Kaarten F1 kopen in desbetreffende land

Gestart door Nickk, 22 juni 2009 - 02:59:22

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Beco op 23 juni 2009 - 14:58:18
Die 299 HUFFERS is wel volledig achterhaald natuurlijk.
Eten en drinken kan je daar nog altijd heel voordelig. 2 jaar geleden volledig verzorgd 3 gangen menu met achteraf nog een grote kom thee met honing 25 eurokes voor 2pers.
Prijskaartje wordt deels ook bepaald door taxen enzoverder denk ik. Daarom ook dat Francorchamps bij de duurdere circuits is. Leve de Belgische staat!
Hoezo achterhaald? Ok, wikipedia is niet een feit, maar volgesn mij klopt het wel. En het was 30 Jan 2009.
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Zat ik met mijn 299 niet zo heel ver er vandaan :p
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Das juist maar 18 HUF oftewel 6 eurocent. :D

De verhoudingen van € t.o.v. de andere munten fluctueren elke dag dus lijkt iets van 30 jan me iets of wat achterhaald.   

Folkert

Citaat van: Beco op 23 juni 2009 - 19:52:17
Das juist maar 18 HUF oftewel 6 eurocent. :D

De verhoudingen van € t.o.v. de andere munten fluctueren elke dag dus lijkt iets van 30 jan me iets of wat achterhaald.   
Is het in Hongarije ook zo erg dan? Dacht dat het daar wel mee viel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Hij zegt net dat het elke dag fluctueert...

Anyway, om terug te komen op de vraag van de topicstarter: ik heb een Hongaarse site gevonden voor tickets voor de GP. Alle prijzen staan daar in euro uitgedrukt en het duurste ticket, ik neem aan (want ik versta jammer genoeg geen woord Hongaars) dat dat een weekend-ticket is voor de tribune aan start/finish, kost er 450 euro.

Ik weet niet wat je zou betalen als je hier je tickets koopt, maar hier kun je misschien wat mee.

Folkert

Citaat van: Jasper op 24 juni 2009 - 01:33:54
Hij zegt net dat het elke dag fluctueert...

Anyway, om terug te komen op de vraag van de topicstarter: ik heb een Hongaarse site gevonden voor tickets voor de GP. Alle prijzen staan daar in euro uitgedrukt en het duurste ticket, ik neem aan (want ik versta jammer genoeg geen woord Hongaars) dat dat een weekend-ticket is voor de tribune aan start/finish, kost er 450 euro.

Ik weet niet wat je zou betalen als je hier je tickets koopt, maar hier kun je misschien wat mee.
En ik zei net daarvoor dat ik dacht dat dat wel mee viel.;) Dus wat wilde je nou zeggen?
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Dat de verhouding van munten elke dag veranderen dat heeft niets met meevallen te maken. Wat de HUF vandaag waard is zal hij morgen niet meer zijn.
Net zoals alle andere munteenheden in de wereld.

F_A_Diaz

CitaatNürburgring geeft Vettel-fans eigen tribune
25 juni 2009

De goede prestaties van Sebastian Vettel zijn voor de Nürburgring reden om tijdens de Duitse Grand Prix een speciale tribune te reserveren voor de fans van de Red Bull-rijder. Vettel won afgelopen zondag in Engeland zijn tweede race van het seizoen.

Kaarten voor de Sebastian Vettel-tribune kosten 99 euro. Daarvoor kun je het hele weekend op Tribune 6 zitten, die zich tussen de Ford Kurve en de Dunlop Kurve bevindt en uitzicht biedt op de Schumacher S. Voor die prijs krijg je ook een cap van Vettel, een kaart met een handtekening van de Duitser en een paar blikjes Red Bull.

De Grand Prix van Duitsland staat gepland voor 12 juli. Het is voor het eerst sinds 1985 dat er op de Nürburgring weer een Duitse GP wordt verreden. Het circuit in de Eifel organiseerde tot en met 2007 de Europese GP, die nu in Valencia plaatsheeft.

Goeie deal.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Dus maar snel Vettel Fan worden als je  goedkoop wilt zitten :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Nickk

Inmiddels ben ik terug van mijn vakantie uit Hongarije en ik ben ook naar de race geweest.

Woensdags voor de race ben ik naar het circuit gereden om daar mijn kaarten te kopen. Op het bord stonden alle prijzen in euro`s  (wat ik toch vreemd vond).
Kaarten voor het veld; 110 euro.
Ik had alleen maar forinten en vroeg ik of ook in forinten kon betalen. Prima, dat kon.
Uiteindelijk heb ik ipv 110 euro voor een kaartje omgerekend 53 euro betaald(!!!)

Uiteindelijk dus toch goed gegokt!

RadioActiveMan

Heel goed gegokt ja. Blijkbaar een dubbele prijskaart of iemand die niet kon rekenen.