Silly Season!!

Gestart door Enzo, 03 juli 2009 - 03:14:30

« vorige - volgende »

Wizard

Villeneuve? Grapje zeker. ;)

KVDracer

Citaat van: Wizard op 26 september 2009 - 14:41:18
Villeneuve? Grapje zeker. ;)

Villeneuve wilt terug naar de F1 komen en als nieuw team haal je wel direct de headlines. Een ex-wereldkampioen, iemand die puur zijn gedacht zegt. Mss niet zozeer voor zijn prestaties, maar in het algemeen zou het wel niet slecht zijn voor de F1.

Wizard

Headlines haal je zeker als je een 'afgeschreven' coureur naar binnen haalt, of je serieus wordt genomen is een tweede. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 26 september 2009 - 17:57:46
Headlines haal je zeker als je een 'afgeschreven' coureur naar binnen haalt, of je serieus wordt genomen is een tweede. ;)
Denk ik ook. Villeneuve is een leuke piloot, zeker sinds hij gestopt is met F1 ben ik hem beginnen waarderen voor wat hij in andere series (ook al op Francorchamps) heeft gedaan. Ik betwijfel het dat hij het nog zou kunnen, na zo lang geen formule wagen meer bestuurd te hebben.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Het ene na het andere bericht over Kimi's vertrek verschijnt, het lijkt echt een gedane zaak.
Volgende jaar zal Kimi naast Hamilton cruisen en Alonso naast Massa. Klinkt i.i.g. goed, en beloofd spannend te worden.
Nu nog maar hopen dat ze gelijkwaardige auto's bouwen en echt racen kunnen laten zien i.p.v. opper dominantie van één team.

En als er dan toch één team oppermachtig moet zijn doe mij dan maar Ferrari!

KVDracer

En meer dan wrs geen Glock bij Toyota. Een rare keuze vind ik, want ze hebben ook al aangegeven niet meer door te willen met Trulli. Dus ze beginnen met twee nieuwe rijders of ze stoppen ermee. ik denk persoonlijk het laatste.

Enzo

Ik dacht dat Truli exit was, maar Glock nu ook? Waar heb je je info vandaan?
Hoop niet dat Toyota eruit stapt, dat zou jammer zijn.... :(

KVDracer

#142
Citaat van: Enzo op 28 september 2009 - 18:52:11
Ik dacht dat Truli exit was, maar Glock nu ook? Waar heb je je info vandaan?
Hoop niet dat Toyota eruit stapt, dat zou jammer zijn.... :(

Van hier op de nieuwssite

scho0634

Citaat van: Enzo op 28 september 2009 - 18:52:11
Ik dacht dat Truli exit was, maar Glock nu ook? Waar heb je je info vandaan?
Van de pits. Dus op zeker betrouwbaar. ;)

Forza F1

Dat zou erg jammer zijn... ik vind Glock een erg goede piloot geworden, één van de weinige die nog een duel durft uitvechten.

meatball

Citaat van: Forza Ferrari op 28 september 2009 - 20:33:22
Dat zou erg jammer zijn... ik vind Glock een erg goede piloot geworden, één van de weinige die nog een duel durft uitvechten.
Ik hoop ook dat hij snel ergens anders een plaats vind,hij is een zeer behoorlijke f1 piloot die zeker een plaats in de f1 waard is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 september 2009 - 18:32:43
Het ene na het andere bericht over Kimi's vertrek verschijnt, het lijkt echt een gedane zaak.
Volgende jaar zal Kimi naast Hamilton cruisen en Alonso naast Massa. Klinkt i.i.g. goed, en beloofd spannend te worden.
Nu nog maar hopen dat ze gelijkwaardige auto's bouwen en echt racen kunnen laten zien i.p.v. opper dominantie van één team.

En als er dan toch één team oppermachtig moet zijn doe mij dan maar Ferrari!
Donderdag zou het bekent worden gemaakt naar het schijnt. Leuke combie op papier, maar ik denk dat Massa veel moet trainen om te zorgen dat hij niet te ver achterop raakt. Waar ik dus meest bang voor ben is dat hij het gewoon niet vol houd eerste paar races.

Kimi en Lewis kan wel leuk worden.

Maar inderdaad, Glock heeft me dit jaar wel goed verrast, in positieve zin.
Trotse vader van Rosalie(L)

bruintje

Alonso wordt donderdag bevestigd als Ferrari piloot naast Massa.
Kimi naar Mc Laren, ferrari (of liever Santander) betaald zijn jaarloon of een groot gedeelte ervan.
Wat Glock betreft ziet het er niet goed uit voor Toyota. Ik denk dat de Japanners zullen stoppen. Dit zou een heel spijtige zaak zijn maar ze laten de Duitser gaan. Zo'n goede piloot laten vertrekken. Dat is niet normaal. In november valt de definitieve beslissing wat Toyota nu gaat doen maar ik vrees dat ze de stekker zullen uittrekken uit hun F1 project. Hopelijk klopt dit bericht niet.

Tim C

Toyota natuurlijk gekent om de smaak die ze aan het kampioenschap hebben toegevoegd. De strijd om de vele overwinningen en podia, de kampioenschappen...

sloggerke

Citaat van: Tim op 29 september 2009 - 19:01:12
Toyota natuurlijk gekent om de smaak die ze aan het kampioenschap hebben toegevoegd. De strijd om de vele overwinningen en podia, de kampioenschappen...

Euh..ik neem aan dat je "gekend" bedoelde?

En waarom toch zo bashen op Toyota altijd?
Ze hebben destijds een superstart gemaakt maar zijn dan blijven trappelen.
Iedereen vergeet dat het geniale "Mercedes" meer dan 70 (zeventig) gp's meereed vooraleer het punten pakte.
En dat is alleen maar een motor..
Het feit dat Toyota is blijven trappelen zegt volgens mij niets over hun zwakte, doch alles over de moeilijkheidsgraad van de huidige F1.
Kijk naar Honda/Brawn. Het hangt vaak aan een zijden draadje. Aerodynamica is zowat de moeilijkste wetenschap dat er bestaat.