Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Martin

MS naar Brawn Mercedes GP.
Dit wist de Telegraaf te melden.

Mercedes spreekt de geruchten tegen - maar sluit niet voor 100 procent uit - dat Michael Schumacher (41) in 2010 voor het team van Brawn GP gaat rijden. Het Duitse automerk nam onlangs een meerderheidsbelang in de Formule 1-renstal en ziet graag een volledig Duits rijdersduo aan het werk.

"Zolang er één stoeltje bij de renstal vrij is, zal er altijd gespeculeerd worden", aldus een woordvoerder van Mercedes. "Het zijn allemaal dromen die waarschijnlijk toch niet uitkomen."

Brawn zoekt nog een vervanger voor de naar McLaren vertrokken wereldkampioen Jenson Button. Een rijder is volgend seizoen al zeker van een kuipje bij Brawn GP, de Duitser Nico Rosberg.

Volgens een woordvoerder van Schumacher is het niet logisch dat de Duitse F1-held weer gaat racen. "Michael heeft het momenteel uitstekend naar zijn zin. Ik acht de kans niet groot."

De geruchten over een terugkeer komen niet geheel onverwacht. Afgelopen seizoen wilde Schumacher al invallen voor de geblesseerde Felipe Massa, maar de comeback kon wegens nek-klachten bij de Duitser niet doorgaan.

Oud-teambaas Eddie Jordan liet zich voor de BBC-radio ontvallen dat er onlangs bespreken zijn geweest tussen Schumacher, Ross Brawn en Daimler-bestuurder Dieter Zetsche. Schumacher staat momenteel nog onder contract bij Ferrari, maar volgens Jordan wordt er momenteel gesproken over ontbinding van die verbintenis.


Enzo

Ze blijven maar komen he, die roddels van de come-back.
Ik hoop zelf ook dat hij nog een seizoen wil vlammen, ben zelf namelijk grote fan van Der Schumi.
Was erg teleurgesteld toen hij moest afhaken afgelopen seizoen, durf nu niet meer te hopen.
Denk dat het bij roddels blijft en dat we hem niet meer terug zullen zien in een f1 auto.

campos

Als Ross Brawn hem kan overtuigen dat ze weer mee gaan doen voor overwinningen, dan zou het zo maar kunnen. hij wilde afgelopen seizoen ook instappen in een middelmatige Ferrari, misschien is dit nog wel een veel beter moment voor hem. en anders moeten ze daar Raikkonen gewoon nemen. 1 van die 2 en ik ben tevreden.

RadioActiveMan

de Nico kent zijn plaats. Verrassend weeral.  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 21 november 2009 - 20:46:11
Ze blijven maar komen he, die roddels van de come-back.
Ik hoop zelf ook dat hij nog een seizoen wil vlammen, ben zelf namelijk grote fan van Der Schumi.
Was erg teleurgesteld toen hij moest afhaken afgelopen seizoen, durf nu niet meer te hopen.
Denk dat het bij roddels blijft en dat we hem niet meer terug zullen zien in een f1 auto.
Van mij mag hij gerust terugkomen, maar dan wel in een Ferrari :) Het zou bij mij alleszins erg wringen moest hij naar een ander team gaan, en zeker als dat Mercedes zou zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bruintje

Quadback - Sauber, heel eigenaardig verhaal hoor.
De investeerder zou een duisetere persoon zijn.  Ik zie ze niet racen volgend seizoen.
Hoe kan BMW geloven in dergelijke fabeltjes. De bankgaranties zouden niet kloppen. Het budget voor volgend seizoen is ruim onvoldoende en zou hoofdzakelijk bestaan uit budget welke ze krijgen van de FIA met de WK punten welke ze dit seizoen behaald hebben. Op dit moment is er nog vrijwel niets bekend over dit team. Wie gaat er rijden, wie bouwt de wagen, welke motor moet er in (Ferrari zeggen ze), wie brengt het budget samen (Petronas zou blijven). Ik geloof er niet in. Enig lichtpunt zou misschien zijn dat Peter Sauber opnieuw den boel zou overpakken. Dan geef ik ze nog een kans.

PS
Van in het begin roken verschillende mensen in de paddock onraad. Mc Laren maakte al van in het begin duidelijk dat het verhaal niet klopte en dat de persoon die de zaak ging overnemen niet te vertrouwen was en toch gaat BMW er mee in zee.
Het budget van Quadback geraakt namelijk niet rond.

Geruchten gaan de ronde dat Lola klaar staat om de zaak over te nemen. Zij zouden het startbewijs krijgen. Is mogelijk natuurlijk maar zeker niet meer in 2010. Het zal denk ik 2011 worden.

RadioActiveMan


Tim C

Staat dus ook op deze site ::)

robbert


RadioActiveMan

#429
Citaat van: Tim op 27 november 2009 - 15:46:53
Staat dus ook op deze site ::)

Kom op het werk direct op het forum terecht. Niet gezien, sorry!  8)

zeph

VW als motorenleverancier?

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80348

Is dit gewoon weer geouwehoer of serieus?

RadioActiveMan

Canada staat definitief terug op de kalender. Hebben een 5 jaren deal afgesloten.
Geweldig, één van mijn favoriete circuits.  :)

robbert

we krijgen dus meer en meer goed nieuws. Peter sauber die zijn team koopt, VW hoogstwaarschijnlijk in de f1, en canada dat terug op de kalender staat

KVDracer

Vandaag gehoord van een Nederlander en intussen ook op internet gelezen dat Raikkonen door financiele steun van RedBull voor Citroën in de WRC zou gaan rijden. Als dit echt is dan zie ik Kimi in 2011 terug op de startgrid staan voor RedBull. Want stel dat Vettel in 2011 toch veranderd van team (ondanks zijn contract) of Webber toch niet meer aan de verwachtingen voldoet, dan hebben ze in kimi een waardige opvolger.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 28 november 2009 - 12:23:38
Vandaag gehoord van een Nederlander en intussen ook op internet gelezen dat Raikkonen door financiele steun van RedBull voor Citroën in de WRC zou gaan rijden. Als dit echt is dan zie ik Kimi in 2011 terug op de startgrid staan voor RedBull. Want stel dat Vettel in 2011 toch veranderd van team (ondanks zijn contract) of Webber toch niet meer aan de verwachtingen voldoet, dan hebben ze in kimi een waardige opvolger.
Webber niet meer aan de volwachtingen doet? Denk dat Webber niet zo snel uitgerangeerd gaat worden. heeft net een top jaar achter de rug en zal denk ik nu eerder in stijgende lijn zitten.
Trotse vader van Rosalie(L)