GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 01 juni 2009 - 17:39:18

« vorige - volgende »

Wizard

Vettel was ook sneller, alleen Red Bull heeft hem de kans ontnomen om Webber aan te vallen.

Folkert

Citaat van: Wizard op 14 juni 2009 - 20:12:28
Vettel was ook sneller, alleen Red Bull heeft hem de kans ontnomen om Webber aan te vallen.
Of hij snel genoeg was valt dus nog te bezien. En zal altijd maar gissen blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 14 juni 2009 - 19:04:28
Wat hij dus misschien ook kon, maar niet mocht van Red Bull. Je kunt niet zeggen wie van de twee sneller was, want Red Bull heeft Vettel niet de kans gegeven om te laten zien dat hij sneller was, als hij dat was.

Dan waren er gisteren ook teamorders want Webber en Vettel moesten het rustig aan doen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jasper

;D ;D

Goeie grap maar met zo'n nonsens-uitspraak ga ik geen discussie beginnen...

F_A_Diaz

Het is vrijwel dezelfde situatie. Dat de voorsprong van Vettel groter was doet er niet toe. Vettel had Webber vorige race net zo goed niet meer kunnen inhalen en toen was het volgens iedereen ook een teamorder omdat Vettel geen kans kreeg, dat kreeg Webber dus gisteren ook niet. Ook al had hij gisteren vlak achter Vettel gereden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Ik denk echt wel dat Vettel Webber had kunnen inhalen als hij toestemming kreeg. En ja zei eerst iets anders, maar daar kom ik op terug. Heb de race nog eens gekeken en Vettel was net snel genoeg om Webber bij te benen. Maar dan wel tot de eena laatste of laatste ronde.
Trotse vader van Rosalie(L)