Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Folkert

#360
Citaat van: F_A_Diaz op 04 november 2009 - 16:18:20
Ga je nu weer woorden veranderen. Ik het gezegd dat de kans groter is dat Toyota door zal gaan omdat Kobayashi het goed deed. Daarom zeg ik niet dat ze doorgaan. Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijke voor je.
Nee, dat zei je letterlijk: Dit zou Toyota zeker helpen in de F1 te houden..

Citaat van: F_A_Diaz op 02 november 2009 - 23:35:22
Dit zal zeker helpen Toyota in de F1 te houden.
Maar goed, je bedoelt idd niet zo dat Toyota blijft.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

#361
Citaat van: F_A_Diaz op 04 november 2009 - 16:18:20
Ga je nu weer woorden veranderen. Ik het gezegd dat de kans groter is dat Toyota door zal gaan omdat Kobayashi het goed deed. Daarom zeg ik niet dat ze doorgaan. Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijke voor je.
ja, ok, maar als je t verdwijnen van toyota al aan had zien komen of had voorspeld had je beter kunnen zeggen; 'leuk van Kobayashi, maar dit zal Toyota niet op andere gedachten brengen.' Uit die opmerking van jou concludeer ik dat jij helemaal niet zo zeker was van het vertrek van Toyota. Bovendien heb ik in mn vorige post helemaal niks verdraaid en k had jouw post ook al zo gelezen zoals je t later uitlegt, maar in mijn ogen is het nogal tegenstrijdig met jouw voorspellingen.

Ferrari 2010

Citaat van: campos op 04 november 2009 - 14:31:47
Citaat van: F_A_Diaz op 04 november 2009 - 12:48:41
Citaat van: sloggerke op 04 november 2009 - 08:48:12
Erg....heel erg.... is het gesteld met de F1...


Dit was tien jaar geleden met de komst van de autofabrikanten natuurlijk al te voorspellen, wat ik dan ook al deed...  :P

Ze blijven niet als ze niet winnen omdat ze alleen maar vanwege marketing in de F1 zitten. En als er dan ook nog een financiële crisis is vallen ze helemaal als rijpe appels.
jij had dit 10 jaar geleden al voorspeld? kunnen we dat ergens terugvinden?? 3 dagen geleden zei je over de prestatie van Kobayshi nog dit; "Dit zal zeker helpen Toyota in de F1 te houden." 


Als je echt enkel post om mensen op hun kap te zitten kan je even goed je bek houden hé man. Heb je je eigen conversaties hier al es gevolgd? Beetje niveau graag!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

campos

Citaat van: Schumi 2009 op 04 november 2009 - 20:47:42
Citaat van: campos op 04 november 2009 - 14:31:47
Citaat van: F_A_Diaz op 04 november 2009 - 12:48:41
Citaat van: sloggerke op 04 november 2009 - 08:48:12
Erg....heel erg.... is het gesteld met de F1...


Dit was tien jaar geleden met de komst van de autofabrikanten natuurlijk al te voorspellen, wat ik dan ook al deed...  :P

Ze blijven niet als ze niet winnen omdat ze alleen maar vanwege marketing in de F1 zitten. En als er dan ook nog een financiële crisis is vallen ze helemaal als rijpe appels.
jij had dit 10 jaar geleden al voorspeld? kunnen we dat ergens terugvinden?? 3 dagen geleden zei je over de prestatie van Kobayshi nog dit; "Dit zal zeker helpen Toyota in de F1 te houden." 


Als je echt enkel post om mensen op hun kap te zitten kan je even goed je bek houden hé man. Heb je je eigen conversaties hier al es gevolgd? Beetje niveau graag!
Ik mag dat toch wel vragen?? zeker aan iemand als FA_Diaz die zelf ook altijd anderen aanspreekt als er iets niet klopt of lijkt te kloppen.
En als je t nou eens netjes zou zeggen/vragen, dan was de kans een stuk groter dat ik er wat mee zou doen, nu krijg ik meer de indruk dat je iets tegen mij hebt. Maar goed, ik zal proberen wat minder te posten en de komende 2 dagen zul je helemaal geen 'last' van mij hebben.

robbert

niet alleen de f1 dreigt uit elkaar te vallen maar ook het forum hier.

Enzo

Geen reden tot pessimisme, eens in de zoveel tijd moet de boel gewoon even tot de orde geroepen worden.
Komt heus wel goed... ;)

F_A_Diaz

Citaat van: campos op 04 november 2009 - 17:56:32
Citaat van: F_A_Diaz op 04 november 2009 - 16:18:20
Ga je nu weer woorden veranderen. Ik het gezegd dat de kans groter is dat Toyota door zal gaan omdat Kobayashi het goed deed. Daarom zeg ik niet dat ze doorgaan. Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijke voor je.
ja, ok, maar als je t verdwijnen van toyota al aan had zien komen of had voorspeld had je beter kunnen zeggen; 'leuk van Kobayashi, maar dit zal Toyota niet op andere gedachten brengen.' Uit die opmerking van jou concludeer ik dat jij helemaal niet zo zeker was van het vertrek van Toyota. Bovendien heb ik in mn vorige post helemaal niks verdraaid en k had jouw post ook al zo gelezen zoals je t later uitlegt, maar in mijn ogen is het nogal tegenstrijdig met jouw voorspellingen.

Dat Toyota gaat vertrekken als ze niet gaan winnen mag duidelijk zijn of tenzij een ander marketing technisch aantrekkelijk iets zich aandient. En dat had Kobayashi kunnen zijn. Dat had hun vertrek kunnen uitstellen, in ieder geval om Kobayashi nog een jaar de kans te geven. Als die daarna ook niet was gaan winnen waren ze alsnog gestopt.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

zeph

Toch leuk, zo verliest de F1 BMW maar krijgt daar per omgaande Mercedes GP voor in de plaats. Ik zie wel heel graag Raikkonen voor Mercedes rijden, volgend jaar!

Supermariobros


F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

veel keus had hij volgens mij ook niet echt. Williams, Ferrari, RBR, str, Renault, zitten al vol. Mclaren en Brawn waren niet geïnteresseerd in hem volgens mij.
Dan houd je alleen nog de nieuwe teams over. Force India misschien, of zit die ook vol?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)



F_A_Diaz

Lijkt me vreemd, als ze Button al geen 8 miljoen willen betalen waarom zouden ze dat wel doen voor Raikkonen, die komt ook niet voor een appel en een ei. Die vraagt minimaal 15 miljoen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."