Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2009 - 11:19:08
In zijn topjaren kon Hakkinen Schumacher aan... Al had hij wel profijt van die snelle McLaren. Maar Schumacher vond ik toch net een tikkie beter ;)

Als Hakkinen een auto had die net iets sneller was dan die van Schumacher, dan waren ze aan elkaar gewaagd omdat Schumacher altijd een constant hoog tempo in de race kon neerleggen waardoor ze uiteindelijk toch gelijk op gingen.
Had Schumacher een betere auto, dan was het bij voorbaat ook al beslist. Gelukkig voor de fans had Hakkinen vaak een net iets snellere wagen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 28 oktober 2009 - 15:12:06
Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2009 - 11:19:08
In zijn topjaren kon Hakkinen Schumacher aan... Al had hij wel profijt van die snelle McLaren. Maar Schumacher vond ik toch net een tikkie beter ;)

Als Hakkinen een auto had die net iets sneller was dan die van Schumacher, dan waren ze aan elkaar gewaagd omdat Schumacher altijd een constant hoog tempo in de race kon neerleggen waardoor ze uiteindelijk toch gelijk op gingen.
Had Schumacher een betere auto, dan was het bij voorbaat ook al beslist. Gelukkig voor de fans had Hakkinen vaak een net iets snellere wagen.
Denk dat je Hakkinen wat te weinig krediet geeft. Ook hij kon goed constant in hoog tempo zijn rondjes rijden. Ik denk dat ze meer aan elkaar gewaagd waren dan menig Schumacher fan durft toe te geven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Enzo op 27 oktober 2009 - 21:38:20
Ik kan beide coureurs wel waarderen en met name hun gevechten op de baan waren geweldig.
Of een coureur de beste is of niet zal altijd een punt van discussie zijn..... ::)
Ze konden elkaars kwaliteiten best waarderen, lieten ze ook vaak genoeg blijken in persconferenties.



Ik ook wel, al was ik meer Fan van Hakkinen en was Schumacher in mijn ogen vaker de schoft. Maar rijden konden ze allebei.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 28 oktober 2009 - 16:41:59Denk dat je Hakkinen wat te weinig krediet geeft. Ook hij kon goed constant in hoog tempo zijn rondjes rijden. Ik denk dat ze meer aan elkaar gewaagd waren dan menig Schumacher fan durft toe te geven.

Waarom stond Schumacher dan iets van 12 jaar aan de top en Hakkinen maar een paar jaar, toevallig ook de jaren dat de Mac goed was?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Schumacher heeft best heel lang over een degelijke auto beschikt. En waarom MSC nou zo lang aan de top stond heeft ook te maken met de auto ja. En zoals ik eerder zei: presaties zijn niet de enige maatstaaf om de beste coureur aan te wijzen. Dat Hakkinen zijn motivatie verloor in 2000/2001 is ook reden geweest waarom hij stopte. Hij had misschien wel langer aan de top kunnen blijven rijden. Misschien had hij wel in 2003 of 2005 de titel gehaald. Of beiden.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 28 oktober 2009 - 17:15:57
Schumacher heeft best heel lang over een degelijke auto beschikt. En waarom MSC nou zo lang aan de top stond heeft ook te maken met de auto ja. En zoals ik eerder zei: presaties zijn niet de enige maatstaaf om de beste coureur aan te wijzen. Dat Hakkinen zijn motivatie verloor in 2000/2001 is ook reden geweest waarom hij stopte. Hij had misschien wel langer aan de top kunnen blijven rijden. Misschien had hij wel in 2003 of 2005 de titel gehaald. Of beiden.

of in 2008 tegen hamilton ;D

gloudiesaurus

En Rosberg weg bij Williams! Dat maakt voor mij de weg vrij voor Barrichello en Hulkenberg, interessant duo. En Rosberg kan dan naar BrawnGP... al is dat wel een beetje een gok... is BrawnGP volgend jaar nog wel zo sterk? Of zou Rosberg al weten dat Mercedes daar volgend jaar nog strakker aan de knoppen draait?

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 28 oktober 2009 - 17:15:57
Schumacher heeft best heel lang over een degelijke auto beschikt. En waarom MSC nou zo lang aan de top stond heeft ook te maken met de auto ja. En zoals ik eerder zei: presaties zijn niet de enige maatstaaf om de beste coureur aan te wijzen. Dat Hakkinen zijn motivatie verloor in 2000/2001 is ook reden geweest waarom hij stopte. Hij had misschien wel langer aan de top kunnen blijven rijden. Misschien had hij wel in 2003 of 2005 de titel gehaald. Of beiden.

Toen Hakkinen stopte stond hij al niet meer aan de top.

Hakkinen is een hele goede coureur maar niet 1 van de buitencatagorie zoals Schumacher.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 29 oktober 2009 - 13:54:28
Citaat van: Burorri op 28 oktober 2009 - 17:15:57
Schumacher heeft best heel lang over een degelijke auto beschikt. En waarom MSC nou zo lang aan de top stond heeft ook te maken met de auto ja. En zoals ik eerder zei: presaties zijn niet de enige maatstaaf om de beste coureur aan te wijzen. Dat Hakkinen zijn motivatie verloor in 2000/2001 is ook reden geweest waarom hij stopte. Hij had misschien wel langer aan de top kunnen blijven rijden. Misschien had hij wel in 2003 of 2005 de titel gehaald. Of beiden.

Toen Hakkinen stopte stond hij al niet meer aan de top.

Hakkinen is een hele goede coureur maar niet 1 van de buitencatagorie zoals Schumacher.
Dus, als Schumacher in 96 was gestopt of in 2005 stond hij ook niet aan de top. Wat heeft dat er mee te maken als ik vragen mag? Hakkinen kwam volgens mij in het zelfde jaar de F1 in als Schumacher. Als hij net zolang was door gegaan als Schumacher, had hij in 2003 en 2005 ook aan de top kunnen zijn. Misschien had Hakkinen wel de titel gehaald waar Kimi hem mis liep.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer met jou discussieerde.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

#325
Citaat van: F_A_Diaz op 29 oktober 2009 - 16:40:42
Ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer met jou discussieerde.
En waarom is dat dan? :)
Laat ik het zo zeggen: in een discussie is het gewoon zo dat de een een andere mening heeft over iets dan de andere, en ja, ik ben het vaak niet echt met jou eens.
Maar dan kunnen we toch nog wel gewoon discussiƫren?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Ik hoorde ergens dat het al zeker is dat Rosberg naar Brawn gaat. Natuurlijk was dat zonder bron, maar heb wat na gezocht,maar kon niks vinden. Ben benieuwd.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 29 oktober 2009 - 16:56:21
Citaat van: F_A_Diaz op 29 oktober 2009 - 16:40:42
Ik herinner me ineens weer waarom ik niet meer met jou discussieerde.
En waarom is dat dan? :)
Laat ik het zo zeggen: in een discussie is het gewoon zo dat de een een andere mening heeft over iets dan de andere, en ja, ik ben het vaak niet echt met jou eens.
Maar dan kunnen we toch nog wel gewoon discussiƫren?

Jij draait steeds om de feiten heen die ik aandraag omdat je die niet kan erkennen omdat je dan zult moeten toegeven dat je geen gelijk hebt.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

waard500

De kans dat Hakkinen of Schumacher volgend seizoen rijdt is bijzonder klein. Dit tpic heet toch Silly season? :P
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

campos

Citaat van: waard500 op 30 oktober 2009 - 11:21:59
De kans dat Hakkinen of Schumacher volgend seizoen rijdt is bijzonder klein. Dit tpic heet toch Silly season? :P
Raikkonen naar McLaren of hij stopt, dat lijkt me ook wel nieuws. Dan zal het wel McLaren worden tenzij die problemen hebben met zn rally activiteiten en/of salariseisen.