Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

robbert

ik heb al gelezen dat beide partijen ontkennen van een overstap naar mclaren. Zowel mclaren zelf en alonso sluiten een overstap uit. Alonso zou zelfs veel liever 5de of 6de eindigen in een renault dan winnen in een mclaren

Eric

Citaat van: robbert op 29 augustus 2009 - 03:29:19
ik heb al gelezen dat beide partijen ontkennen van een overstap naar mclaren. Zowel mclaren zelf en alonso sluiten een overstap uit. Alonso zou zelfs veel liever 5de of 6de eindigen in een renault dan winnen in een mclaren

Alonso naar Ferrari en Kimi weer naar McLaren? LOL  ;)

RadioActiveMan

Citaat van: Eric op 29 augustus 2009 - 08:45:44
Citaat van: robbert op 29 augustus 2009 - 03:29:19
ik heb al gelezen dat beide partijen ontkennen van een overstap naar mclaren. Zowel mclaren zelf en alonso sluiten een overstap uit. Alonso zou zelfs veel liever 5de of 6de eindigen in een renault dan winnen in een mclaren

Alonso naar Ferrari en Kimi weer naar McLaren? LOL  ;)

Daar wordt dus werkelijk over gesproken hé.


scho0634

Het zijn geruchten, niet meer dan dat. Optelsommen die volgen op uitspraken van mensen en mogelijke vacatures die te vullen zijn. Als Kimi bij Ferrari opstapt zijn er maar weinig topstoeltjes. Alleen bij Mac is het een mogelijkheid, die ik zelf betwijfel. Renault is zeker een optie en misschien wel Brawn.

RadioActiveMan

Citaat van: 0634 op 29 augustus 2009 - 12:51:06Het zijn geruchten, niet meer dan dat.

Pointing out the obvious are we?  ;)

scho0634

#125
Citaat van: Beco op 30 augustus 2009 - 00:00:52
Citaat van: 0634 op 29 augustus 2009 - 12:51:06Het zijn geruchten, niet meer dan dat.

Pointing out the obvious are we?  ;)
Nou er wordt dus niet serieus over gesproken in de paddock in de zin van dat McLaren er serieus over aan het praten is, en ik dacht dat jij dat insinueerde toen je zei dat daar 'werkelijk over wordt gesproken' ;).

Wizard

Citaat van: Eric op 29 augustus 2009 - 08:45:44
Citaat van: robbert op 29 augustus 2009 - 03:29:19
ik heb al gelezen dat beide partijen ontkennen van een overstap naar mclaren. Zowel mclaren zelf en alonso sluiten een overstap uit. Alonso zou zelfs veel liever 5de of 6de eindigen in een renault dan winnen in een mclaren

Alonso naar Ferrari en Kimi weer naar McLaren? LOL  ;)

Lijkt me niet. ;)

_Makke_

Kimi zie ik nu ook helemaal niet terugkeren naar McLaren, volgens mij is er een veer gebroken tussen beide partijen. Alonso gaat uiteraard naar Ferrari, die roddel dat hij naar McLaren zou gaan is natuurlijk helemaal uit de lucht gegrepen, gelukkig maar. Ik verwacht nog steeds dat Rosberg naar McLaren zal trekken, lijkt me ook de beste optie.

Enzo

Er gaan toch geruchten in de paddock dat Kimi wel oren heeft naar een overstap tot Mclaren, hij hoopt hierbij dan zijn salaris van Ferrar 2010 mee te krijgen als afkoopbedrag.
Heb maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat te speculeren over de drivers Line-up voor 2010.

Scuderia Ferrari Marlboro
Felipe Massa
Fernando Alonso

Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Kimi Raikkonen

Qadbakf1? BMW
Nick Heidfeld
Christian Klien

Renault F1
Romain Grosjean
Robert Kubica

Panasonic Toyota Racing
Jarno Trulli
Timo Glock

Scuderia Toro Rosso   
Sebastien Buemi
Jamie Alguersuari

Red Bull Racing
Mark Webber
Sebastian Vettel

Williams F1
Heiki Kovalainen
Nico Hulkenberg

Brawn Mercedes GP   
Jenson Button
Nico Rosberg

Force India
Adrian Sutil
Vitantonio Liuzzi

USF1   
Alex Wurz
Jonathan Summerton

Campos   
Pedro de la Rosa
Bruno Senna

Manor   
Rubens Barichello
Adam Carroll

Lotus F1 Team   
Fairuz Fauzy
Jacques Villeneuve


RadioActiveMan

Hopelijk zien we Baguette in de plaats van Fauzy of Caroll. Is bij beide teams genoemd heb ik dit weekend verstaan van de eurosport commentator.

zeph


bruintje

Silly season,

Alonso rijd voor Ferrari, neem van het mij aan. Santander eist een Spanjaard bij de Italianen. Wat geeft Alonso nog te zoeken bij Renault.
Kimi vertrekt naar Mc Laren of hij stopt alsnog. Grootste probleem bij Mc Laren is echter het volgende. Hoe zal Hamilton reageren bij het contacteren van de Fin. De Brit is de eerste piloot. Heiki Kovolainen moet zeker vertrekken bij Mc Laren. Hij zal vervangen worden, is het niet door Kimi, dan is het door Rosberg. De laatste geruchten melden dat Rosberg reeds getekend heeft bij BRAWN.Brawn wordt een satellietteam van Mercedes, de Duisters willen graag een Duitser achter het stuur van een Mercedes motor. Mc Laren zit reeds vol, waarom zou Mercedes anders hun participatie verhogen bij Brawn. Mercedes wil een eigen Duitse piloot stallen bij een renstal. Brawn is dat team.

Bij Renault zie ik Grosijan rijden en Kubica. Heidfeld gaat er denk ik uit of hij zal gestald worden bij een nieuw team.
Red Bull en Toro Rosso, hun line-up liggen vast. Alguersearie zal wel serieus moeten dokken voor zijn zitje maar dat zal wel geen probleem zijn met Repsol en Banqo Espanol achter zich.

Let op voor Bertrand Baguette, hij wordt getipt bij Manor. Krijgt de belg het budget rond (5 à 6 miljoen) dan rijd hij.

Nu, het wordt afwachten hoor wat er zal gebeuren maar ik verwacht toch wel dat twee renstallen heel binnenkort hun line-up zullen bekendmaken.
Ferrari zal dit binnenkort doen en ook wel Mc Laren.
Ik zie Renault ook binnenkort wel Kubica aankondigen als hun piloot.



scho0634

Bob Bell is in ieder geval teambaas, voor de rest van dit seizoen.
http://www.f1pits.net/nieuws/bob_bell_nieuwe_teambaas_renault/

Prost en Richards mogen blijven hopen voor 2010.

Folkert

Citaat van: bruintje op 23 september 2009 - 20:55:15
Silly season,

Alonso rijd voor Ferrari, neem van het mij aan. Santander eist een Spanjaard bij de Italianen. Wat geeft Alonso nog te zoeken bij Renault.
Kimi vertrekt naar Mc Laren of hij stopt alsnog. Grootste probleem bij Mc Laren is echter het volgende. Hoe zal Hamilton reageren bij het contacteren van de Fin. De Brit is de eerste piloot. Heiki Kovolainen moet zeker vertrekken bij Mc Laren. Hij zal vervangen worden, is het niet door Kimi, dan is het door Rosberg. De laatste geruchten melden dat Rosberg reeds getekend heeft bij BRAWN.Brawn wordt een satellietteam van Mercedes, de Duisters willen graag een Duitser achter het stuur van een Mercedes motor. Mc Laren zit reeds vol, waarom zou Mercedes anders hun participatie verhogen bij Brawn. Mercedes wil een eigen Duitse piloot stallen bij een renstal. Brawn is dat team.

Bij Renault zie ik Grosijan rijden en Kubica. Heidfeld gaat er denk ik uit of hij zal gestald worden bij een nieuw team.
Red Bull en Toro Rosso, hun line-up liggen vast. Alguersearie zal wel serieus moeten dokken voor zijn zitje maar dat zal wel geen probleem zijn met Repsol en Banqo Espanol achter zich.

Let op voor Bertrand Baguette, hij wordt getipt bij Manor. Krijgt de belg het budget rond (5 à 6 miljoen) dan rijd hij.

Nu, het wordt afwachten hoor wat er zal gebeuren maar ik verwacht toch wel dat twee renstallen heel binnenkort hun line-up zullen bekendmaken.
Ferrari zal dit binnenkort doen en ook wel Mc Laren.
Ik zie Renault ook binnenkort wel Kubica aankondigen als hun piloot.



Stoppen doet hij niet, hij vind wel een ander team waar hij terecht kan.
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Citaat van: Enzo op 21 september 2009 - 16:03:51
Er gaan toch geruchten in de paddock dat Kimi wel oren heeft naar een overstap tot Mclaren, hij hoopt hierbij dan zijn salaris van Ferrar 2010 mee te krijgen als afkoopbedrag.
Heb maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat te speculeren over de drivers Line-up voor 2010.

Scuderia Ferrari Marlboro
Felipe Massa
Fernando Alonso

Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Kimi Raikkonen

Qadbakf1? BMW
Nick Heidfeld
Christian Klien

Renault F1
Romain Grosjean
Robert Kubica

Panasonic Toyota Racing
Jarno Trulli
Timo Glock

Scuderia Toro Rosso   
Sebastien Buemi
Jamie Alguersuari

Red Bull Racing
Mark Webber
Sebastian Vettel

Williams F1
Heiki Kovalainen
Nico Hulkenberg

Brawn Mercedes GP   
Jenson Button
Nico Rosberg

Force India
Adrian Sutil
Vitantonio Liuzzi

USF1   
Alex Wurz
Jonathan Summerton

Campos   
Pedro de la Rosa
Bruno Senna

Manor   
Rubens Barichello
Adam Carroll

Lotus F1 Team   
Fairuz Fauzy
Jacques Villeneuve



Ziet er nog niet zo slecht uit... die voorspelling.
Alleen Toyota klopt niet, denk ik.
Trulli zal geen verlenging krijgen.
Ideaal plaatsje voor Bruno Senna lijkt me.