GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2009 - 17:39:18

« vorige - volgende »

waard500

Weet iemand een live stream voor de vrije training?

Alvast bedankt!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Ik heb zelf ook beetje proberen te zoeken, maar justin lijkt wel offline te zijn qua F1
Trotse vader van Rosalie(L)


waard500

Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

waard500

Toyota lijkt zich aardig te herstellen, gelukkig maar :D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Martin

Heeft die Rosberg het weer geflikt, eerste in P1 met een tijd van 1:28.952.

Supermariobros

Citaat van: Martin op 05 juni 2009 - 10:37:07
Heeft die Rosberg het weer geflikt, eerste in P1 met een tijd van 1:28.952.

In de vrije training ben je daar niet veel mee, tijdens de race worden de punten uitgedeeld.

F_A_Diaz

Zegt mij ook niet zoveel meer die tijden van Rosberg, volgens mij werkt Williams gewoon een ander programma af op vrijdag dan andere teams.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Williams is altijd snel op vrijdag maar nooit op zaterdag, maar ik denk dat ze de snelheid wel hebben, maar ergens anders nog problemen mee hebben waardoor op race of kwalificatie snelheid het er niet goed uit komt. P1 op vrijdag train je niet zomaar natuurlijk en
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Het gaat tot nu toe niet goed met BrawnGP. Barrichello 14e en Button 16e. Nog 15 minuten.

RadioActiveMan

Bij Brawn hebben ze blijkbaar getest in raceconfiguratie. Volle tanks en al, terwijl de rest zo goed als allemaal getest heeft in quali'mode. Ze zijn dan nog maar seconde of iets verwijderd van de eerste plaatsen. Dat komt morgen allemaal wel goed.

robbert

En voor ferrari zal het ook niet meer zo goed zijn als in Monaco, ze staan terug waar ze in het begin van het seizoen stonden, dus nergens

Folkert

#72
Ik weet niet. Heb er morgen allevertrouwen in dat ze morgen beter doen. Zat ongelovelijk dicht bij elkaar in VT1 &2. Volgens mij was de top 10 binnen 4 tiende.
Edit: 6 tiende dus. En als je Rosberg even wegstreept in VT1 is het verschil 3tiende in de top 10.
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Citaat van: Martin op 05 juni 2009 - 14:15:08
Het gaat tot nu toe niet goed met BrawnGP. Barrichello 14e en Button 16e. Nog 15 minuten.


Ik vind leuzen pas interessant als je daar het afgewerkt programma aan toevoegd. Wie weet reed Brawn wel met een zogenaamde long-run afstelling en zeggen die tijden dus niks.