Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Waar ik al de hele tijd aan moet denken bij deze discussie:

"Jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk"




Folkert

#91
Citaat van: Tim op 15 augustus 2009 - 17:05:53
Citaat van: robbert op 15 augustus 2009 - 15:40:07
maar ik vind dat die schumi 2009 mij niet moet aanvallen dat ik alles verzin, er is genoeg bewijs ervan.
Bewijs wil zeggen dat iets feit is, wat je daar postte was zes keer hetzelfde verhaal en een afgeleide van dat verhaal. Geen feiten.
Bewijs is relatief. En volgens mij wilde Robbert bewijzen dat hij de lijst niet verzonnen had, maar van internet gehaald heeft. Hij probeert hier voorals nog niemand iets wijs te maken en zegt alleen een vermoeden van iemand. Het is nu een feit dat Robbert die lijst niet verzonnen heeft.  Ik snap niet echt wat het probleem is eerlijk gezegd.

Al zou deze lijst op zich nog leuk zijn ook, behalve dan dat Kimi weg is. Voor de rest juich ik deze voorspelling wel toe.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Beco op 16 augustus 2009 - 23:15:57
Waar ik al de hele tijd aan moet denken bij deze discussie:

"Jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk"


;D ;D ;D

Tim C

Citaat van: Beco op 16 augustus 2009 - 23:15:57
Waar ik al de hele tijd aan moet denken bij deze discussie:

"Jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk"

Ik ken er nog een paar die dat onder hun post mogen zien verschijnen  ;D ;D ;D

robbert

Citaat van: Burorri op 17 augustus 2009 - 08:47:25
Citaat van: Tim op 15 augustus 2009 - 17:05:53
Citaat van: robbert op 15 augustus 2009 - 15:40:07
maar ik vind dat die schumi 2009 mij niet moet aanvallen dat ik alles verzin, er is genoeg bewijs ervan.
Bewijs wil zeggen dat iets feit is, wat je daar postte was zes keer hetzelfde verhaal en een afgeleide van dat verhaal. Geen feiten.
Bewijs is relatief. En volgens mij wilde Robbert bewijzen dat hij de lijst niet verzonnen had, maar van internet gehaald heeft. Hij probeert hier voorals nog niemand iets wijs te maken en zegt alleen een vermoeden van iemand. Het is nu een feit dat Robbert die lijst niet verzonnen heeft.  Ik snap niet echt wat het probleem is eerlijk gezegd.

Al zou deze lijst op zich nog leuk zijn ook, behalve dan dat Kimi weg is. Voor de rest juich ik deze voorspelling wel toe.

Voila, eindelijk iemand die mij begrijpt. Ik wil inderdaad bewijzen, dat ik dat niet verzonnen heb maar van internet gehaald heb. Ik zeg het nu nogmaals, ik geloof er ook niet veel van, we zullen zien

Ferrari 2010

Het probleem is vooral dat je het als een effectieve voorlopige deelnemerslijst zag, en dat is het niet. dat staat zelfs bij het artikel, dat het hun eigen voorspelling is en niet iets gebaseerd op officiële berichten. Gewoon een verzinsel van de schrijver, meer niet. En dan heb ik het dus niet op dat gerucht over Kimi, maar dat je iets voorstelde als een voorlopige deelnemerslijst, terwijl een voorlopige deelnemerslijst enkel uit bevestigde feiten kan bestaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

We kunnen blijven zeuren, laat ons het nu nog eens gewoon over silly season hebben?

Tim C

Ik heb twee berichten verwijderd. Kunnen we het nu opnieuw over het silly season hebben?

Ego-gevechtjes doe je maar via pm...

Enzo

De la Rosa en Petrov zijn het  beoogde duo voor Campos Meta Team.
Pedro zegt dat hij graag nog een paar jaar wil racen en dat hij derhalve bereid is bij een team in te stappen die niet competief is.
Die laatste opmerking is mischien wel realistisch maar tegelijkertijd ook pessimistisch, iets wat ik niet zou waarderen als constructeur....

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 20 augustus 2009 - 12:15:39
De la Rosa en Petrov zijn het  beoogde duo voor Campos Meta Team.
Pedro zegt dat hij graag nog een paar jaar wil racen en dat hij derhalve bereid is bij een team in te stappen die niet competief is.
Die laatste opmerking is mischien wel realistisch maar tegelijkertijd ook pessimistisch, iets wat ik niet zou waarderen als constructeur....
Die nieuwe teams zijn ook niet naïef hé, F1 is een leerproces, binnenkomen en winnen is geen realistisch scenario. Bovendien zijn het teams met beperkte middelen. Het is net als zeggen dat Minardi niet competitief was, daar beledig je niemand mee.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

De baas van de Britse renstal Mclaren, met wereldkampioen Lewis Hamilton in de gelederen, verwacht dat Fernando Alonso naar Ferrari gaat. ''Als die transfer erdoor is, komen de andere teams ook los.''

Als zij dit verwachten zou het misschien toch zo kunnen zijn, waar rook is is vuur zeg ik altijd maar.

robbert

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2009 - 12:11:10
De baas van de Britse renstal Mclaren, met wereldkampioen Lewis Hamilton in de gelederen, verwacht dat Fernando Alonso naar Ferrari gaat. ''Als die transfer erdoor is, komen de andere teams ook los.''

Als zij dit verwachten zou het misschien toch zo kunnen zijn, waar rook is is vuur zeg ik altijd maar.

ik dacht dat ook, maar het is een zwaar gerucht. Dus let op met uitspraken want het kan hier weer verkeerd aflopen ;) Heb daar ervaring

Jasper

Dat Alonso naar Ferrari gaat, is zo goed als zeker. De vraag is of het voor 2010 of voor 2011 zou zijn, want beide Ferrari-rijders hebben nog een contract voor 2010.

F_A_Diaz

Het schijnt dat Raikkonen ook weg mag in 2010 zolang hij niet voor een ander F1 team rijdt, hij krijg dan een zak met geld mee.

Gezien zijn flirt met de rallysport is het best goed mogelijk dat hij dat gaat doen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Wat ik van Kimi heb begrepen is dat hij volgend jaar nog wil gaan rijden en ook zijn contract wil uitdienen. Ik acht de kans niet heel groot dat hij de F1 eind dit jaar verlaat. Maar met hem weet je het nooit.
Trotse vader van Rosalie(L)