Man van de Race: Groot Brittannië

Gestart door Tim C, 21 juni 2009 - 16:44:40

« vorige - volgende »

Wie was de meest opmerkelijke rijder in Silverstone

Vettel
9 (60%)
Webber
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Massa
4 (26.7%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)
Iemand anders
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Tim C


Enzo

Zonder twijfel Vettel, buitenaardse prestatie van hem.

Folkert

Vettel reed ijzersterk. Klassa apart. Kimi reed tot pitstop 1 ook erg sterk vond ik,daarna zakte hij helaas af. Massa buiten verwachtingen erg goed. Ga je je toch afvragen waarom Massa gister niet in Q3 geraakte. Lijkt wel of de Ferrari sterker is in de long runs. Rosberg vond ik ook sterk rijden.

Maar Button was nergens vandaag.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros


Ferrari 2010

Bij gebrek aan spektakel en inhaalmanoeuvres heb ik maar Vettel gekozen. Maar ook hij heeft niets bijzonders gedaan, integendeel, ik denk dat hij net de gemakkelijkste race van iedereen had.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Met alle respect voor de mensen die Massa hebben gestemd: heel uitzonderlijk was hij niet. Hij reed zeer sterke wedstrijd, maar is denk ik meer door "falen" van andere 4de geworden. Ok, hij reed goed wanneer hij goed moest rijden, maar niet meer dan dat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper


Folkert

Citaat van: Jasper op 21 juni 2009 - 19:14:42
Net zoals de 19 andere rijders.
Dat is ook weer waar ja. Maar goed, Vettel heeft wel iets uitzonderlijks gedaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:01:54
Citaat van: Jasper op 21 juni 2009 - 19:14:42
Net zoals de 19 andere rijders.
Dat is ook weer waar ja. Maar goed, Vettel heeft wel iets uitzonderlijks gedaan.
Wat heeft hij dan zo uitzonderlijk gedaan? Niemand heeft iets moeten doen deze race, laat staan dat ze iets uitzonderlijks hebben gedaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:11:17
Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:01:54
Citaat van: Jasper op 21 juni 2009 - 19:14:42
Net zoals de 19 andere rijders.
Dat is ook weer waar ja. Maar goed, Vettel heeft wel iets uitzonderlijks gedaan.
Wat heeft hij dan zo uitzonderlijk gedaan? Niemand heeft iets moeten doen deze race, laat staan dat ze iets uitzonderlijks hebben gedaan.
Een race gedomineerd. Hoe hij te keer ging met loeizware auto, snelste ronde, van kop tot staart(weet ik niet helemaal zeker, want volgens mij heeft Webber 2 rondes aan de leiding gelegen.) Deze race was misschien ogenschijnlijk makkelijk voor Vettel, maar hij declasseerde iedereen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:21:51
Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Dat is waar, maar zijn auto was wel loei zwaar. En het is nog een relatieve beginneling. Maar goed Massa deed het goed, maar zijn strategie was gewoon erg goed. Ik wil dus duidelijk niet zeggen dat Massa slecht reed, want hij deed het wel. Maar denk dat zonder deze strategie hij minde rkans  had.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:53:08
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:21:51
Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Dat is waar, maar zijn auto was wel loei zwaar. En het is nog een relatieve beginneling.
Wat maakt het uit hoe zwaar je wagen is? Als je wagen de snelste is, is hij de snelste. En Vettel een beginneling noemen, is ook wel kort door de bocht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 22:09:00
Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:53:08
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:21:51
Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Dat is waar, maar zijn auto was wel loei zwaar. En het is nog een relatieve beginneling.
Wat maakt het uit hoe zwaar je wagen is? Als je wagen de snelste is, is hij de snelste. En Vettel een beginneling noemen, is ook wel kort door de bocht.
Kan je wel de beste auto hebben, maar dan moet je wel verdomd goed rijden om dan seconde per rondje sneller te rijden dan de rest van het veld. Nou ok, beginneling in overwinningen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 22:13:17
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 22:09:00
Citaat van: Burorri op 21 juni 2009 - 21:53:08
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 juni 2009 - 21:21:51
Zijn wagen was dominant. Dan waren Schumi destijds en Button de afgelopen races ook uitzonderlijk? Dan kan je het niet meer uitzonderlijk noemen want iedereen zou dat gedaan hebben met die wagen. Het is niet uitzonderlijk.
Dat is waar, maar zijn auto was wel loei zwaar. En het is nog een relatieve beginneling.
Wat maakt het uit hoe zwaar je wagen is? Als je wagen de snelste is, is hij de snelste. En Vettel een beginneling noemen, is ook wel kort door de bocht.
Kan je wel de beste auto hebben, maar dan moet je wel verdomd goed rijden om dan seconde per rondje sneller te rijden dan de rest van het veld. Nou ok, beginneling in overwinningen.
Als je wagen een seconde per ronde sneller is, dan is je wagen een seconde sneller per ronde. Dat eruit halen is dan niet uitzonderlijk maar normaal, zo hoort het gewoon. Als ik jouw redenering volg is iedereen die racet uitzonderlijk, want ze halen allemaal het onderste uit de kan, meer heeft Vettel ook niet gedaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.