Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Scuderia91 op 21 januari 2010 - 17:37:56
Wat haat ik zoveel wit op die Ferrari.
Hmm, ik vind het juist erg mooi.

FerrariMan

Lijkt nergens naar, precies een Toyota.

Wedden dat ze voor de eerste GP een nieuwe livery hebben? Volgens mij is dit slechts tijdelijk, om Santander extra media te geven in hun nieuwe deal. Daarna zullen de vleugels rood zijn met wit opschrift, zoals het oorspronkelijke logo van Santander.

robbert

Citaat van: FerrariMan op 22 januari 2010 - 11:19:04
Lijkt nergens naar, precies een Toyota.

Wedden dat ze voor de eerste GP een nieuwe livery hebben? Volgens mij is dit slechts tijdelijk, om Santander extra media te geven in hun nieuwe deal. Daarna zullen de vleugels rood zijn met wit opschrift, zoals het oorspronkelijke logo van Santander.
volgens de laatste berichten is dit de officiele livery van het volgend seizoen

Ferrari 2010

Ik ben nog nergens een bericht tegen komt waarin Ferrari bevestigd dat dit de livery voor 2010 is hoor.

Citaat van: FerrariMan op 22 januari 2010 - 11:19:04
Lijkt nergens naar, precies een Toyota.

Wedden dat ze voor de eerste GP een nieuwe livery hebben? Volgens mij is dit slechts tijdelijk, om Santander extra media te geven in hun nieuwe deal. Daarna zullen de vleugels rood zijn met wit opschrift, zoals het oorspronkelijke logo van Santander.
Dat weet ik zo niet. Op de overalls staat het ook rood op wit. Het valt alleszins véél harder op op deze manier.

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Ziet er netjes aan. En dit is niet tijdelijk, dit gaat het ook worden.

meatball

Het lijken net twee dwergen  ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Ze zijn dan ook niet heel groot.

robbert

Citaat van: Schumi 2009 op 22 januari 2010 - 12:34:15
Ik ben nog nergens een bericht tegen komt waarin Ferrari bevestigd dat dit de livery voor 2010 is hoor.

Citaat van: FerrariMan op 22 januari 2010 - 11:19:04
Lijkt nergens naar, precies een Toyota.

Wedden dat ze voor de eerste GP een nieuwe livery hebben? Volgens mij is dit slechts tijdelijk, om Santander extra media te geven in hun nieuwe deal. Daarna zullen de vleugels rood zijn met wit opschrift, zoals het oorspronkelijke logo van Santander.
Dat weet ik zo niet. Op de overalls staat het ook rood op wit. Het valt alleszins véél harder op op deze manier.



http://www.f1today.nl/nieuws/2010/01/21/nieuwe-livery-ferrari-met-witte-voor-en-achtervleugel/

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 23 januari 2010 - 00:58:38
Citaat van: Schumi 2009 op 22 januari 2010 - 12:34:15
Ik ben nog nergens een bericht tegen komt waarin Ferrari bevestigd dat dit de livery voor 2010 is hoor.

Citaat van: FerrariMan op 22 januari 2010 - 11:19:04
Lijkt nergens naar, precies een Toyota.

Wedden dat ze voor de eerste GP een nieuwe livery hebben? Volgens mij is dit slechts tijdelijk, om Santander extra media te geven in hun nieuwe deal. Daarna zullen de vleugels rood zijn met wit opschrift, zoals het oorspronkelijke logo van Santander.
Dat weet ik zo niet. Op de overalls staat het ook rood op wit. Het valt alleszins véél harder op op deze manier.


http://www.f1today.nl/nieuws/2010/01/21/nieuwe-livery-ferrari-met-witte-voor-en-achtervleugel/

Daarin bevestigd Ferrari toch niets? Santander heeft een foto vrijgegeven van een nieuwe livery. Maar zolang Ferrari niet bevestigd dat dat de 2010 livery is, ga ik er niet vanuitgaan dat ie dat ook is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Heidfeld derde rijder bij Mercedes...., ben ik toch wel verbaasd over. Had hem naast Kubica bij Renault verwacht. ::)

Yoste

Citaat van: Enzo op 23 januari 2010 - 13:35:15
Heidfeld derde rijder bij Mercedes...., ben ik toch wel verbaasd over. Had hem naast Kubica bij Renault verwacht. ::)
Echt jammer, toch een goeie rijder met ervaring die gewoon uit de boot valt... Zal voornamelijk te maken hebben met de komst van Schumacher zeker? Anders zat hij waarschijnlijk in zijn plaats in de Mercedes op de grid.

RadioActiveMan

Misschien niet slecht. Voor hetzelfde geld rijdt hij na dit seizoen ipv Schumacher in die Mercedes rond.

Folkert

Citaat van: Yoste op 23 januari 2010 - 14:44:17
Citaat van: Enzo op 23 januari 2010 - 13:35:15
Heidfeld derde rijder bij Mercedes...., ben ik toch wel verbaasd over. Had hem naast Kubica bij Renault verwacht. ::)
Echt jammer, toch een goeie rijder met ervaring die gewoon uit de boot valt... Zal voornamelijk te maken hebben met de komst van Schumacher zeker? Anders zat hij waarschijnlijk in zijn plaats in de Mercedes op de grid.
Ik heb nooit echt wat met Heidfeld gehad. Degelijke coureur, naar nou nooit iets waar van je dacht.....woooooow.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Jammer dat we deze coureur niet meer zien, vind ik. Qua kwaliteiten een betere als De la Rosa. Had naast Kubica niet misstaan bij Renault. Het mag niet zo zijn, jammer. Er zijn er genoeg in 2010 die de kwaliteiten van Heidfeld niet eens halen. Maarja een paar miljoen beuren bij Mercedes als 3de coureur, of in een nieuw team instappen met weinig sponsor geld en nog maar afwachten wat het is. Lijkt me een goede deal van Heidfeld. Maar jammer dat ik hem niet meer zie. Mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

Yoste

Citaat van: Marc_Vl op 23 januari 2010 - 17:39:34
Misschien niet slecht. Voor hetzelfde geld rijdt hij na dit seizoen ipv Schumacher in die Mercedes rond.
Ben benieuwd in welke mate Schumacher na dit seizoen alweer zijn koffers zal pakken. Hij heeft toch een contract voor 3 jaar dacht ik, en als hij het fysiek (lijkt mij wel) en concurrentieel (afwachten) kan bolwerken, zie ik hem ook niet trachten onder dat contract uit te komen.

Citaat van: Burorri op 23 januari 2010 - 17:58:56
Ik heb nooit echt wat met Heidfeld gehad. Degelijke coureur, naar nou nooit iets waar van je dacht.....woooooow.
Inderdaad geen rijder à la Hamilton of Alonso, maar toch zeker een degelijke rijder met meer capaciteiten dan bepaalde anderen op de grid. Vind het jammer dat hij eigenlijk moest wijken voor een gepensioneerde coureur. Maar ja, alleen al op vlak van media-aandacht kan niemand aan Schumacher tippen waarschijnlijk.

Citaat van: janke op 23 januari 2010 - 18:38:00
Jammer dat we deze coureur niet meer zien, vind ik. Qua kwaliteiten een betere als De la Rosa. Had naast Kubica niet misstaan bij Renault. Het mag niet zo zijn, jammer. Er zijn er genoeg in 2010 die de kwaliteiten van Heidfeld niet eens halen. Maarja een paar miljoen beuren bij Mercedes als 3de coureur, of in een nieuw team instappen met weinig sponsor geld en nog maar afwachten wat het is. Lijkt me een goede deal van Heidfeld. Maar jammer dat ik hem niet meer zie. Mijn mening.
Hij heeft inderdaad meer kwaliteiten en ervaring dan sommige anderen op de grid. Enerzijds positief om bij Mercedes te gaan rijden, anderzijds verdwijnt hij zo wel wat uit beeld..