Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

RadioActiveMan


KVDracer

Citaat van: Doefie op 02 november 2009 - 21:35:23
USF1 heeft een glimp getoond van hun design voor volgend jaar:

http://www.teamamericaf1.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/taf1-p01.jpg

Ziet er niet slecht, aerodynamisch zeker in orde.

Enzo

Er ze hebben er ook maar alvast Goodyears onder geplakt..... ;D

Jasper

Hmm, lijkt wel een beetje op de Ferrari...

scho0634

'Toyota stapt op korte termijn uit de Formule 1'
[03-11-2009] Het gerucht dat Toyota na dit seizoen stopt met zijn activiteiten in de Formule 1 heeft een vlucht genomen. De Japanse publicatie Mainichi Daily News pakt op zijn website groot uit met dit bericht .http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=10044


sloggerke

Citaat van: 0634 op 03 november 2009 - 20:40:18
'Toyota stapt op korte termijn uit de Formule 1'
[03-11-2009] Het gerucht dat Toyota na dit seizoen stopt met zijn activiteiten in de Formule 1 heeft een vlucht genomen. De Japanse publicatie Mainichi Daily News pakt op zijn website groot uit met dit bericht .http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=10044



Erg....heel erg.... is het gesteld met de F1...

Wat rest nog? Team'kes als 'Quadbak', 'Campos', 'Manor' GPF1 en de gekochte 'naam' Lotus die het gaan opnemen tegen Ferrari en McLaren?
De F1 is zwaar ziek! Wat nog zal resten is een veredeld GP2 gebeuren, met piloten zonder ervaring en geschiedenis.

RadioActiveMan

Nu overdrijf je toch een beetje en als je een beetje de geschiedenis van de F1 kent weet je dat dit niet niet het geval zal zijn.
Teams en coureurs komen en gaan. Zulke teams zijn net goed voor hen zonder ervaring.
Wat voor geschiedenis hadden Hamilton, Vettel, Toyota en Force India met F1 voor ze eraan begonnen? Niks, nothing, zero, etc...
Dit is gewoon weer een situatie zoals pakweg een 15 jaar geleden, deal with it. Veredeld GP2 gebeuren, belachelijk gewoon.

tune

Tis blijkbaar officieel

Toyota press statement is out. The company says racing in F1 did not fit its midterm business plans
agency reports out of Japan confirm that Toyota has quit F1 with immediate effect
To finish first, first you need to finish

sloggerke

Citaat van: Beco op 04 november 2009 - 09:20:40
Nu overdrijf je toch een beetje en als je een beetje de geschiedenis van de F1 kent weet je dat dit niet niet het geval zal zijn.
Teams en coureurs komen en gaan. Zulke teams zijn net goed voor hen zonder ervaring.
Wat voor geschiedenis hadden Hamilton, Vettel, Toyota en Force India met F1 voor ze eraan begonnen? Niks, nothing, zero, etc...
Dit is gewoon weer een situatie zoals pakweg een 15 jaar geleden, deal with it. Veredeld GP2 gebeuren, belachelijk gewoon.

Ik ken de geschiedenis van de F1 mijn beste..
Heb geen race gemist sedert 1980..

En je gebruikt toch zinnen die nergens op slaan. Niets of niemand, mens of machine, heeft toch geschiedenis VOOR ze aan iets begonnen....Logisch!
Je kan Kobayashi en Grosjean ook nog als voorbeeld nemen.. Welke geschiedenis hadden zij? Geen dus! Logisch.
Maar een halve nieuwe startgrid, dat is ongezien.

En Renault staat nog niet aan de grid. Nog lang niet.



KVDracer

Hopla, toyota weg uit de F1. Dit hadden we al wel zien aankomen. Nu is het plaatsje vrij voor Qadbak, de overnemers van BMW.

RadioActiveMan

Citaat van: sloggerke op 04 november 2009 - 10:02:09
Ik ken de geschiedenis van de F1 mijn beste..
Heb geen race gemist sedert 1980..

En je gebruikt toch zinnen die nergens op slaan. Niets of niemand, mens of machine, heeft toch geschiedenis VOOR ze aan iets begonnen....Logisch!
Je kan Kobayashi en Grosjean ook nog als voorbeeld nemen.. Welke geschiedenis hadden zij? Geen dus! Logisch.
Maar een halve nieuwe startgrid, dat is ongezien.

En Renault staat nog niet aan de grid. Nog lang niet.

Het blijft een overdreven reactie. Begin jaren '90 was het net hetzelfde. Hoeveel privateers gingen toen niet de fles op?
Die stabiliteit is er pas één van de laatste 5 jaar. Van al de teams die in in 2001 meereden in de F1 blijven enkel Ferrari, McLaren en Williams over.
Sinds half jaren '90 vertrok er meer geschiedenis uit de F1 dan dat dat afgelopen en volgend seizoen was/is. Lotus, Benetton, Jordan, Brabham, Tyrrell, Minardi, Sauber, Ligier, Arrows. Buiten Lotus allemaal privateers die de geschiedenis van de F1 gemaakt hebben tot wat hij nu is, de grote constructeurs zijn zich pas de laatste 8jaar komen moeien omdat er groot geld mee te verdienen was.

robbert

Citaat van: Beco op 04 november 2009 - 09:20:40
Nu overdrijf je toch een beetje en als je een beetje de geschiedenis van de F1 kent weet je dat dit niet niet het geval zal zijn.
Teams en coureurs komen en gaan. Zulke teams zijn net goed voor hen zonder ervaring.
Wat voor geschiedenis hadden Hamilton, Vettel, Toyota en Force India met F1 voor ze eraan begonnen? Niks, nothing, zero, etc...
Dit is gewoon weer een situatie zoals pakweg een 15 jaar geleden, deal with it. Veredeld GP2 gebeuren, belachelijk gewoon.

ik vind dat je gelijk hebt. punt

F_A_Diaz

Citaat van: sloggerke op 04 november 2009 - 08:48:12
Erg....heel erg.... is het gesteld met de F1...


Dit was tien jaar geleden met de komst van de autofabrikanten natuurlijk al te voorspellen, wat ik dan ook al deed...  :P

Ze blijven niet als ze niet winnen omdat ze alleen maar vanwege marketing in de F1 zitten. En als er dan ook nog een financiële crisis is vallen ze helemaal als rijpe appels.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

campos

Citaat van: F_A_Diaz op 04 november 2009 - 12:48:41
Citaat van: sloggerke op 04 november 2009 - 08:48:12
Erg....heel erg.... is het gesteld met de F1...


Dit was tien jaar geleden met de komst van de autofabrikanten natuurlijk al te voorspellen, wat ik dan ook al deed...  :P

Ze blijven niet als ze niet winnen omdat ze alleen maar vanwege marketing in de F1 zitten. En als er dan ook nog een financiële crisis is vallen ze helemaal als rijpe appels.
jij had dit 10 jaar geleden al voorspeld? kunnen we dat ergens terugvinden?? 3 dagen geleden zei je over de prestatie van Kobayshi nog dit; "Dit zal zeker helpen Toyota in de F1 te houden." 


F_A_Diaz

Ga je nu weer woorden veranderen. Ik het gezegd dat de kans groter is dat Toyota door zal gaan omdat Kobayashi het goed deed. Daarom zeg ik niet dat ze doorgaan. Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijke voor je.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."