Lola terug?

Gestart door TheIceman, 22 april 2009 - 16:43:47

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Martin op 22 mei 2009 - 19:25:35
Oud F1 coureur Adrian Campos heeft zich vandaag gemeld voor het seizoen 2010.
Dat heeft het Campos Meta 1-team vandaag bekend gemaakt.
Wie zullen er volgen?


Geen idee, mja, zullen deze teams ook inschrijven als grote namen uit de F1 verdwijnen en de F1  daardoor minder aanzien krijgt? Hoe interessant is het dat onbekende winnen van onbekende namen. Ik denk dat weinig mensen dat echt boeit uiteindelijk. Als je als newbe kunt concureren tegen grote namen in de Formule 1, pas dan kweek je aanzien.

Martin

#31
Prodrive meldt zich voor Formule 1

Prodrive heeft zich officieel aangemeld voor het wereldkampioenschap 2010 in de Formule 1. Dat zei directeur David Richards, die teambaas was van voormalige formule 1-teams BAR en Benetton. Hij is tevens voorzitter van de Engelse autofabrikant Aston Martin.



Ook Lola en Litespeed hebben zich ingeschreven voor de F1 voor volgend jaar.
Het word weer druk op de startgrid volgend jaar.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 30 mei 2009 - 12:58:59
Het word weer druk op de startgrid volgend jaar.
Eerst zien of ze het echt waarmaken. Met de klantenchassis' is er meer mogelijkheid, maar Prodrive heeft enkele jaren geleden dat ingeschreven zijn absoluut niet betekend dat ze ook effectief deelnemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

De FOTA heeft de nieuwe teams al ondersteuning aangeboden om te vermijden dat ze het heel slecht zouden doen, dat zou voor iedereen rampzalig zijn...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 30 mei 2009 - 16:37:35
De FOTA heeft de nieuwe teams al ondersteuning aangeboden om te vermijden dat ze het heel slecht zouden doen, dat zou voor iedereen rampzalig zijn...
Uiteraard, maar ze moeten ook nog de nodige sponsoren vinden. Grote teams als Prodrive zijn nog steeds teams, geen constructeurs die een constante instroom van geld hebben. Ze zullen wel wat geld hebben, maar ze zullen wel niet zo dom zijn om dat er door te draaien voor een avontuurtje. En laat het nu net een slecht moment zijn om sponsoren te zoeken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

En ook Superfund & Wurz heeft een inschrijving gedaan... interessant Superfund heeft toch wel wat geld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Darth

Citaat van: gloudiesaurus op 31 mei 2009 - 19:50:05
En ook Superfund & Wurz heeft een inschrijving gedaan... interessant Superfund heeft toch wel wat geld.
Wurz heb ik altijd gemogen, niet om zijn talenten(die hij wel had) maar om zijn persoonlijkheid. Net zoals Herbert en Mcnish. Hoe meer teams, hoe meer strijd denk ik.

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Lola trekt Formule 1-inschrijving definitief terug en zal niet deelnemen aan de f1, daarmee lijkt dit topic tot een einde te komen.