GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 16 mei 2009 - 18:51:06

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 10:48:00
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 10:41:39
Inderdaad, de eerste boven de 700 kg.

Laten we optimistisch blijven:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa
Hoop ook Kimi en gezien zijn kwalificatie dit weekend denk ik dat hij nog wel eens een kansje maakt. Massa maakt ook nog klein kansje, maar denk dat hij te veel tijd verliest achter Rubens en Vettel.

Tijd verliest...?? Hoop dat de racepace goed genoeg is om uberhaupt mee te kunnen....

flupke3

Een podiumplaats lijkt me veel meer realistischer want hij zal
toch duidelijk vroeger de pits in moeten voor brandstof..
Als hij een goede start heeft en de leiding neemt geef ik Kimi
toch wel een kans al zal hij serius moeten puschen om de nodige voorsprong
met Button te behouden.

Forza F1

Raikkonen en Button crashen elkaar eruit in de eerste ronde, Barrichello wint de race!

TheIceman

@ Burorri: Heb je de startgewichten gezien?
Ik zie niet in waarom Massa achter een 15 kg of zoiets lichtere Vettel tijd moet verliezen? Bovendien hebben Massa en Kimi KERS bij de start, ook in Monaco is  dat voordeel hoor.

Folkert

Citaat van: Enzo op 24 mei 2009 - 11:36:32
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 10:48:00
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 10:41:39
Inderdaad, de eerste boven de 700 kg.

Laten we optimistisch blijven:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa
Hoop ook Kimi en gezien zijn kwalificatie dit weekend denk ik dat hij nog wel eens een kansje maakt. Massa maakt ook nog klein kansje, maar denk dat hij te veel tijd verliest achter Rubens en Vettel.

Tijd verliest...?? Hoop dat de racepace goed genoeg is om uberhaupt mee te kunnen....
Race pace zou wel in orde zijn denk ik. Heeft hij in Barcalona wel bewezen.

@Luc: Ja ik heb de gewichten gezien, maar het is geen gevoel, ik denk namelijk dat Massa's pace opzich sneller dan Vettels pace denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Ok ;)

Als Kimi er niet in de 1e bocht langs is, dan wordt het nog een heel spannende race:

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/24/raikkonen-gaat-voor-alles-of-niets/

Folkert

MMm, Massa toch wel beetje arrogant met Fisichella in VT2. Hij hield Fisichella wel degelijk op. Jammer dat hij zo reageert.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman


Folkert

van het zelfde natuurlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#84
OMG, Rosberg briljant. Goed opgelet ook. Jammer voor Massa en het is zoals ik verwachte, Massa verliest dus wel wat tijd achter Vettel, die op een of andere manier niet de snelheid heeft. Dit is gunstig voor Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

#85
Hoppa, 3 in één keer.

O, nu de Pitstop. O Piquet en Buemi.

En Hamilton. Hoei XD

Arme Piquet.

Sutil ook al binnen!

De zachte band is echt slecht! Barrichello nu echt superlangzaam.

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 14:13:43
OMG, Rosberg briljant.
Briljant? Wat was daar nu briljant aan? Hij heeft helemaal niets speciaal gedaan.

Jammer dat Kimi nu al moest pitten, de Brawns kwamen net iets te lang toe met die banden :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Raikkonen heeft echt veeeeel verloren in die paar rondjes achter Rubens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 14:27:46
Raikkonen heeft echt veeeeel verloren in die paar rondjes achter Rubens.
Inderdaad, en veel te vroeg de pit in gedoken precies. Hij was even zwaar als Massa en Massa is nu al 4 ronden langer buiten :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

#89
Citaat van: Ferrari 2009 op 24 mei 2009 - 14:23:37
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 14:13:43
OMG, Rosberg briljant.
Briljant? Wat was daar nu briljant aan? Hij heeft helemaal niets speciaal gedaan.

Jammer dat Kimi nu al moest pitten, de Brawns kwamen net iets te lang toe met die banden :(
Nou het is gewoon goed op letten van Rosberg en hij pakt een plaats af van Massa, waar hij probeerde een plek te winnen. En de plek waar hij het deed(tabak) vond ik niet de meest makkelijke plek in halen.

En denk dat ze wel moesten, hij verloor 3 seconde per ronde achter Rubens. 1,20 van Raikkonen om 1,17 van Rosberg en Massa. Ene kant is het dan wel weer in evenwicht, maar had meer gehoopt voor Kimi.
*Edit:*

Kimi gaat toch best goed nu, zet flink de druk op Rubens.
Trotse vader van Rosalie(L)