GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 16 mei 2009 - 18:51:06

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 12:29:26
Ten eerste, wat heb jij daar mee te maken? Je hoeft niet op alles wat ik typ te reageren.

Ten tweede, als je hier 12000+ posts hebt en je weet niet dat er al jarenlang weer met semi automatische versnellingsbakken gereden wordt en dus ten onrechte kritiek levert dan zou ik dat toch wel lichtelijk als pijnlijk omschrijven.

Een mens mag zich toch afvragen waarom iemand bepaalde opmerking maakt? En ach ja, is natuurlijk ook wat van te zeggen om iemand te wijzen op een pijnlijke opmerking, je had er ook voor kunnen kiezen er niks over te zeggen :)
Ik vond de opmerking allersinds niet zo pijnlijk. Men kan niet alles weten.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Het is niet pijnlijk dat hij een foute opvatting heeft, het is pijnlijk dat hij daarnaast ook kritiek geeft.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Dit gaat nergens meer over. Iedereen vergist zich wel eens. Laten we erover ophouden.

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 12:29:26
Ten tweede, als je hier 12000+ posts hebt en je weet niet dat er al jarenlang weer met semi automatische versnellingsbakken gereden wordt en dus ten onrechte kritiek levert dan zou ik dat toch wel lichtelijk als pijnlijk omschrijven.
Ik heb hier 12000+ posts omdat ik hier al 7 jaar zit en lange tijd regelmatig postte in de spelletjes. Wat heeft in godsnaam je postcount te maken met hoeveel je van F1 weet en van hoe dicht je het volgt? Ik ben niet de persoon die alles volledig bijhoudt, ik heb daar de tijd en de goesting niet voor. F1 is voor mij een passie, net zoals elke andere racesport. Ik ben hier niet voor de regelneukerij, ik ben voor het racen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 08 juni 2009 - 13:28:22
Citaat van: F_A_Diaz op 08 juni 2009 - 12:29:26
Ten tweede, als je hier 12000+ posts hebt en je weet niet dat er al jarenlang weer met semi automatische versnellingsbakken gereden wordt en dus ten onrechte kritiek levert dan zou ik dat toch wel lichtelijk als pijnlijk omschrijven.
Ik heb hier 12000+ posts omdat ik hier al 7 jaar zit en lange tijd regelmatig postte in de spelletjes. Wat heeft in godsnaam je postcount te maken met hoeveel je van F1 weet en van hoe dicht je het volgt? Ik ben niet de persoon die alles volledig bijhoudt, ik heb daar de tijd en de goesting niet voor. F1 is voor mij een passie, net zoals elke andere racesport. Ik ben hier niet voor de regelneukerij, ik ben voor het racen!
En gelijk heb je. Ik wist ook niet eens dat hand matig schakelen verboden was, wist dan wel dat het al tijd zo is dat ze met die flapjes schakelen. Maar goed, je post count zegt alles over de kennis van F1. Vandaar dus dat F_A_Diaz bijna nooit gelijk heeft?  ;D ;D
:P grapje natuurlijk
Trotse vader van Rosalie(L)