Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: sloggerke op 23 oktober 2009 - 12:57:19
Citaat van: Makke op 23 oktober 2009 - 12:55:58
Citaat van: janke op 23 oktober 2009 - 12:46:29
Dat gebeurd ook niet, maar Button naar McLaren misschien. Volgens diverse site's.

Ah k, dacht dat hij het andersom bedoelde. Mja, dan nog. Waarom zou hij dat doen, hij is bij Brawn nr1.

Der is ook nog zo een onbelangrijk iets als geld in de wereld.....

Net alsof hij nog niet genoeg geld heeft. Als hij de keuze heeft tussen de nummer 1 status (en hij een wagen waarmee hij kan winnen krijgt!) of 10M meer en een nummer 2 status, dan kiest hij voor het eerste.

RadioActiveMan

Heeft hij zelf nog gezegd overlaatst. Moet niet persé meer verdienen dan vorig jaar, als hij maar kan winnen en zijn titel verdedigen.

Folkert

Citaat van: Beco op 23 oktober 2009 - 14:19:09
Heeft hij zelf nog gezegd overlaatst. Moet niet persé meer verdienen dan vorig jaar, als hij maar kan winnen en zijn titel verdedigen.
Auto was inderdaad belangrijker voor hem dan het geld.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: sloggerke op 23 oktober 2009 - 12:35:37
Citaat van: janke op 22 oktober 2009 - 23:27:12
Helemaal met je eens, maar waren in de tijd van MS wel gelijkwaardige coureurs die het tegen hem op mochten nemen?? Ik bedoel bij Ferrari??  Zoiets als Piquet/Mansell en Prost/Senna, in zo'n team heeft MS nooit gezeten, dat klopt.

Waarschijnlijk niet...
De F1 had een tijdje te kampen met bloedarmoede ja..
Het duurde lang eer het GAT dat Senna (en in feit ook Prost) had achtergelaten weer opgevuld was..
Hakkinen kon Schumacher wel aan met dezelfde kar denk ik. (Als Schumacher de wagen afstelde zou Mika er wel nog sneller mee gereden hebben)
Schumacher wou geen Villeneuve naast hem. (De natte droom van alle Italianen nochtans...)
Maar we wijken af!
mag ik vragen op basis waarvan jij en Beco denken dat Hakkinen Schumacher aan zou kunnen in hetzelfde team?? Wat heeft Hakkinen naast zn 2 seizoenen dat ie WK werd in de beste auto van het veld nou precies laten zien?? zelfs met die betere auto had ie al moeite genoeg met Schumacher.

RadioActiveMan

Hakkinen was in zijn eerste seizoen bij McLaren als teamgenoot van Senna al bijna even snel. Niet constant, maar Senna was verbaasd over de Fin zijn snelheid. Ron Dennis heeft hem niet voor niets uit die Lotus gehaald. Met die enorm ondermaatse Lotus deed hij soms ook al wonderbaarlijke dingen. Na zijn 2 wereldtitels was hij echter volledig opgebrand. Absoluut geen motivatie meer. Buiten die 2 seizoenen had hij ook nooit de wagen om te wedijveren met de besten. Hij heeft in 10 seizoenen, ik reken die 3 races in '93 even niet mee, veel bereikt waar anderen veel langer over doen.

scho0634

In 2001 vond ik hem ook wel aardig.

Folkert

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2009 - 16:18:52
In 2001 vond ik hem ook wel aardig.
2001 heeft hij de titel toch pas een na laatste race verloren?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Na die motorplof in Indiana.

campos

Citaat van: Beco op 23 oktober 2009 - 16:03:03
Hakkinen was in zijn eerste seizoen bij McLaren als teamgenoot van Senna al bijna even snel. Niet constant, maar Senna was verbaasd over de Fin zijn snelheid. Ron Dennis heeft hem niet voor niets uit die Lotus gehaald. Met die enorm ondermaatse Lotus deed hij soms ook al wonderbaarlijke dingen. Na zijn 2 wereldtitels was hij echter volledig opgebrand. Absoluut geen motivatie meer. Buiten die 2 seizoenen had hij ook nooit de wagen om te wedijveren met de besten. Hij heeft in 10 seizoenen, ik reken die 3 races in '93 even niet mee, veel bereikt waar anderen veel langer over doen.
ok, zit wel wat in maar is wel heel minimaal om daarmee te veronderstellen dat ie Schumacher wel aan zou kunnen of zelfs sneller zou kunnen zijn. Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.

scho0634

Mij ook gezien de status van MS bij Ferrari.

Onder exact gelijke omstandigheden echter, denk ik dat Hakkinen Schumacher gewoon zou matchen.

Folkert

Citaat van: 0634 op 23 oktober 2009 - 17:40:56
Mij ook gezien de status van MS bij Ferrari.

Onder exact gelijke omstandigheden echter, denk ik dat Hakkinen Schumacher gewoon zou matchen.
Hakkinen was een zeer getalenteerd rijder die ik zeker op niveau van Schumacher en Senna durf te zetten.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Onbegrijpelijk! Volgens mij had ie al genoeg moeite met David Coulthard. Hakkinen was misschien erg snel maar zeker niet van het niveau Schumacher of Senna en als je t mij vraagt ook niet van Alonso of Hamilton. Maar goed, ieder zn eigen mening.

flupke3

Het probleem bij Hakinnen was dat hij zijn topniveau niet zolang genoeg kon
volhouden wegens geen motivatie meer maar hij had schumi zeker aangekund!

gloudiesaurus

In zijn topjaren kon Hakkinen Schumacher aan... Al had hij wel profijt van die snelle McLaren. Maar Schumacher vond ik toch net een tikkie beter ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

campos

Citaat van: flupke3 op 23 oktober 2009 - 23:20:03
Het probleem bij Hakinnen was dat hij zijn topniveau niet zolang genoeg kon
volhouden wegens geen motivatie meer maar hij had schumi zeker aangekund!
geen motivatie meer?? da's ook al weer een punt van zwakte. Raikkonen wordt er zo ongeveer om afgemaakt, maar bij Hakkinen wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Geloof mij nou maar Hakkinen had geen schijn van kans gehad tegen Schumacher. Hij heeft zich 3 jaren in de top gemeld vanwege een goede auto, verder heeft ie zich daar amper laten zien. Schumacher was daar altijd, ook met mindere auto's en die maakte er wat van ipv te zeggen mn auto is niet meer de beste, zo heb ik er geen zin meer in. Prima als je Hakkinen fan bent, t was ook een sympathieke kerel en een goede racer, maar beetje realistscher mag wat mij betreft wel.