GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2009 - 17:39:18

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Burorri op 06 juni 2009 - 20:50:52
Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 20:29:14
Als Mclaren dit seizoen nog een race wint eet ik me schoenen op.... ::)
Wat ga ik lachen als dat morgen gebeurd  ;D

I'm not worried at all...... 8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 21:45:40
Citaat van: Burorri op 06 juni 2009 - 20:50:52
Citaat van: Enzo op 06 juni 2009 - 20:29:14
Als Mclaren dit seizoen nog een race wint eet ik me schoenen op.... ::)
Wat ga ik lachen als dat morgen gebeurd  ;D

I'm not worried at all...... 8)
*Max? Ja, met Burorri. Hoe gaat het ouwe reus? tijd niet gesproken. Maar luister, ik zit met klein probleempje. Zou jij er voor kunnen zorgen dat Hamilton wint morgen? Ja, Top bedankt man. En die 100 miljoen kan je gewoon weer op mijn rekening storten he. Adieu.*
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Er zijn mensen die voor minder dan 100 miljoen een schoen willen opeten hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 07 juni 2009 - 08:25:39
Er zijn mensen die voor minder dan 100 miljoen een schoen willen opeten hoor ;)
Oh, nou ja dan moet ik aan het eind van mijn contract maar eens kijken wat de nieuwe opties zijn :P.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#94
Met wie zou Kimi dan Contact hebben gehad? Maar man, wat slechte start eigenlijk, Massa die hem bijna de neus er afrijd en Rubens die echt rampzalig starte zeg. Was wel chaotisch weer :P

Rubens is neit echt goed bezig vandaag. 2 crashes al. Hoop dat hij volgend jaar er niet meer bij is, is we leuk geweest met hem .
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Boehoe Red Bull! Verneukt Vettels race door een strategie, waarbij je je vraagtekens kunt plaatsen en dan tegen een Vettel roepen "save your car, Mark is faster", terwijl Vettel dik inliep?!

WeezyAveli

Citaat van: Wizard op 07 juni 2009 - 15:30:09
Boehoe Red Bull! Verneukt Vettels race door een strategie, waarbij je je vraagtekens kunt plaatsen en dan tegen een Vettel roepen "save your car, Mark is faster", terwijl Vettel dik inliep?!

Vettel verneukt z'n eigen race door een fout te maken waardoor Button hem vrij makkeljk kon inhalen.
Webber reed daarentegen een solide foutloze race dus een verdiende 2e plaats.

Tim C

Een goed middagdutje kan deugd doen!

Wizard

Citaat van: WeezyAveli op 07 juni 2009 - 15:40:16
Citaat van: Wizard op 07 juni 2009 - 15:30:09
Boehoe Red Bull! Verneukt Vettels race door een strategie, waarbij je je vraagtekens kunt plaatsen en dan tegen een Vettel roepen "save your car, Mark is faster", terwijl Vettel dik inliep?!

Vettel verneukt z'n eigen race door een fout te maken waardoor Button hem vrij makkeljk kon inhalen.
Webber reed daarentegen een solide foutloze race dus een verdiende 2e plaats.

Dus omdat hij het verdient, mag er niet meer gevochten worden om een positie? Ik vind dat Rosberg ook een overwinning verdient, laten we die de volgende winnen, goed?

Vettel was sneller, er was tijd, dus had er gewoon om positie gevochten kunnen worden. Egaal of hij in het begin van de race op het gras terecht komt, dat vind ik geen argument.

Folkert

Citaat van: Wizard op 07 juni 2009 - 15:49:50
Citaat van: WeezyAveli op 07 juni 2009 - 15:40:16
Citaat van: Wizard op 07 juni 2009 - 15:30:09
Boehoe Red Bull! Verneukt Vettels race door een strategie, waarbij je je vraagtekens kunt plaatsen en dan tegen een Vettel roepen "save your car, Mark is faster", terwijl Vettel dik inliep?!

Vettel verneukt z'n eigen race door een fout te maken waardoor Button hem vrij makkeljk kon inhalen.
Webber reed daarentegen een solide foutloze race dus een verdiende 2e plaats.

Dus omdat hij het verdient, mag er niet meer gevochten worden om een positie? Ik vind dat Rosberg ook een overwinning verdient, laten we die de volgende winnen, goed?

Vettel was sneller, er was tijd, dus had er gewoon om positie gevochten kunnen worden. Egaal of hij in het begin van de race op het gras terecht komt, dat vind ik geen argument.
Het is natuurlijk wel verschil tussen teams. Webber reed sterk en is volgens mij ook op eigenkracht voorbij gekomen aan Vettel. Vechten om posities binnen een team is altijd risicovol. Denk dat RBR juiste beslissing heeft genomen geen gevecht te laten ontstaan tussen die 2. En  heel veel liep Vettel ook niet aan.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

zoals ik gedacht heb, was Button weer de sterkste. En Ferrari heeft helemaal niks verbeterd, dat was gewoon 2 gelukraces die ze hadden.
Ik zie niet dat ze een race zullen winnen dit seizoen.
Het trok op niks

Wizard

Citaat van: Burorri op 07 juni 2009 - 15:56:37
Het is natuurlijk wel verschil tussen teams. Webber reed sterk en is volgens mij ook op eigenkracht voorbij gekomen aan Vettel. Vechten om posities binnen een team is altijd risicovol. Denk dat RBR juiste beslissing heeft genomen geen gevecht te laten ontstaan tussen die 2. En  heel veel liep Vettel ook niet aan.

Vettel was juist wel een klap sneller + Red Bull verneukte Vettel's race met een bizarre strategie. Daarbij, waarom geen gevecht om de tweede stek? Strijden om je positie is toch de essentie van racen? Vettel was sneller, dus ik zie niet in, waarom hij Webber niet mag dueleren om positie.

WeezyAveli

Citaat van: Wizard op 07 juni 2009 - 16:12:15
Citaat van: Burorri op 07 juni 2009 - 15:56:37
Het is natuurlijk wel verschil tussen teams. Webber reed sterk en is volgens mij ook op eigenkracht voorbij gekomen aan Vettel. Vechten om posities binnen een team is altijd risicovol. Denk dat RBR juiste beslissing heeft genomen geen gevecht te laten ontstaan tussen die 2. En  heel veel liep Vettel ook niet aan.

Vettel was juist wel een klap sneller + Red Bull verneukte Vettel's race met een bizarre strategie. Daarbij, waarom geen gevecht om de tweede stek? Strijden om je positie is toch de essentie van racen? Vettel was sneller, dus ik zie niet in, waarom hij Webber niet mag dueleren om positie.

Dus het team zegt tegen Vettel dat Webber sneller is, jij loopt hier te vertellen dat Vettel sneller is ik weet niet wie ik eerder zou geloven.
Webber deed het wss rustiger aan terwijl Vettel nog aan het pushen was om zo dicht mogelijk bij Webber te komen.

Het is gewoon normaal dat als je als team 2rijders op de 2e en 3e plaats hebt staan niet laat vechten geloof ik.
Vooral omdat Barrichello was uitgevallen en alleen Button in de punten reed voor Brawn.

Tim C

Mensen die niet doorhadden dat Vettel echt wel sneller was dan Webber hebben net hun eerste F1 race gezien.

De laatste tien ronden zat Vettel constant met een groen vakje (sneller) in vergelijking met Webber.

Teamorders, het is geen lelijk woord...

Enzo

Yep, waren volgens mij ook teamorders. Ze wilden beide auto's veilig thuis brengen.