GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2009 - 09:53:22

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 14 juni 2009 - 20:24:34


Mooie lap vergelijking tussen Schumacher en Massa op Silverstone 2006
Je ziet trouwens wel dat Massa hier gewoon schakelt. Meen me te herinneren dat er een discussie hier over eerder was. Maar ik zie het toch duidelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Goh, wat ben ik blij dat we van traction control verlost zijn. :-\ Die doet echt al het werk in dat filmpje.

Enzo

Citaat van: Jasper op 14 juni 2009 - 20:38:29
Goh, wat ben ik blij dat we van traction control verlost zijn. :-\ Die doet echt al het werk in dat filmpje.

Ja viel mij ook al op, gelukkig is het nu "Banned".

Folkert

Citaat van: Enzo op 14 juni 2009 - 20:54:22
Citaat van: Jasper op 14 juni 2009 - 20:38:29
Goh, wat ben ik blij dat we van traction control verlost zijn. :-\ Die doet echt al het werk in dat filmpje.

Ja viel mij ook al op, gelukkig is het nu "Banned".
Ja gelukkig wel zeg. Zou zelfs handmattig schakelen wel eens weer terug willen zien. En dan echt zo als vroeger.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Ik ook!Dat eist meer van een rijder en materiaal.

Enzo

Update's Ferrari voor Silverstone:

-Nieuwe voorwielophanging
-Nieuw lichter chassis
-Nieuwe wieldoppen en bevestigings systeem
-Betere gewichtsverdeling

Hopelijk brengt het ze wat meer snelheid.... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 16 juni 2009 - 14:36:27
Update's Ferrari voor Silverstone:

-Nieuwe voorwielophanging
-Nieuw lichter chassis
-Nieuwe wieldoppen en bevestigings systeem
-Betere gewichtsverdeling

Hopelijk brengt het ze wat meer snelheid.... ::)
Geen idee. Klinkt hoopvol, maar ik betwijfel het. Al is het wel zo dat 3 tiende dit jaar erg veel kan schelen qua plekken.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ze hadden bijna iedere race een update, zelfs in Turkije. Ik denk ook niet dat het zoveel zal helpen, ik zal het eerlijk gezegd, eerst moeten zien

Enzo

Verwacht ook niet dat ze ineens gaan winnen, heb hoop op weer een grote stap voorwaarts... :)

Folkert

Citaat van: robbert op 16 juni 2009 - 19:24:01
ze hadden bijna iedere race een update, zelfs in Turkije. Ik denk ook niet dat het zoveel zal helpen, ik zal het eerlijk gezegd, eerst moeten zien
Is dat zo? Maar alleen maar kleine updates? Had Ferrari in Spanje nou grote update of kleine? Waar kan je eigenlijk zien wat voor updates teams dan hebben gedaan? Of wanneer ze nieuwe update krijgen? Heb wat nieuws berichten afgestruint, maar kon niks vinden.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 16 juni 2009 - 19:45:01
Citaat van: robbert op 16 juni 2009 - 19:24:01
ze hadden bijna iedere race een update, zelfs in Turkije. Ik denk ook niet dat het zoveel zal helpen, ik zal het eerlijk gezegd, eerst moeten zien
Is dat zo? Maar alleen maar kleine updates? Had Ferrari in Spanje nou grote update of kleine? Waar kan je eigenlijk zien wat voor updates teams dan hebben gedaan? Of wanneer ze nieuwe update krijgen? Heb wat nieuws berichten afgestruint, maar kon niks vinden.
Ferrari had toch vanaf spanje updates, en gingen vanaf spanje betere prestaties neerzetten,maar dat is maar 2 races zo geweest, maar in Turkije was het terug van het begin van het seizoen

Folkert

Citaat van: Enzo op 16 juni 2009 - 19:29:38
Verwacht ook niet dat ze ineens gaan winnen, heb hoop op weer een grote stap voorwaarts... :)
Kimi had Monaco kunnen winnen als hij betere start had gemaakt en voor Rubens bleef. Ben benieuwd of Ferrari dit weekend weer een stap maakte. En komen er nog meer teams met een update?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Folkert

Citaat van: Enzo op 17 juni 2009 - 13:44:47
  8)
ook gaaf inderdaad. En allemaal perfect uit gerekend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 17 juni 2009 - 14:08:43
Citaat van: Enzo op 17 juni 2009 - 13:44:47
  8)
ook gaaf inderdaad. En allemaal perfect uit gerekend.
Perfect uitgerekend? Slecht uitgerekend vind ik eerder, anders hadden ze alle 4 gelijk over de streep gekomen! :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.