Man van de Wedstrijd: Turkije

Gestart door Folkert, 07 juni 2009 - 15:26:12

« vorige - volgende »

Wie is de Man van de Turkse GP?

Jenson Button
8 (61.5%)
Mark Webber
2 (15.4%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Jarno Trulli
1 (7.7%)
Nico Rosberg
2 (15.4%)
Felipe Massa
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Timo Glock
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Forza F1

Citaat van: Burorri op 07 juni 2009 - 20:36:06
Dat is ook wel weer zo, maar ik acht Brawn wel een man die een team het extra's kan geven wat het nodig heeft. En ja je hebt gelijk dat het een risico voor Hamilton word en misschien inderdaad dat Brawn volgend jaar weer terug bij af is. Maar Brawn zal ook niet stil zitten. Was hij ook niet vaak de man bij Ferrari die op enkele subtiele interpretaties lette en daar op inspeelde? Of gewoon op zich zelf goede ideeën bedacht?

Akkoord, maar bij Ferrari had hij wel 10x het Brawn-budget  en 3x zoveel manpower ter beschikking...

Het grootste voordeel dat Brawn heeft is de uiterst krachtige & betrouwbare Mercedes-motor. Overige zaken blijven af te wachten tot 2010... Ik zou het Brawn van harte gunnen, het is geweldig om teams vooraan te zien rijden die vorig jaar nog helemaal achteraan reden! Maar volgens mij staan Ferrari & McLaren volgend jaar terug op 1 en 2.

Soit, ik wacht eigenlijk al keilang op de allereerste Toyota-zege  ???

Folkert

Citaat van: Forza Ferrari op 07 juni 2009 - 21:26:10
Citaat van: Burorri op 07 juni 2009 - 20:36:06
Dat is ook wel weer zo, maar ik acht Brawn wel een man die een team het extra's kan geven wat het nodig heeft. En ja je hebt gelijk dat het een risico voor Hamilton word en misschien inderdaad dat Brawn volgend jaar weer terug bij af is. Maar Brawn zal ook niet stil zitten. Was hij ook niet vaak de man bij Ferrari die op enkele subtiele interpretaties lette en daar op inspeelde? Of gewoon op zich zelf goede ideeën bedacht?

Akkoord, maar bij Ferrari had hij wel 10x het Brawn-budget  en 3x zoveel manpower ter beschikking...

Het grootste voordeel dat Brawn heeft is de uiterst krachtige & betrouwbare Mercedes-motor. Overige zaken blijven af te wachten tot 2010... Ik zou het Brawn van harte gunnen, het is geweldig om teams vooraan te zien rijden die vorig jaar nog helemaal achteraan reden! Maar volgens mij staan Ferrari & McLaren volgend jaar terug op 1 en 2.

Soit, ik wacht eigenlijk al keilang op de allereerste Toyota-zege  ???
Dat is ook weer waar. En Button en Rubens zijn nou niet de volgende Schumachers. Rubens zowiesno niet.

Maar op die eerste Toyota zege kun je denk erg lang wachten. Want die zal er nooit komen. Trulli en Glock zijn niet de rijders die Toyota nodig heeft om te winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 07 juni 2009 - 21:30:05En Button en Rubens zijn nou niet de volgende Schumachers.

Volgens mij is Button toch aardig hard op weg... 6 overwinningen uit 7 GP's...
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Schumacher zou waarschijnlijk geen puntje meer hebben behaald...

Ferrari 2010

Dan ben je nog steeds niet de nieuwe Schumacher hé ::) Schumacher is niet enkel een seizoen waarin je met je vingers in de neus wint. Schumacher is een geniale piloot die 7-voudig wk is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Button zit ook voor het eerst in een wagen die vergeleken kan worden met de wagens van Schumacher in zijn hoogtij dagen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 09:58:33
Button zit ook voor het eerst in een wagen die vergeleken kan worden met de wagens van Schumacher in zijn hoogtij dagen.
Laten we nou eerst komende 4 jaar afwachten voor we Button gaan vergelijken met Schumacer. Tot nu toe heeft Button maar 1  gp gewonnen waar hij moeite voor heeft moeten doen. Schumacher heeft zelfs races gewonnen waar iedereen hem kansloos achte. Of zelfs een WK binnengehaald waar niemand meer op rekende. (nou ja die titel misschien wat overdreven, maar 2003 en 2000 gingen toch wat minder soepel dan 1995, 2002 en 2004
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Ferrari 2009 op 08 juni 2009 - 09:56:30
Dan ben je nog steeds niet de nieuwe Schumacher hé ::)
Oh? Wie zei dat dan?

Folkert

Citaat van: 0634 op 08 juni 2009 - 10:58:46
Citaat van: Ferrari 2009 op 08 juni 2009 - 09:56:30
Dan ben je nog steeds niet de nieuwe Schumacher hé ::)
Oh? Wie zei dat dan?
Dat impliceerde F_A_Diaz toch wel een beetje.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Volgens mij zijn enkel de kinderen van Schumacher de nieuwe Schumacher's.
Button is Button en daar blijft het bij. Dat hij aan de lopende band wint zegt alleen dat hij zijn zaakjes goed voor mekaar heeft op deze moment.

Folkert

Citaat van: Beco op 08 juni 2009 - 12:19:17
Volgens mij zijn enkel de kinderen van Schumacher de nieuwe Schumacher's.
Button is Button en daar blijft het bij. Dat hij aan de lopende band wint zegt alleen dat hij zijn zaakjes goed voor mekaar heeft op deze moment.
Was Schumacher niet de oude Button en Alonso de nieuwe Hamilton?
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 08 juni 2009 - 10:33:00
Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 09:58:33
Button zit ook voor het eerst in een wagen die vergeleken kan worden met de wagens van Schumacher in zijn hoogtij dagen.
Laten we nou eerst komende 4 jaar afwachten voor we Button gaan vergelijken met Schumacer. Tot nu toe heeft Button maar 1  gp gewonnen waar hij moeite voor heeft moeten doen. Schumacher heeft zelfs races gewonnen waar iedereen hem kansloos achte. Of zelfs een WK binnengehaald waar niemand meer op rekende. (nou ja die titel misschien wat overdreven, maar 2003 en 2000 gingen toch wat minder soepel dan 1995, 2002 en 2004

Jij refereert eraan dat Schumacher veel langer aan de top heeft gestaan dan Button. Dat is logisch aangezien Button dit jaar ook voor het eerst in een wagen zit waarmee je GP's kan winnen onder normale omstandigheden. Ik vergelijk Button niet met Schumacher, dat doe jezelf juist.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 13:08:05
Citaat van: Burorri op 08 juni 2009 - 10:33:00
Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 09:58:33
Button zit ook voor het eerst in een wagen die vergeleken kan worden met de wagens van Schumacher in zijn hoogtij dagen.
Laten we nou eerst komende 4 jaar afwachten voor we Button gaan vergelijken met Schumacer. Tot nu toe heeft Button maar 1  gp gewonnen waar hij moeite voor heeft moeten doen. Schumacher heeft zelfs races gewonnen waar iedereen hem kansloos achte. Of zelfs een WK binnengehaald waar niemand meer op rekende. (nou ja die titel misschien wat overdreven, maar 2003 en 2000 gingen toch wat minder soepel dan 1995, 2002 en 2004

Jij refereert eraan dat Schumacher veel langer aan de top heeft gestaan dan Button. Dat is logisch aangezien Button dit jaar ook voor het eerst in een wagen zit waarmee je GP's kan winnen onder normale omstandigheden. Ik vergelijk Button niet met Schumacher, dat doe jezelf juist.
Ik ontken ook nergens dat ik Button niet met Schumacher vergelijk. Ik zeg alleen dat hij niet van het zelfde caliber is. Jij zegt dat hij al goed opweg is met 6 uit 7 overwinningen. Dat vind ik veel te vroeg om te zeggen. Button heeft in mijn ogen niks laten zien wat hem naast Schumacher kan zetten.

Zoals ik eerder ook zei: laten we nou eerst maar even wachten voor we Button met Schumacher gaan vergelijken. Ok, toegeven, had het anders moeten verwoorden. Bedoelde dus: voordat we Button op de zelfde hoogte zetten als Schumacher.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 08 juni 2009 - 13:35:26Ik zeg alleen dat hij niet van het zelfde caliber is.

Hoe weet je dat dan? Hij zit ook pas voor het eerst in een auto die kan winnen. Jij vergelijkt dus wel steeds met Schumacher.

CitaatJij zegt dat hij al goed op weg is met 6 uit 7 overwinningen. Dat vind ik veel te vroeg om te zeggen. Button heeft in mijn ogen niks laten zien wat hem naast Schumacher kan zetten.

Nee, omdat hij dat ook nog niet heeft kunnen laten zien. Vooralsnog is hij goed op weg met 6 overwinningen uit 7 races.
Wat Button nu doet kan je op een bepaald level ook vergelijken met wat Hamilton in 2007 deed. Voor het eerst in een topauto rijden en constant bovenin meedoen. Hamilton had dan nog de beperking dat hij rookie was maar Button wint dan ook echt bijna alles. Je kan wel een goede auto hebben maar als je nog nooit echt voorin heb meegedaan voor de zeges en je wint meteen 6 van de eerste 7 races waarin je wel die topauto hebt, dan heb je toch zeker wel een bepaald talent.

CitaatZoals ik eerder ook zei: laten we nou eerst maar even wachten voor we Button met Schumacher gaan vergelijken.

De enige die Button vergelijkt met Schumacher ben jij, dus ik snap je kritiek niet zo.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 15:00:51
Citaat van: Burorri op 08 juni 2009 - 13:35:26Ik zeg alleen dat hij niet van het zelfde caliber is.

Hoe weet je dat dan? Hij zit ook pas voor het eerst in een auto die kan winnen. Jij vergelijkt dus wel steeds met Schumacher.

CitaatJij zegt dat hij al goed op weg is met 6 uit 7 overwinningen. Dat vind ik veel te vroeg om te zeggen. Button heeft in mijn ogen niks laten zien wat hem naast Schumacher kan zetten.

Nee, omdat hij dat ook nog niet heeft kunnen laten zien. Vooralsnog is hij goed op weg met 6 overwinningen uit 7 races.
Wat Button nu doet kan je op een bepaald level ook vergelijken met wat Hamilton in 2007 deed. Voor het eerst in een topauto rijden en constant bovenin meedoen. Hamilton had dan nog de beperking dat hij rookie was maar Button wint dan ook echt bijna alles. Je kan wel een goede auto hebben maar als je nog nooit echt voorin heb meegedaan voor de zeges en je wint meteen 6 van de eerste 7 races waarin je wel die topauto hebt, dan heb je toch zeker wel een bepaald talent.

CitaatZoals ik eerder ook zei: laten we nou eerst maar even wachten voor we Button met Schumacher gaan vergelijken.

De enige die Button vergelijkt met Schumacher ben jij, dus ik snap je kritiek niet zo.
Voor iemand die anderen maant tot beter lezen, lees je zelf ook behoorlijk slecht. Er zijn ook anderen die hem al met Schumacher vergelijken, jij ook. Maar goed, ik heb me later gecorrigeerd dat we hem nog niet op de zelfde hoogte moeten zetten als Schumacher. Maar ik denk dat hij daar nooit gaat komen. Tot nu toe heeft hij alleen nog maar gewonnen met de beste auto. Ik heb ook aan gegeven dat ik hem met Schumacher vergeleek, maar anders bedoelde. 


Jij vergelijkt hem zelf dus ook met Schumacher. Door dat hij goed op weg is met zijn 6 uit 7 overwinningen. Het is logisch en normaal dat je een WK met een van de beste aller tijden gaat vergelijken, zeker als je de dominantie van Brawn ziet dit jaar.

En wil ook niet ontkennen dat hij geen talent heeft, maar op het niveau Schumacher, Alonso Senna of Prost zit hij nog lang niet. Vergelijkingen zijn ook deels op gevoel en meningen gebasseert. Heb dus ook toegegeven dat ik Button met Schumacher vergeleek, en dat ik meer bedoelde dus dat we nog even moeten wachten tot we Button de Nieuwe schumacher kunnen noemen. Niet dat je dat überhaupt kunt zeggen, want iedereen is anders.
Jij begon trouwens ook met de vergelijking: Hij is anders aardig hard op weg. Dus iedereen vergelijkt een nieuwe coureur of nieuw WK met een van de beste ooit.
Trotse vader van Rosalie(L)