Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: F_A_Diaz op 22 augustus 2009 - 14:26:20
Het schijnt dat Raikkonen ook weg mag in 2010 zolang hij niet voor een ander F1 team rijdt, hij krijg dan een zak met geld mee.

Gezien zijn flirt met de rallysport is het best goed mogelijk dat hij dat gaat doen.

ik heb dat hier al gezegd, en dan kreeg ik wat kritiek naar mijn hoofd geslingerd. Maar je ziet het, waar rook is is er vuur

Tim C

Citaat van: robbert op 22 augustus 2009 - 16:56:00
Maar je ziet het, waar rook is is er vuur
Want er is inderdaad bevestiging gekomen van Ferrari. Dus de uitdrukking waar rook is, is vuur is 100% toepasbaar op dit verhaal.

Ik ben er zeker van dat er iets te gebeuren staat, maar... kunnen we stoppen met de roddelkrantjes voor waar aan te nemen?

scho0634

Geruchten heb je nou eenmaal met een silly season topic.

Tim C

Daarom dat laatste zinnetje ;)

Het gaat er gewoon om dat mensen het voor waar aannemen terwijl het enkel geruchten zijn ;)

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/08/23/howett-contract-trulli-waarschijnlijk-niet-verlengd/

Had ik toch wel verwacht eigenlijk. Hoewel ik Trulli nooit slecht coureur vond, heeft hij er bij mij tussen uit weten te springen.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Volgens ik ergens gelezen of gehoord heb, weet het niet meer, wordt Kubica aan Toyota gekoppeld.

Enzo

Loeb in een USF1?? Zo gaan de geruchten.... ::)

KVDracer

Citaat van: Enzo op 25 augustus 2009 - 13:15:45
Loeb in een USF1?? Zo gaan de geruchten.... ::)

Dan denk ik: schoenmaker blijf bij je leest. Want mijn voorgevoel zegt dat USF1 niet zo grandioos gaat presteren de eerstkomende jaren. Mijn voorgevoel zegt dit e.

Eric


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 18:15:27
Citaat van: Eric op 28 augustus 2009 - 18:13:40
las net dit op de site van The Mirror...om het compleet zot te maken :)
http://blogs.mirror.co.uk/motorsport/2009/08/fernando-alonso-back-to-mclare.html

Waarom niet ;D ;D
Alonso heeft ook keer aan gegeven zelf wel weer terug naar Mclaren te willen. Mits aantal voorwaarden natuurlijk
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Ik denk dat Alonso meer problemen had met Ron Dennis en vermits die weg is, zou het wel eens kunnen dat hij teruggaat. Dit jaar opvallend veel geruchten.

Ferrari 2010

#117
Citaat van: KVDracer op 28 augustus 2009 - 18:52:43
Ik denk dat Alonso meer problemen had met Ron Dennis en vermits die weg is, zou het wel eens kunnen dat hij teruggaat. Dit jaar opvallend veel geruchten.
Vind je? Is toch elk jaar hetzelfde. En het zijn en blijven geruchten. Iemand denkt, die rijder zou wel eens naar dat team kunnen gaan, linkt er een paar uitspraken aan en zet het op het net. That's it, jaar na jaar, elke keer opnieuw. Zonder enige waarde doorgaans.

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2009 - 18:49:41
Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 18:15:27
Citaat van: Eric op 28 augustus 2009 - 18:13:40
las net dit op de site van The Mirror...om het compleet zot te maken :)
http://blogs.mirror.co.uk/motorsport/2009/08/fernando-alonso-back-to-mclare.html

Waarom niet ;D ;D
Alonso heeft ook keer aan gegeven zelf wel weer terug naar Mclaren te willen. Mits aantal voorwaarden natuurlijk

Ik denk dat zowel Lewis als Fernando het liever niet zullen hebben. Ze hebben beide het talent om wereldkampioen te worden, als je grootste rivaal in dezelfde wagen zit, kan je teamgenoot geen punten afsnoepen van je grootste rivaal. Het is steeds beter dat je rivaal in een ander team zit. Tenzij je natuurlijk niet de snelste wagen hebt, maar dan verlies je weer het voordeel van teamwork met een 2de rijder die je kan laten passeren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 19:36:57
Citaat van: KVDracer op 28 augustus 2009 - 18:52:43
Ik denk dat Alonso meer problemen had met Ron Dennis en vermits die weg is, zou het wel eens kunnen dat hij teruggaat. Dit jaar opvallend veel geruchten.
Vind je? Is toch elk jaar hetzelfde. En het zijn en blijven geruchten. Iemand denkt, die rijder zou wel eens naar dat team kunnen gaan, linkt er een paar uitspraken aan en zet het op het net. That's it, jaar na jaar, elke keer opnieuw. Zonder enige waarde doorgaans.

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2009 - 18:49:41
Citaat van: Schumi 2009 op 28 augustus 2009 - 18:15:27
Citaat van: Eric op 28 augustus 2009 - 18:13:40
las net dit op de site van The Mirror...om het compleet zot te maken :)
http://blogs.mirror.co.uk/motorsport/2009/08/fernando-alonso-back-to-mclare.html

Waarom niet ;D ;D
Alonso heeft ook keer aan gegeven zelf wel weer terug naar Mclaren te willen. Mits aantal voorwaarden natuurlijk

Ik denk dat zowel Lewis als Fernando het liever niet zullen hebben. Ze hebben beide het talent om wereldkampioen te worden, als je grootste rivaal in dezelfde wagen zit, kan je teamgenoot geen punten afsnoepen van je grootste rivaal. Het is steeds beter dat je rivaal in een ander team zit. Tenzij je natuurlijk niet de snelste wagen hebt, maar dan verlies je weer het voordeel van teamwork met een 2de rijder die je kan laten passeren.
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Voor zo ver ik weet heeft Alonso dat ooit keer gezegd.(als ik me niet vergis begin 2008 ergens), dat hij een terug keer naar Mclaren niet uitsluit.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

In de F1 kun je niets uitsluiten. Misschien ook wel een van de charmes die F1 zo interessant maakt. Altijd wel wat, al decennia lang.
Some things are too important to be left in the past.