Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

_Makke_

't Kan natuurlijk ook zijn dat pakweg Beco de vervanger van Alonso wordt eh.

KVDracer

Het rijdersveld zal er volgend jaar volledig anders uitzien. Bij McLaren, Ferrari, Renault, Williams zijn er al nieuwe rijders (of kunnen we toch al vanuit gaan) en dan hebben we de nieuwe teams nog.

Tim C

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 17:03:59
Jullie nemen Tim opmerking iets te letterlijk denk ik...
Er gaan gewoon een hoop rijders van team wisselen, meer niet.
Hamilton en Vettel blijven gewoon waar ze zitten, Schumacher zou alleen voor Ferrari rijden, dus tenzij Massa zijn rentree uitgesteld word of een derde rijder is toegestaan heb ik daar een hard hoofd in.
Kan zijn, maar, als ik de man van wie ik het weet goed begrijp is het iets ingewikkelder dan gewoon rijders die van teams wisselen. Hij is nog niet zeker van z'n stuk misschien morgen wel :-)

Enzo

Citaat van: Tim op 01 oktober 2009 - 18:40:46
Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 17:03:59
Jullie nemen Tim opmerking iets te letterlijk denk ik...
Er gaan gewoon een hoop rijders van team wisselen, meer niet.
Hamilton en Vettel blijven gewoon waar ze zitten, Schumacher zou alleen voor Ferrari rijden, dus tenzij Massa zijn rentree uitgesteld word of een derde rijder is toegestaan heb ik daar een hard hoofd in.
Kan zijn, maar, als ik de man van wie ik het weet goed begrijp is het iets ingewikkelder dan gewoon rijders die van teams wisselen. Hij is nog niet zeker van z'n stuk misschien morgen wel :-)

Nou maak je het wel heel spannend, ben benieuwd...!!
Tipje van de sluier Tim?

Tim C

Meer dan dat weet ik ook niet :)

CitaatHave heard a rumour there may be a shock in the f1 driver market. Will dig some more in the morning. Too early to say if it is a bum streer

Enzo

Jonathan Noble zal je bron zijn.... ;) http://twitter.com/NobleF1
Is inderdaad een vaag bericht, wat zou het zijn?

Kimi stopt?
Hamilton stapt op bij Mclaren?
Senna stapt in bij Mclaren?
..................?

RadioActiveMan

Piquet rijdt volgend jaar in een Renault.  8)

Enzo

Barichello naar Mclaren...., werd ook ergens geroepen.
Button naar Toyota.....?

Trouwens, Toyota schijnt een deal gesloten te hebben met ZF Sachs om dempers ea. te leveren vor 2010.
Lijkt erop dat ze dan toch volgend jaar meedoen.... ::)

gloudiesaurus

Nah die deals worden gemaakt door het F1-team... als de holding in Japan in november op de board meeting alsnog besluit de stekker eruit te trekken is het gewoon over hoor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tim C

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 20:05:46
Jonathan Noble zal je bron zijn.... ;)
inderdaad  :)

Twitteraars moeten hem zeker volgen :)

Kimi die rally gaat doen?

_Makke_

Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 20:06:12
Piquet rijdt volgend jaar in een Renault.  8)

Eheh, dat zou het wel zijn :P

Enzo

CitaatKamui Kobayashi is to fill in for the unwell Timo Glock in practice at Suzuka on Friday

Aldus Noble, neem aan dat dit niet het grote nieuws is waar hij een tweet eerder over sprak.... ::)

Enzo

Waar het nou eigenlijk allemaal om ging was dat Toyota Kubica probeerd weg te kapen voor de neus van Renault.
Kubica is aan zet en heeft ze voor het uitkiezen....
Daarnaast zijn ze geinteresseerd in Kimi, alleen is de verwachting daar dat hij naar Mclaren verhuisd. Hij is nu ook dagelijks bij Mclaren gespot.

Niet de grote klapper dat de eerdere uitspraak deed vermoeden, maar dat was misschien ook wel zijn bedoeling.... ::)

_Makke_

Citaat van: Enzo op 02 oktober 2009 - 13:27:12
Waar het nou eigenlijk allemaal om ging was dat Toyota Kubica probeerd weg te kapen voor de neus van Renault.
Kubica is aan zet en heeft ze voor het uitkiezen....
Daarnaast zijn ze geinteresseerd in Kimi, alleen is de verwachting daar dat hij naar Mclaren verhuisd. Hij is nu ook dagelijks bij Mclaren gespot.

Niet de grote klapper dat de eerdere uitspraak deed vermoeden, maar dat was misschien ook wel zijn bedoeling.... ::)

Bwa, dat zou toch al wel een bommetje zijn. Eerst zaniken over het budget en zelfs hun verblijf in de F1 in vraag stellen om dan Kubica en Raikkonen in de Toyota's te plaatsen. Afzonderlijk zijn die 2 heren waarschijnlijk duurder dan Trulli en Glock samen.

meatball

Citaat van: Makke op 02 oktober 2009 - 16:13:47
Citaat van: Enzo op 02 oktober 2009 - 13:27:12
Waar het nou eigenlijk allemaal om ging was dat Toyota Kubica probeerd weg te kapen voor de neus van Renault.
Kubica is aan zet en heeft ze voor het uitkiezen....
Daarnaast zijn ze geinteresseerd in Kimi, alleen is de verwachting daar dat hij naar Mclaren verhuisd. Hij is nu ook dagelijks bij Mclaren gespot.

Niet de grote klapper dat de eerdere uitspraak deed vermoeden, maar dat was misschien ook wel zijn bedoeling.... ::)

Bwa, dat zou toch al wel een bommetje zijn. Eerst zaniken over het budget en zelfs hun verblijf in de F1 in vraag stellen om dan Kubica en Raikkonen in de Toyota's te plaatsen. Afzonderlijk zijn die 2 heren waarschijnlijk duurder dan Trulli en Glock samen.
Ik zie ook de meerwaarde van Kubica tegenover Glock niet echt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat