Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ik denk dat Button gewoon blijft waar hij is. Nu Mercedes er is zullen ze hem wel kunnen betalen zeker? De vraag is alleen of ze hem willen betalen... Met andere woorden, acht Mercedes Button een topper?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 november 2009 - 14:10:41
Lijkt me vreemd, als ze Button al geen 8 miljoen willen betalen waarom zouden ze dat wel doen voor Raikkonen, die komt ook niet voor een appel en een ei. Die vraagt minimaal 15 miljoen.
Maar dan krijg hij toch nog het Salaris van Ferrari? Want zo als ik het begreep wilde Ferrari Kimi alleen die afkoop betalen als hij niet bij een directe concurrent ging rijden. Is dan natuurlijk de vraag of Ferrari Brawn als een directe concurrent ziet of niet. Natuurlijk hebben ze dit jaar super gedaan, maar zullen ze volgend jaar er ook zo goed bij zitten. Meen me iets te herinneren dat er zoiets in stond.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Ferrari betaalt Kimi Raikkonen alleen het salaris (deels) door als hij niet voor een ander F1 team rijdt in 2010, het maakt niet uit welk team dat is, ook al rijdt hij voor USF1,  Manor of Campos.
Hij mag geen F1 rijden. Als Button daadwerkelijk naar McLaren gaat denk ik dat Raikkonen gaat stoppen en rally gaat rijden. Dat is dan zowel financieel als sportief gezien veel aantrekkelijker voor hem. En ik heb ook niet de indruk dat hij zich nog heel erg wil bewijzen in F1. Hij heeft een paar handenvol GP's gewonnen en is wereldkampioen geweest, volgens mij vind ie het ook wel best zo. Hij mag dan nog relatief jong zijn, hij heeft er ook al negen seizoenen opzitten.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

KVDracer

Volgens de geruchten is het vooral Nick Fry die dwarsligt. Maar gisteren las ik dan weer dat Mercedes niet wou dat Button naast Rosberg rijd bij Mercedes omdat ze denken dat hij te snel gaat zijn voor Rosberg (raar maar waar). Mss dat Mercedes niet echt gelooft in Button maar wel meer in Raikkonen.

zeph

Volgens Ecclestone is het alleen maar sparren en blijft Button gewoon bij Mercedes.

http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/17/brawn-and-button-just-sparring-ecclestone/

scho0634

Sja, we zullen wel zien. Persoonlijk denk ik toch dat hij naar McLaren gaat. Ik las het op Autosport en die zijn doorgaans goed ingelicht. Tel daarbij op de aanhoudende geruchten en de verhalen dat Mercedes Duitsers wil en ik denk dat het zo gaat gebeuren.


zeph

#381
Wie weet. Ik hoop dat Raikkonen toch in de F1 blijft, al ziet het er niet naar uit. Ik had hem graag bij Mercedes of McLaren gezien.

Stel je voor: Alonso/Massa bij Ferrari, Hamilton/Rosberg bij McLaren, Raikkonen/Button bij Mercedes, Vettel/Webber bij Red Bull, dat was een feest geworden!

Ik hoop nog een klein beetje op Rosberg/Raikkonen bij Mercedes, maar dat zal wel niet gebeuren. Ciao Kimi!

scho0634

Hoewel ik geen fan van hem ben, zou ik Raikkonen ook graag in de F1 behouden. MAar ja, hij kiest voor het geld.

Zoals Diaz al zei krijgt hij lekker doorbetaald van Ferrari, en blijkbaar neemt hij niet met minder genoegen. Zegt wel wat over de sportman Raikkonen.

Folkert

Citaat van: 0634 op 17 november 2009 - 19:56:44
Hoewel ik geen fan van hem ben, zou ik Raikkonen ook graag in de F1 behouden. MAar ja, hij kiest voor het geld.

Zoals Diaz al zei krijgt hij lekker doorbetaald van Ferrari, en blijkbaar neemt hij niet met minder genoegen. Zegt wel wat over de sportman Raikkonen.
Helaas wel ja. Had hem altijd iets hoger staan. Maar ja, je kan het hem niet kwalijk nemen vind ik. Iedereen doet dat gene wat hij wilt, voor een bepaalde prijs.
Ben van af het begin af aan Kimi fan geweest, maar moet wel zeggen dat hij me af en toe wat teleur stelde en ook wel wat te apathisch opstelde.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Volgens www.racexpress.nl zou Michael Schumacher volgend jaar voor Mercedes rijden en is zijn contract bij Ferrari ontbonden. Gerucht of waarheid?  :P

robbert

Citaat van: KVDracer op 17 november 2009 - 22:01:39
Volgens www.racexpress.nl zou Michael Schumacher volgend jaar voor Mercedes rijden en is zijn contract bij Ferrari ontbonden. Gerucht of waarheid?  :P


hahaha 1 april is wel wa laat hoor. Schumacher heeft vorige week gezegd dat hij niet meer ging racen. Wat gaat hij dan in een mercedes doen????

Ferrari 2010

Diezelfde site meld dat Kimi een jaartje niet zal racen, jammer :-( Hij kwam niet tot een overeenkomst met McLaren, dat vind ik maar vreemd. Ik begrijp dat hij niet voor niets wil racen, maar hij zou toch liever moeten willen racen dan een heel seizoen geen F1. Ik vrees dat dit het einde van zijn F1 carrière is :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#387
Citaat van: robbert op 17 november 2009 - 22:11:21
Citaat van: KVDracer op 17 november 2009 - 22:01:39
Volgens www.racexpress.nl zou Michael Schumacher volgend jaar voor Mercedes rijden en is zijn contract bij Ferrari ontbonden. Gerucht of waarheid?  :P


hahaha 1 april is wel wa laat hoor. Schumacher heeft vorige week gezegd dat hij niet meer ging racen. Wat gaat hij dan in een mercedes doen????
Haha, ja echt lachen. Die mensen hebben nog een Le Mans syndroom met die Sauber/Mercedes.  Als MS switchts naar Mercedes dan is dat een bewijs van veel praten en het blijken van een onbetrouwbaar figuur. De autosportwereld zal geschokt zijn, vooral Ferrari. Maar nog erger, zijn fans.
Some things are too important to be left in the past.

zeph

Er valt nu op meerdere sites te lezen dat Raikkonen volgend seizoen niet meedoet. Jammer.

robbert

Citaat van: zeph op 18 november 2009 - 09:31:02
Er valt nu op meerdere sites te lezen dat Raikkonen volgend seizoen niet meedoet. Jammer.
dat over raikkonen kan ik wel geloven, maar over schumacher niet. Die heeft meermaals laten weten geen come back te maken