Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 20:22:50
Barichello naar Mclaren...., werd ook ergens geroepen.
Button naar Toyota.....?

Barrichello en Williams zitten dichtbij een overeenkomst, toch??

Kubica en Kimi worden gelinkt aan Toyota, Rosberg aan McLaren.

Glock naar Renault??

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2009 - 18:34:47
Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 20:22:50
Barichello naar Mclaren...., werd ook ergens geroepen.
Button naar Toyota.....?

Barrichello en Williams zitten dichtbij een overeenkomst, toch??

Kubica en Kimi worden gelinkt aan Toyota, Rosberg aan McLaren.

Glock naar Renault??
Kubica had toch getekend voor Renault? of hoorde ik Mol verkeerd?

Kimi word nog steeds gelinkt met Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik weet het en toch geloof ik er niet hard in. Natuurlijk zou het goed kunnen, maar ik zie Kimi eerder naar een Toyota verkassen of helemaal vertrekken uit de F1. Wat mooi zou zijn is Kimi in een Williams ofzo. Op deéén of andere manier vind ik de Fin daar wel passen. ;)

_Makke_

Citaat van: Wizard op 02 oktober 2009 - 18:34:47
Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 20:22:50
Barichello naar Mclaren...., werd ook ergens geroepen.
Button naar Toyota.....?

Barrichello en Williams zitten dichtbij een overeenkomst, toch??

Kubica en Kimi worden gelinkt aan Toyota, Rosberg aan McLaren.

Glock naar Renault??

Ik denk niet dat Toyota er in zal slagen om Kubica en Raikkonen aan te trekken. Temeer omdat Renault in Kubica geïnteresseerd is en Mercedes McLaren gaat inruilen voor Brawn. Rosberg zal dus niet naar McLaren gaan. Wat met zich meebrengt dat ik Kimi wel naar McLaren zie gaan. Ze gaan geen 2de geval Kovalainen binnenhalen.

Tim C

Waarom zou Mercedes McLaren inruilen voor Brawn?

Wizard

Wat kan Renault meer bieden dan Toyota? Dat Mercedes McLaren gaat inruilen betreft een gerucht. McLaren zou op zijn beurt een contract hebben getekend met BMW. Ik geloof daar niet zo hard in. Verder heeft McLaren met Hamilton al een kampioen in huis, waarom 2 kapiteinen op 1 schip willen zetten? Zo overtuigd als jou ben ik i.i.g niet.

_Makke_

Citaat van: Tim op 03 oktober 2009 - 16:53:57
Waarom zou Mercedes McLaren inruilen voor Brawn?

Die geruchten beginnen toch harder en harder te gonzen. Ik ben niet iemand die zomaar de geruchten voor waar aanneemt, maar aan deze begin ik wel meer en meer geloof te hechten. Al zou ik het een rare/domme zet vinden. Soit, we zullen meer zekerheid hebben als we weten waar Rosberg volgend jaar zit.

@Wizard: Dat McLaren met BMW een contract zou hebben is uiteraard nonsens. En wat Renault meer kan bieden dat Toyota? Een wagen waarmee gewonnen kan worden.

Jasper

Citaat van: 0634 op 30 september 2009 - 20:22:59
Het beste voor Ferrari sinds Schumacher! Dit zal Ferrari een enorme boost geven de komende jaren.

Net zoals het McLaren een boost gegeven heeft zeker? ;D Ik wens het Ferrari niet toe in ieder geval.

scho0634

Citaat van: Jasper op 03 oktober 2009 - 18:29:43
Citaat van: 0634 op 30 september 2009 - 20:22:59
Het beste voor Ferrari sinds Schumacher! Dit zal Ferrari een enorme boost geven de komende jaren.

Net zoals het McLaren een boost gegeven heeft zeker? ;D
Zeker. Moet je kijken wat een kansloos jaar McLaren had voor Alonso's komst.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 03 oktober 2009 - 20:00:08
Citaat van: Jasper op 03 oktober 2009 - 18:29:43
Citaat van: 0634 op 30 september 2009 - 20:22:59
Het beste voor Ferrari sinds Schumacher! Dit zal Ferrari een enorme boost geven de komende jaren.

Net zoals het McLaren een boost gegeven heeft zeker? ;D
Zeker. Moet je kijken wat een kansloos jaar McLaren had voor Alonso's komst.

En moet je eens kijken wie wereldkampioen werd toen Alonso vetrok. Het is niet omdat Fernando'tje zegt dat hij McLaren 7tienden sneller gemaakt heeft, dat dat zo is.

scho0634

#205
Want wie zegt dat dan? Ik zeg alleen dat hij wel degelijk een enorme boost heeft gegeven.

En dan nog; ik reageerde op die uitlach-smilie die impliceerde dat Ferrari niet blij moet zijn met de komst van Alonso. Volstrekte onzin, want hij is zo'n beetje de beste rijder van iedereen.

Enzo

Citaat van: Tim op 03 oktober 2009 - 16:53:57
Waarom zou Mercedes McLaren inruilen voor Brawn?

Het gaat om deze geruchten, we zullen zien, zou zomaar kunnen... ::)
http://www.f1today.nl/nieuws/2009/10/03/gerucht-mclaren-koopt-bmw-motorendivisie/

Jasper

Citaat van: 0634 op 03 oktober 2009 - 20:31:00
Want wie zegt dat dan? Ik zeg alleen dat hij wel degelijk een enorme boost heeft gegeven.

En dan nog; ik reageerde op die uitlach-smilie die impliceerde dat Ferrari niet blij moet zijn met de komst van Alonso. Volstrekte onzin, want hij is zo'n beetje de beste rijder van iedereen.

Als ik een Ferrari-fan was, zou ik huilen om de komst van Alonso.

Alonso moet niet doen alsof hij de McLaren van 2007 gemaakt heeft. Die auto was al af op het moment dat hij bij het team binnenkwam. McLaren heeft in 2007 een stap vooruit gezet omdat de motoren begrensd werden op 19000 toeren, niet omdat Alonso binnenkwam. Dat is slechts één van de praatjes die hij zelf de wereld ingestuurd heeft.

scho0634

Zo heeft Renault ook nooit geprofiteerd van zijn kwaliteiten. Eigenlijk kan Alonso helemaal niets.

meatball

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2009 - 07:23:09
Zo heeft Renault ook nooit geprofiteerd van zijn kwaliteiten. Eigenlijk kan Alonso helemaal niets.
Dat zie je ook aan zijn teammaten die bijna allemaal mistens evengoed zijn als hijzelf.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat