GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2009 - 17:39:18

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Beco op 05 juni 2009 - 14:46:25
Bij Brawn hebben ze blijkbaar getest in raceconfiguratie. Volle tanks en al, terwijl de rest zo goed als allemaal getest heeft in quali'mode. Ze zijn dan nog maar seconde of iets verwijderd van de eerste plaatsen. Dat komt morgen allemaal wel goed.


Kijk, de verklaring voor Martin's opmerking.

Enzo

Ferrari is lekker snel in de laatste training..... 8)
Massa gaat voor pole strakjes.

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 12:13:15
Ferrari is lekker snel in de laatste training..... 8)
Massa gaat voor pole strakjes.
Ik weet niet, Brawn is wel erg sterk en Massa zal denk ik alleen pole pakken als hij lichter is denk ik. Verschillen zijn erg klein. Kimi heeft op VT3 na altijd redelijk dicht bij Massa gezeten. Word spannend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ben ontzettend benieuwd naar het aantal kg benzine wat ze bij zich hebben.

WeezyAveli

Citaat van: Wizard op 06 juni 2009 - 14:13:29
Ben ontzettend benieuwd naar het aantal kg benzine wat ze bij zich hebben.

Vettel wss op een 3stopper?
Ik denk iig lichter dan de Brawns.

robbert

zoals ik al dacht gaat het niet zo goed worden voor ferrari, en Brawn gp heeft inderdaad zand in de ogen gestrooid. ik zou er nog van opletten. Maar ik denk dat vettel die wint

Enzo

Het zal inderdaad interessant zijn de quali gewichten te zien.

Niels_

1. Vettel - 649,5
2. Button - 655,5
3. Barrichello - 652,5
4. Webber - 656,0
5. Trulli - 652,0
6. Raikkonen - 658,0
7. Massa - 654,0

Lijkt me nog steeds duidelijk hoe de verhoudingen liggen. Als er dan toch nog iemand Button moet verslaan in het kampioenschap zal het van Vettel moeten komen.

Folkert

#83
Citaat van: Scuderia91 op 06 juni 2009 - 17:18:06
1. Vettel - 649,5
2. Button - 655,5
3. Barrichello - 652,5
4. Webber - 656,0
5. Trulli - 652,0
6. Raikkonen - 658,0
7. Massa - 654,0

Lijkt me nog steeds duidelijk hoe de verhoudingen liggen. Als er dan toch nog iemand Button moet verslaan in het kampioenschap zal het van Vettel moeten komen.
Jep. Maar wat is Alonso licht z eg. Had hem wel wat zwaarder verwacht. P8 isnatuurlijk niet zo heel hoog voor Q3, maar dan moet de Renault wel wat verloren hebben ten opzichte van de rest.

Had dus wel gelijk met Massa, lichter dan Kimi en redelijk zwaar. Gaat moeilijk worden zijn 4de turkse zege achter elkaar te halen. Vettel kan hem wel eens gaan winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Toch als ik zo de tijden zie, had Kimi ook een dergelijke tijd als Vettel kunnen rijden als hij 10 kilo lichter was.
Vind de pitstopstrategie van Ferrari soms iets te behouden, van mij hadden ze best wel één van de twee een lichte auto mogen meegeven.
Wie niet waagt wie zeker niet wint....

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 18:57:51
Toch als ik zo de tijden zie, had Kimi ook een dergelijke tijd als Vettel kunnen rijden als hij 10 kilo lichter was.
Vind de pitstopstrategie van Ferrari soms iets te behouden, van mij hadden ze best wel één van de twee een lichte auto mogen meegeven.
Wie niet waagt wie zeker niet wint....
Ja dat denk ik ook wel. Massa is 4 KG lichter, maar denk niet dat je dat als een andere strategie kan rekenen. Massa heeft dan wel het voordeel dat hij van de schone kant vertrekt en KERS heeft. Maar Trulli moeten ze allebei zo snel mogelijk voorbij. Hamilton viel vandaag echt tegen. Had hem hoger verwacht, maar reed hij nou op hard?

Button gewoon sneller met zwaardere auto en op zachte banden? Rubens dus redelijk licht op de harde banden. Ben benieuwd. Toch ga ik voor Vettel voor de overwinning, wel licht, maar hij gaat erg snel zijn denk ik.

1) Vettel
2) Button
3) Kimi
4) Rubens
5) Massa
6) Webber
7) Rosberg
8) Alonso
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

De Mclaren is van top tot teen gewoon een ruk auto.
Dat gaat echt niks meer worden dit seizoen, zal wel moeilijk zijn voor Lewis, die gewend is om met goed materiaal te rijden.
Maar ach, daar krijgt hij wat karakter van.... ;)

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 19:54:23
De Mclaren is van top tot teen gewoon een ruk auto.
Dat gaat echt niks meer worden dit seizoen, zal wel moeilijk zijn voor Lewis, die gewend is om met goed materiaal te rijden.
Maar ach, daar krijgt hij wat karakter van.... ;)
Van top tot teen denk ik niet, maar zal wel wisselvallig gaan dit jaar nog. Heel misschien nog een overwinning, maar dat word echt moeilijk. Lewis gaf zelf al aan dat Engeland belangrijk was voor hun, want vanaf daar zouden ze hun grote update krijgen.
Ben benieuwd. Had wel beter verwacht eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Als Mclaren dit seizoen nog een race wint eet ik me schoenen op.... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 20:29:14
Als Mclaren dit seizoen nog een race wint eet ik me schoenen op.... ::)
Wat ga ik lachen als dat morgen gebeurd  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)