eens afwachten of de 2010 McLaren wel snel is. Of dat ze alle 2 niet eens met de top mee kunnen komen.
Some things are too important to be left in the past.