Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 10 augustus 2009 - 14:43:25
Wurz en De la Rosa zijn in beeld voor racestoeltje bij US F1, dit terwijl ze altijd aangaven een amerikaanse coureur in hun auto te willen plaatsen.
Wurz wil zelf ook of heeft USF1 graag Wurz als rijder. Ik dacht namelijk dat Wurz zelf besloot te stoppen met racen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Wurz wil zelf ook, USF1 zoekt een ervaren coureur die naast een onervaren amerikaans talent wil rijden.
Dat onervaren talent moet dan Jonathan Summerton zijn...........

Wie...?? Check filmpje.. ;)


Ferrari 2010

Tis al geen te snuggere, het eerste dat ik van hem hoor: "in Europe and probably all over the world, Shanghai"
Sinds wanneer ligt Shanghai in Europa? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Ja inderdaad.... ;D
Daarnaast vind ik het niet erg slim om persé een amerikaan in die auto te willen. De best beschikbare rijder lijkt me een betere keuze.
Maar dit zal wel met sponsorvoorwaarden te maken hebben.

RadioActiveMan

Dat heeft vooral te maken met het feit dat USF1 een Amerikaans team is  ;)


Enzo

Citaat van: Beco op 10 augustus 2009 - 16:13:59
Dat heeft vooral te maken met het feit dat USF1 een Amerikaans team is  ;)



Deze opmerking vind ik iets te makkelijk...
Heeft ferrari een Italiaanse coureur?
Heeft Renault een franse coureur?
Heeft Redbull een Oosterijkse coureur?
Heeft Force India een Indiaanse coureur?

Nope.... ;)

Denk dat USF1 met hun amerikaanse sponsoren dan ook graag een amerikaanse coureur willen om zo zoveel mogelijk amerikaanse exposure te krijgen.
Kan me goed voorstellen dat de sponsoren dit als eis hebben gesteld, zonder amerikaanse coureur zal er veel minder interesse zijn van de amerikaanse consument.

Tim C

In tegenstelling tot de meeste mensen (blijkbaar) zijn de mannen achter USF1 geen halfwits  en hebben ze veelvuldig gezegd dat een Amerikaan leuk zou zijn maar dat ervaring en talent de doorslag zullen geven.

RadioActiveMan

Het was vanaf het begin de bedoelin om met USF1 een Amerikaanse coureur in de F1 te laten rijden. Eerst Danica Patrick nu zij niet wil iemand anders.

Renault zou ook maar al te graag een waardig Franse coureur aan het stuur van hun wagen zien. Met Grosjean zal dat er van komen.
Honda heeft ook altijd Japanse coureurs een kans gegeven ook toen ze enkel motoren leverde.
Toyota is van hetzelfde laken een broek.
Ferrari heeft momenteel geen Italiaanse coureur omdat ze enkel de beste willen en op dit moment is er geen enkele Italiaan die aan de top meekan. Veel Italiaanse coureurs hebben ook geen zin in een avontuur bij Ferrari, de gigantische druk is dan meestal de uitleg.
Red Bull heeft met Vettel en Buemi wel Duitstalig talent en in het verleden was er nog Klien(wel een oostenrijker).
Een brit die wint in een Britse wagen, iedereen smult ervan op dat eiland.
Spyker ging ook voor Nederlanders.
Nationaliteit of taalgebied speelt toch mee denk ik.

Maar ik geef toe dat je met de sponsors ook rekening moet houden en dat je daar evenzeer een punt hebt..

Enzo

Citaat van: Beco op 10 augustus 2009 - 16:51:23
Het was vanaf het begin de bedoelin om met USF1 een Amerikaanse coureur in de F1 te laten rijden. Eerst Danica Patrick nu zij niet wil iemand anders.

Renault zou ook maar al te graag een waardig Franse coureur aan het stuur van hun wagen zien. Met Grosjean zal dat er van komen.
Honda heeft ook altijd Japanse coureurs een kans gegeven ook toen ze enkel motoren leverde.
Toyota is van hetzelfde laken een broek.
Ferrari heeft momenteel geen Italiaanse coureur omdat ze enkel de beste willen en op dit moment is er geen enkele Italiaan die aan de top meekan. Veel Italiaanse coureurs hebben ook geen zin in een avontuur bij Ferrari, de gigantische druk is dan meestal de uitleg.
Red Bull heeft met Vettel en Buemi wel Duitstalig talent en in het verleden was er nog Klien(wel een oostenrijker).
Een brit die wint in een Britse wagen, iedereen smult ervan op dat eiland.
Spyker ging ook voor Nederlanders.
Nationaliteit of taalgebied speelt toch mee denk ik.

Maar ik geef toe dat je met de sponsors ook rekening moet houden en dat je daar evenzeer een punt hebt..

Daar heb je ook wel gelijk in, eens.
Zolang ze maar geen pay-driver in dienst nemen, want dan kan je net zo goed geen team beginnen.

robbert

volgens enkele bronnen zou Ferrari Raikkonen betalen opdat de fin eerder zou opstappen bij de scuderia. Zo ziet dan de voorlopige deelnemerslijst uit voor 2010.
Zo gaat dan ook de regel voor 3 wagens per team niet door

Brawn GP: Jenson Button/Bruno Senna

Red Bull Racing: Sebastian Vettel/Mark Webber

Ferrari: Felipe Massa/Fernando Alonso

Toyota: Jarno Trulli/Timo Glock

McLaren-Mercedes: Lewis Hamilton/Heikki Kovalainen

Williams: Nico Rosberg/Nico Hülkenberg

Renault: Robert Kubica/Romain Grosjean

Scuderia Toro Rosso: Sébastien Buemi/Jaime Alguersuari

Force India: Adrian Sutil/Vitantonio Liuzzi

USF1: Alex Wurz/Ryan Hunter-Reay

Manor: Adam Carroll/Paul di Resta

Campos: Pedro de la Rosa/Giorgio Pantano

Ferrari 2010

Heeft Brawn Senna dan al bevestigd? De namen van renault, zijn die bevestigd? Liuzzi naar FI? Volgens mij is dit niet de voorlopige deelnemerslijst maar jouw natte vinger-werk!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Ik dacht er net hetzelfde over.

robbert

gasten, jammergenoeg mag ik hier de bron niet online zetten, dan hebben jullie het bewijs. Ik kan toch ook maar zeggen wat er op de sites staat hé

scho0634

Citaat van: robbert op 14 augustus 2009 - 16:20:45
gasten, jammergenoeg mag ik hier de bron niet online zetten, dan hebben jullie het bewijs. Ik kan toch ook maar zeggen wat er op de sites staat hé
Waarom mag je de bron niet online zetten? Van ons mag dat namelijk wel.

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 14 augustus 2009 - 16:20:45
gasten, jammergenoeg mag ik hier de bron niet online zetten, dan hebben jullie het bewijs. Ik kan toch ook maar zeggen wat er op de sites staat hé
Als je elk van je beweringen kan staven met een bericht met uitspraken van de teams zelf, chapeau. Maar ik ben er behoorlijk zeker van dat je dat niet kan. Het zijn een hoopje roddels die je aan elkaar hebt geplakt, meer niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.