Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Enzo

Het is weer zover, het Silly season is geopend.
Zal Piquet mogen blijven?
Zal Rosberg naar Mclaren gaan?
Zal Alonso naar Ferrari gaan en wie gaat daar dan weg?
Wie gaan er rijden voor Campos, USF1 of Manor?
Danica Patrick? Jacque Villeneuve....??

Shoot!! 8)

Folkert

Piquit Exit, Villeneuve en Patrick in. Misschien is Villeneuve niet de beste rijder, maar wel 1tje met stijl in mijn ogen. Geen schijnheilige jankbalk die bang is dat mensen moeilijk gaan doen over zijn uitspraken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Villeneuve? Wordt die serieus genoemd in de geruchten? ;D ;D ;D

RadioActiveMan

Toch niet Danica Patrick. De sterren uit Amerika zijn nooit sterren geweest inde F1 met uizondering van Villeneuve.
Misschien hebben wij Belgen geluk en krijgen Baguette en D'Ambrosio een kans. Piquet kan terecht bij Campos of Manor.
Als Trulli en Barrichello stoppen zijn er 8 plaatsen vrij voor volgend jaar. Plaats genoeg lijkt me

robbert

ik weet alleszinds op 1 vraag antwoord. Alonso zal niet naar Ferrari gaan, want dat werd ontkent door ferrari zelf. Raikkonen en Massa liggen nog vast voor 2010

waard500

Citaat van: Beco op 03 juli 2009 - 07:55:29
Toch niet Danica Patrick. De sterren uit Amerika zijn nooit sterren geweest inde F1 met uizondering van Villeneuve.
Misschien hebben wij Belgen geluk en krijgen Baguette en D'Ambrosio een kans. Piquet kan terecht bij Campos of Manor.
Als Trulli en Barrichello stoppen zijn er 8 plaatsen vrij voor volgend jaar. Plaats genoeg lijkt me


Waarom zou Trulli stoppen? Hij presteert in mijn ogen behoorlijk goed. Glock komt niet eens in zijn buurt...en die ligt al vast voor volgend jaar. Toyota is gek als ze Trulli wel laten gaan en Glock niet.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

F_A_Diaz

Citaat van: robbert op 03 juli 2009 - 09:42:50
ik weet alleszinds op 1 vraag antwoord. Alonso zal niet naar Ferrari gaan, want dat werd ontkent door ferrari zelf. Raikkonen en Massa liggen nog vast voor 2010

Het gerucht van Alonso naar Ferrari gaat dan ook over 2011.

2010 is nooit ter sprake geweest.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Het gerucht -niet meer dan dat- gaat over de komende 5 jaar. Vanaf 2010 dus.

Maar het is niet meer dan een gerucht, dus wie weet. Maar contracten zijn niet zo heel belangrijk, weet iedereen.

robbert

voila zoals ik al zei, Alonso rijdt zeker niet in 2010 bij Ferrari. Tenzij hij een jaar testpiloot word, maar dat zal hij zeker niet willen met het testverbod.

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 03 juli 2009 - 10:26:36
Het gerucht -niet meer dan dat- gaat over de komende 5 jaar. Vanaf 2010 dus.

CitaatFerrari: "Massa en Raikkonen in 2010"
01 juli 2009

Het team van Ferrari doet het bericht dat Fernando Alonso tijdens de Grand Prix van Italiƫ zal worden bevestigd als coureur voor 2010 en verder, af als onzin. Felipe Massa en Kimi Raikkonen staan beide nog onder contract tot eind 2010.

"We hebben geen tijd om commentaar te geven op alle geruchten", verklaarde een woordvoerder tegenover Gazzetta dello Sport. "Er moet echter niet vergeten worden dat Massa en Raikkonen allebei nog een contract hebben voor 2010."

De manager van Fernando Alonso liet eerder weten dat de Spaanse coureur wel oren heeft naar een overstap naar Ferrari, maar dat dat sowieso niet eerder dan 2011 wordt. Gazzetta dello Sport berichtte afgelopen winter nog over een geheime, vierjarige overeenkomst tussen Alonso en Ferrari, die in 2011 in zou gaan.

2010 is nooit ter sprake geweest omdat Alonso dan nog vast ligt, Renault wilde perse een meerjarig contract en niet dat hij na 1 of 2 jaar alweer weg ging.

Ferrari heeft Raikkonen en Massa al maandenlang vastliggen voor 2010.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Dan doen er meer geruchten de rondte, want die van AS was wel vanaf 2010...

http://www.nusport.nl/formule-1/2033070/ferrari-presenteert-alonso-snel.html

RadioActiveMan

Citaat van: waard500 op 03 juli 2009 - 09:59:16
Citaat van: Beco op 03 juli 2009 - 07:55:29
Toch niet Danica Patrick. De sterren uit Amerika zijn nooit sterren geweest inde F1 met uizondering van Villeneuve.
Misschien hebben wij Belgen geluk en krijgen Baguette en D'Ambrosio een kans. Piquet kan terecht bij Campos of Manor.
Als Trulli en Barrichello stoppen zijn er 8 plaatsen vrij voor volgend jaar. Plaats genoeg lijkt me


Waarom zou Trulli stoppen? Hij presteert in mijn ogen behoorlijk goed. Glock komt niet eens in zijn buurt...en die ligt al vast voor volgend jaar. Toyota is gek als ze Trulli wel laten gaan en Glock niet.

Omdat Trulli een oude rakker is die ooit wel eens zal stoppen. Schumacher was ook nog altijd sneller dan het volledige veld en die is toch ook gestopt.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat hij stopt maar dat indien hij dat doet...
Waarom zou hij ook niet stoppen en van zijn wijngaard gaan genieten? Na al dat gezever van de laatste maanden zou ik het wel weten.

Enzo

Volgens mij zijn er maar 5 coureurs die een contract hebben voor 2010.
Lewis Hamilton, Felipe Massa, Kimi Raikkonen,Timo Glock en Vettel.
Het zou dit jaar best wel eens de grote wisseltruc kunnen worden, daarnaast zijn er sowieso 6 nieuwe zitjes te vergeven.
Ook verwacht ik dat er misschien een aantal  coureurs gaan stoppen dit jaar, denk aan Trulli, Barichello en Fisichella.
Namen uit het geruchten circuit zijn:

N. Hulkenberg, D. Patrick, J. Villeneuve,J.  Pantano, A. Liuzzi, Graham Rahal, T. Sato, B. Senna.

Folkert

Citaat van: Enzo op 03 juli 2009 - 13:15:49
Volgens mij zijn er maar 5 coureurs die een contract hebben voor 2010.
Lewis Hamilton, Felipe Massa, Kimi Raikkonen,Timo Glock en Vettel.
Het zou dit jaar best wel eens de grote wisseltruc kunnen worden, daarnaast zijn er sowieso 6 nieuwe zitjes te vergeven.
Ook verwacht ik dat er misschien een aantal  coureurs gaan stoppen dit jaar, denk aan Trulli, Barichello en Fisichella.
Namen uit het geruchten circuit zijn:

N. Hulkenberg, D. Patrick, J. Villeneuve,J.  Pantano, A. Liuzzi, Graham Rahal, T. Sato, B. Senna.
Rubens, Trulli en Fisico mogen van mij ook stoppen. Geef hun plek maar aan nieuw talent. Pantano hoeft van mij niet, en de rest zie ik wel zitten.
Trotse vader van Rosalie(L)

waard500

Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009