Man van de Wedstrijd: Turkije

Gestart door Folkert, 07 juni 2009 - 15:26:12

« vorige - volgende »

Wie is de Man van de Turkse GP?

Jenson Button
8 (61.5%)
Mark Webber
2 (15.4%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Jarno Trulli
1 (7.7%)
Nico Rosberg
2 (15.4%)
Felipe Massa
0 (0%)
Robert Kubica
0 (0%)
Timo Glock
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Fernando Alonso
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Folkert

Het al bekende natuurlijk, Wie was de Man van de Wedstrijd?

Heb de top 10 van de wedstrijd genomen. misschien beetje vroeg, maar gok niet veel veranderingen :p
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Folkert

Webber vond ik anders ook erg strak rijden. Glock inderdaad. Hoe hij dat gedaan heeft? Aan de andere kant was Toyota niet de langzaamste auto, als we naar Trulli kijken. Button foutloos, Vettel 1 foutje maar toch niet verwacht. Webber is in mijn ook betere coureur dan vele hem krediet voor geven.
Trotse vader van Rosalie(L)

waard500

Trulli, Rosberg en Webber sterk

Barri...zucht...wat een drama!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Enzo


Folkert

Button inderdaad weer sterk gereden, maar van Webber en Glock was ik meer onder de indruk. Minder sterke auto en toch van achter aan naar p8 rijden(Glock.)
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Rosberg gekozen maar iedereen bleef zo'n beetje rijden waar hij al zat dus een echte uitschieter was er niet volgens mij. Je kan dan net zo goed iemand buiten de punten pakken vind ik.

waard500

Wat betreft Glock kun je het ook anders bekijken. Met een Toyota slechts 8e worden is niet goed. De kwalificatie was gewoon bijzonder matig. gewoon niet goed genoeg. Een 8e plek mag je toch wel verwachten...
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Supermariobros

Button: Foutloos en komt steeds dichter bij zijn eerste titel

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 07 juni 2009 - 18:18:55
Button: Foutloos en komt steeds dichter bij zijn eerste titel
Ik ga steeds meer twijfelen aan het kunnen van Rubens. Hij rijd veruit met de beste auto, maar als hij niet oppast komt hij achter Webber en Vettel te staan. Hoe geweldig zou het zijn als Hamilton en Button volgend jaar in de Brawn rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ik weet niet hoor Burorri, maar Brawn zal énorm hard mogen vechten om volgend jaar weer zo'n goede wagen te hebben. Zijn wagen is gemaakt op enkele funadementele wijzigingen, maar volgend jaar heeft iedereen die. En dus ook de teams die nu vlakbij hen zitten en het nog niet hebben. Als Lewis volgend jaar naar Brawn gaat, is dat een zeer risicovolle zet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Net als de vorige twee races was er geen man van de race omdat er niemand speciaal gereden heeft.

Forza F1

Citaat van: Ferrari 2009 op 07 juni 2009 - 19:42:45
Ik weet niet hoor Burorri, maar Brawn zal énorm hard mogen vechten om volgend jaar weer zo'n goede wagen te hebben. Zijn wagen is gemaakt op enkele funadementele wijzigingen, maar volgend jaar heeft iedereen die. En dus ook de teams die nu vlakbij hen zitten en het nog niet hebben. Als Lewis volgend jaar naar Brawn gaat, is dat een zeer risicovolle zet.

Zo denk ik er ook over.

Hamilton moet nu het hoofd koel houden en bij McLaren blijven, ze komen wel terug. Brawn is nu zo succesvol door hun voorbereidende voorsprong van bijna 2 jaar... Het gat met Red Bull is nu al zo klein, dus is het zeer de vraag of daar anno 2010 nog wel iets van zal overblijven...


Man van de race: Jenson: sterk & foutloos!

Forza F1

Ahja, hij heeft misschien een beetje een anonieme race gereden, maar ik vond het ook een zeer sterke prestatie van Glock!

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 07 juni 2009 - 19:42:45
Ik weet niet hoor Burorri, maar Brawn zal énorm hard mogen vechten om volgend jaar weer zo'n goede wagen te hebben. Zijn wagen is gemaakt op enkele funadementele wijzigingen, maar volgend jaar heeft iedereen die. En dus ook de teams die nu vlakbij hen zitten en het nog niet hebben. Als Lewis volgend jaar naar Brawn gaat, is dat een zeer risicovolle zet.
Dat is ook wel weer zo, maar ik acht Brawn wel een man die een team het extra's kan geven wat het nodig heeft. En ja je hebt gelijk dat het een risico voor Hamilton word en misschien inderdaad dat Brawn volgend jaar weer terug bij af is. Maar Brawn zal ook niet stil zitten. Was hij ook niet vaak de man bij Ferrari die op enkele subtiele interpretaties lette en daar op inspeelde? Of gewoon op zich zelf goede ideeën bedacht?


Wat Waard 500 al zei: Toyota is wel goede auto, dat heeft Trulli wel laten zien, dus misschien is P8 wel echt het Minimale wat hij met die auto had kunnen doen.
Trotse vader van Rosalie(L)