GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 16 mei 2009 - 18:51:06

« vorige - volgende »

Supermariobros

Volgende week trekt het Formule 1- circuit naar de nauwe straten van Monte Carlo. Een circuit waarbij een mindere wagen, maar met een goede rijder achter het stuur toch een mooi resultaat kan behalen.

Krijgen we een verrassend resultaat te zien of gaat BrawnGP op zijn elan door?

Shoot!

TheIceman

Ik denk dat de top 3 precies hetzelfde is als de kwalificatie, behalve als Barrichello voor Button gekwalificeerd heeft, dan wisselt Brawn dat even om.

gloudiesaurus

Fisichella gaat altijd goed in Monaco, ben benieuwd of hij in zijn "nadagen" nog voor een stuntje kan zorgen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

TheIceman

Ik denk van niet, er wordt geen regen voorspeld en hoe goed Fisico in Monaco wel niet altijd ook is, ik zie de Forti Force nog niet door de Q1 komen. En ik zie ook geen tactische hoogstandjes van hen komen, hoogstens komen ze voor een weeral tactisch blunderend Ferrari.

Sept

Aangezien de auto in Monaco van secundair belang is, zullen er deze race toch enkele verschuivingen te zien zijn. Enkel nog dat voordeel weten omzetten in resultaten natuurlijk..
1991 - 2004 = 7

robbert

ik denk ook dat de brawns ook weer de beste zullen zijn samen met redbull. Ferrari zal ook wel ergens vooraan te vinden zijn, maar niet zo snel als Redbull en  Brawn gp. Tenminste als er niet geblunderd en niet geparkeerd word bij Ferrari

TheIceman

Citaat van: robbert op 17 mei 2009 - 14:07:13
ik denk ook dat de brawns ook weer de beste zullen zijn samen met redbull. Ferrari zal ook wel ergens vooraan te vinden zijn, maar niet zo snel als Redbull en  Brawn gp. Tenminste als er niet geblunderd en niet geparkeerd word bij Ferrari

2006? ;D

robbert

Citaat van: Luc. op 17 mei 2009 - 14:12:38
Citaat van: robbert op 17 mei 2009 - 14:07:13
ik denk ook dat de brawns ook weer de beste zullen zijn samen met redbull. Ferrari zal ook wel ergens vooraan te vinden zijn, maar niet zo snel als Redbull en  Brawn gp. Tenminste als er niet geblunderd en niet geparkeerd word bij Ferrari

2006? ;D
ja,want met ferrari mag je tegenwoordig alles verwachten

zeph

Ik verwacht een goede race van Hamilton.

F_A_Diaz

Ik denk dat Ferrari en McLaren zich in deze race wel weer eens kunnen gaan bemoeien met de overwinning.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

leproffesseur

Brawn heeft het beste chassis dus zou je denken dat in het
bochtige monaco ze superfavoriet zijn al mogen ze geen enkel
foutje maken natuurlijk.

robbert

voila zo denk ik er ook over

RadioActiveMan

Ik ben eens benieuwd. Monaco is een circuit waar, net als in Hongarije,  het nadeel van een slecht wagen gedeeltelijk kan worden weggewerkt door een goeie coureu en verwacht dus ook iets van Hamilton, Alonso en Raïkkönen. Kubica kan misschien ook iets meer betekenen deze keer en Rosberg mag van mij eens beloond worden voor zijn inzet.
Button heeft het nooit echt goed gedaan op Monaco, één keer een 2de plaats, zelfs niet met een behoorlijke wagen en Barrichello is ook niet echt een held op Monaco. Misschien dat ze nu ze de winning mood te pakken hebben wel iets kunnen presteren.
Voor mij maakt het allemaal niet uit als het maar spannend is. Heb dit weekend Monaco '92 nog eens bekeken. Die laatste 5 ronden, Mansell tegen Senna, extreme close racing en dat mag het dit weekend ook zijn.


Vettelredbull

Citaat van: F_A_Diaz op 17 mei 2009 - 19:28:58
Ik denk dat Ferrari en McLaren zich in deze race wel weer eens kunnen gaan bemoeien met de overwinning.

Waarom denk je dat? Ze hebben de afgelopen races toch niet echt laten zien dat ze met de snelsten mee konden. ik verwacht eigelijk gewoon weer Brawn ,Redbull en mss Toyota vooraan en verwacht eigelijk weer niet veel van Ferrari en Mclaren.

F_A_Diaz

Citaat van: F1FerrariFan op 18 mei 2009 - 14:22:19
Citaat van: F_A_Diaz op 17 mei 2009 - 19:28:58
Ik denk dat Ferrari en McLaren zich in deze race wel weer eens kunnen gaan bemoeien met de overwinning.

Waarom denk je dat? Ze hebben de afgelopen races toch niet echt laten zien dat ze met de snelsten mee konden. ik verwacht eigelijk gewoon weer Brawn ,Redbull en mss Toyota vooraan en verwacht eigelijk weer niet veel van Ferrari en Mclaren.

Omdat deze teams traditioneel altijd snel zijn hier en de afgelopen races hebben laten zien dat ze beter zijn worden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."