GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 16 mei 2009 - 18:51:06

« vorige - volgende »

Folkert

wat houden die sterretjes bij sommige namen in? Zie nergens namelijk een register. Maar lewis wel erg licht. Gokken op goede start en snel plaatsen goed maken. En ik denk dat Lewis een van de weinige coureurs is die toch mogelijkheid tot inhalen zal hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Vettelredbull

Als Raikkonen morgen wil winnen moet hij Button meteen in de eerste bocht voorbij eigenlijk. Als Raikkonen KERS gebruikt bij de start zie ik het nog gebeuren ook, maarja tis maar afwachten. En als Hamilton daadwerkelijk zo licht is bij de start, heeft hij echt geen schijn van kans morgen.

WeezyAveli

Tja, wat moet Hamilton anders doen.

Of zwaarder van start gegaan wat je nog minder mogelijkheden geeft tot inhalen + steeds grotere achterstand omdat je dan wordt opgehouden door een Bourdais.
Of toch gewoon een compleet andere weg ingaan tov de mensen die om je heen staan.

Mclaren kiest toch dus voor het laatste wat ik wel kan begrijpen al wordt het sowieso vrij moeilijk om in tehalen, maar als het hem toch lukt kan hij hopelijk wat plaatsen goedmaken.
In S1 was Hamilton heel de week al vrij snel, daar zullen wss wel een paar inhaalacties van hem zien.

_Makke_

Citaat van: Burorri op 23 mei 2009 - 18:36:14
wat houden die sterretjes bij sommige namen in?

De piloten die Q3 niet gehaald hebben.

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 23 mei 2009 - 19:19:44
Tja, wat moet Hamilton anders doen.

Of zwaarder van start gegaan wat je nog minder mogelijkheden geeft tot inhalen + steeds grotere achterstand omdat je dan wordt opgehouden door een Bourdais.
Of toch gewoon een compleet andere weg ingaan tov de mensen die om je heen staan.

Mclaren kiest toch dus voor het laatste wat ik wel kan begrijpen al wordt het sowieso vrij moeilijk om in tehalen, maar als het hem toch lukt kan hij hopelijk wat plaatsen goedmaken.
In S1 was Hamilton heel de week al vrij snel, daar zullen wss wel een paar inhaalacties van hem zien.
Ik denk dat ze een gok nemen met Lewis. Denk namelijk dat hij het hele jaar al heeft laten zien dat hij wilt en kan inhalen. Denk dat je dit beter kan gokken dan zwaar vanstart gaan en wachten tot de rest voor je verdwijnt. Maar aan de andere kant is hij ook weer niet zo heel veel lichter dan Kimi en Massa. Een goede start en hij ligt misschien al op p8. Optimistisch, maar het kan.
Trotse vader van Rosalie(L)

WeezyAveli

Citaat van: Burorri op 23 mei 2009 - 19:40:09
Citaat van: WeezyAveli op 23 mei 2009 - 19:19:44
Tja, wat moet Hamilton anders doen.

Of zwaarder van start gegaan wat je nog minder mogelijkheden geeft tot inhalen + steeds grotere achterstand omdat je dan wordt opgehouden door een Bourdais.
Of toch gewoon een compleet andere weg ingaan tov de mensen die om je heen staan.

Mclaren kiest toch dus voor het laatste wat ik wel kan begrijpen al wordt het sowieso vrij moeilijk om in tehalen, maar als het hem toch lukt kan hij hopelijk wat plaatsen goedmaken.
In S1 was Hamilton heel de week al vrij snel, daar zullen wss wel een paar inhaalacties van hem zien.
Ik denk dat ze een gok nemen met Lewis. Denk namelijk dat hij het hele jaar al heeft laten zien dat hij wilt en kan inhalen. Denk dat je dit beter kan gokken dan zwaar vanstart gaan en wachten tot de rest voor je verdwijnt. Maar aan de andere kant is hij ook weer niet zo heel veel lichter dan Kimi en Massa. Een goede start en hij ligt misschien al op p8. Optimistisch, maar het kan.

Maak daar maar P13 van, Hamilton krijgt +5 straf wegens het verwisselen van zijn versnellingsbak.  :(

Folkert

Citaat van: Makke op 23 mei 2009 - 19:22:31
Citaat van: Burorri op 23 mei 2009 - 18:36:14
wat houden die sterretjes bij sommige namen in?

De piloten die Q3 niet gehaald hebben.
Danku
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: WeezyAveli op 23 mei 2009 - 19:51:56
Citaat van: Burorri op 23 mei 2009 - 19:40:09
Citaat van: WeezyAveli op 23 mei 2009 - 19:19:44
Tja, wat moet Hamilton anders doen.

Of zwaarder van start gegaan wat je nog minder mogelijkheden geeft tot inhalen + steeds grotere achterstand omdat je dan wordt opgehouden door een Bourdais.
Of toch gewoon een compleet andere weg ingaan tov de mensen die om je heen staan.

Mclaren kiest toch dus voor het laatste wat ik wel kan begrijpen al wordt het sowieso vrij moeilijk om in tehalen, maar als het hem toch lukt kan hij hopelijk wat plaatsen goedmaken.
In S1 was Hamilton heel de week al vrij snel, daar zullen wss wel een paar inhaalacties van hem zien.
Ik denk dat ze een gok nemen met Lewis. Denk namelijk dat hij het hele jaar al heeft laten zien dat hij wilt en kan inhalen. Denk dat je dit beter kan gokken dan zwaar vanstart gaan en wachten tot de rest voor je verdwijnt. Maar aan de andere kant is hij ook weer niet zo heel veel lichter dan Kimi en Massa. Een goede start en hij ligt misschien al op p8. Optimistisch, maar het kan.

Maak daar maar P13 van, Hamilton krijgt +5 straf wegens het verwisselen van zijn versnellingsbak.  :(
Ai, echt waar? :( nou moet zijn start wel heel goed worden. Trouwens: nu mogen ze toch niks meer veranderen aan benzine?
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 23 mei 2009 - 19:53:14
Citaat van: Makke op 23 mei 2009 - 19:22:31
Citaat van: Burorri op 23 mei 2009 - 18:36:14
wat houden die sterretjes bij sommige namen in?

De piloten die Q3 niet gehaald hebben.
Danku
Nuja, niet echt. De mannen die in Q3 geraakt zijn hun auto's zijn gewogen door de FIA. Degene die dat niet haalde zijn de gewichten die de teams hebben doorgegeven.

Het zijn wel de mannen die er niet ingeraakt zijn, maar er zit wel een logica achter. ;)

TheIceman

Hamilton mag wel een zeer goede start gaan hebben, anders zit hij vast achter de loeizware Toyota's en BMW's.
Raikkonen :)

Enzo

Citaat van: Luc. op 23 mei 2009 - 22:33:49
Hamilton mag wel een zeer goede start gaan hebben, anders zit hij vast achter de loeizware Toyota's en BMW's.
Raikkonen :)

Yep, Glock is maar liefst 700,8 KG die kan de race zo in één keer uitrijden.... ;D

Enzo

#71
Zondag 24 mei 2009
Monte Carlo / Monaco
Vrij zonnig
Minimum 20° en maximum 26°
Wind vanuit het O met een windkracht van 2 Beaufort


Folkert

Citaat van: Enzo op 24 mei 2009 - 02:18:34
Citaat van: Luc. op 23 mei 2009 - 22:33:49
Hamilton mag wel een zeer goede start gaan hebben, anders zit hij vast achter de loeizware Toyota's en BMW's.
Raikkonen :)

Yep, Glock is maar liefst 700,8 KG die kan de race zo in één keer uitrijden.... ;D
Volgens mij ook zwaarste van het sezoen tot nu toe.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Inderdaad, de eerste boven de 700 kg.

Laten we optimistisch blijven:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa

Folkert

Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 10:41:39
Inderdaad, de eerste boven de 700 kg.

Laten we optimistisch blijven:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa
Hoop ook Kimi en gezien zijn kwalificatie dit weekend denk ik dat hij nog wel eens een kansje maakt. Massa maakt ook nog klein kansje, maar denk dat hij te veel tijd verliest achter Rubens en Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)