GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 16 mei 2009 - 18:51:06

« vorige - volgende »

Sept

Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 18:55:08
Maar dan ook echt minimaal. En zelfs dan vind ik het indrukwekkender om een race zo te rijden als Button deed.

Dat zijn dan de persoonlijke voorkeuren ;)
1991 - 2004 = 7

Folkert

Citaat van: Sept op 24 mei 2009 - 19:45:52
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 18:55:08
Maar dan ook echt minimaal. En zelfs dan vind ik het indrukwekkender om een race zo te rijden als Button deed.

Dat zijn dan de persoonlijke voorkeuren ;)
nou ja, als je vind dat Massa voor meer spectakel zorgde of een indrukwekkendere race reed, is die voorkeur niet echt geraffineerd. :P
De hele race is niet echt veel gebeurd eigenlijk, alleen dat Massa zich verremt en Rosberg er voor bij deukt(op best indrukwekkende wijze).
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Wat is Rubens eigenlijk?Een nr 2 die verdacht veel exuses in zijn carriere heeft en een pechvogel?
Of is hij een afstopper die de concurrentie wat tijd  doet verliezen zodat zijn teamgenoot kan winnen?
Ik heb mijn twijfels...

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 16:32:43
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:09:02
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 16:04:16
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 15:54:29
MAAK EEN FOTO!!! KIMI LACHT!! DAT WORDT M'N NIEUWE AVATAR XD

Ahum, sterke race, maar Massa zorgde voor het spektakel vandaag.

En Nakajima, sukkeltje.
Hoezo maakte Massa het spektakel?
Omdat, uitgezonderd de crashes, hij de enige was die echt aanvallend reed. Kimi ook wel, maar van hem heb ik niet erg veel inhaalacties, of pogingen tot gezien.
In tegen deel, Massa verloor nog een plek door  zijn actie. Vind ik nou niet echt super spectaculair over een hele race.

En Kimi verloor geen plek? Massa heeft uiteindelijk 1 plek gewonnen, Kimi 1 verloren. Dat is de realiteit. Kimi was gisteren in de kwali beter, vandaag was Massa net iets sneller.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 24 mei 2009 - 16:22:51
Gaap. In een woord: oersaai. De moeite niet waard deze race.

Dan had je niet moeten gaan kijken want dat had je vooraf kunnen weten. Voor Monaco begrippen was het best een vermakelijke race.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: F_A_Diaz op 19 mei 2009 - 10:15:28
Citaat van: robbert op 18 mei 2009 - 16:25:58
Citaat van: F_A_Diaz op 18 mei 2009 - 15:43:02
Citaat van: F1FerrariFan op 18 mei 2009 - 14:22:19
Citaat van: F_A_Diaz op 17 mei 2009 - 19:28:58
Ik denk dat Ferrari en McLaren zich in deze race wel weer eens kunnen gaan bemoeien met de overwinning.

Waarom denk je dat? Ze hebben de afgelopen races toch niet echt laten zien dat ze met de snelsten mee konden. ik verwacht eigelijk gewoon weer Brawn ,Redbull en mss Toyota vooraan en verwacht eigelijk weer niet veel van Ferrari en Mclaren.

Omdat deze teams traditioneel altijd snel zijn hier en de afgelopen races hebben laten zien dat ze beter zijn worden.



ja en de afgelopen races, heeft ferrari laten zien, dat ze niet betrouwbaar zijn en goed kunnen blunderen.
Dus ik verwacht er ook niet zo veel van

We zullen zien.

En ik had het dus behoorlijk goed.  ;)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 24 mei 2009 - 21:46:32
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 16:32:43
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 16:09:02
Citaat van: Burorri op 24 mei 2009 - 16:04:16
Citaat van: Luc. op 24 mei 2009 - 15:54:29
MAAK EEN FOTO!!! KIMI LACHT!! DAT WORDT M'N NIEUWE AVATAR XD

Ahum, sterke race, maar Massa zorgde voor het spektakel vandaag.

En Nakajima, sukkeltje.
Hoezo maakte Massa het spektakel?
Omdat, uitgezonderd de crashes, hij de enige was die echt aanvallend reed. Kimi ook wel, maar van hem heb ik niet erg veel inhaalacties, of pogingen tot gezien.
In tegen deel, Massa verloor nog een plek door  zijn actie. Vind ik nou niet echt super spectaculair over een hele race.

En Kimi verloor geen plek? Massa heeft uiteindelijk 1 plek gewonnen, Kimi 1 verloren. Dat is de realiteit. Kimi was gisteren in de kwali beter, vandaag was Massa net iets sneller.
Dat heb ik ook niet gezegd. Massa won die plek alleen maar omdat Vettel uitviel. Kimi maakte geen fout in mijn ogen waardoor hij een plek verloor. Vandaag was beetje gelijk denk ik. Kimi hebben ze op een gegeven moment heel vroeg achter Rubens weg gehaald, wat zijn races wel veranderde.


Wat me wel opvalt is dat Rubens bijna elke keer een stint heeft waar hij slecht gaat. En als ik me niet vergis is dat altijd op de zachtere band.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 24 mei 2009 - 21:48:33
Citaat van: 0634 op 24 mei 2009 - 16:22:51
Gaap. In een woord: oersaai. De moeite niet waard deze race.

Dan had je niet moeten gaan kijken want dat had je vooraf kunnen weten. Voor Monaco begrippen was het best een vermakelijke race.
Dat bange vermoeden had ik inderdaad al van te voren. Het is mij dan ook een raadsel waarom iedereen deze (bijna) jaarlijkse optocht zo waardeert.

Maar het blijft F1, dus ik blijf toch kijken ;).

RadioActiveMan

Vond deze optocht toch iets teveel naar het saaie afglijden. Typisch Monaco en dus typisch boring as f*ck. Zonder regen kan/kon je zoals al gezegd niet meer verwachten dan dat.
Het is duidelijk gebleken dat een goeie coureur met een prulbak hier iets kan betekenen. Sterke quali en race van de Ferrari's, jammer voor Kimi van die éne plaats maar dat ligt dan aan hemzelf. Van Rosberg en vooral Vettel had ik net iets meer verwacht. De McLarens zaten er ook goed bij dit weekend, Hamilton's uitschuiver in de quali's niet meegerekend.
De Brawns, niets meer aan te doen. 28 punten voor op Vettel en Barrichello zal het dit jaar moeten afleggen. Button gaat het seizoen uitdoen met een record aantal overwinningen als je het mij vraagt. 5 op 6, de rest zal fameus uit hun pijp moeten komen.

Desalniettemin blijf ik het als neutrale F1-fan leuk vinden om naar te kijken.   

Folkert

Citaat van: Beco op 25 mei 2009 - 11:13:42
Vond deze optocht toch iets teveel naar het saaie afglijden. Typisch Monaco en dus typisch boring as f*ck. Zonder regen kan/kon je zoals al gezegd niet meer verwachten dan dat.
Het is duidelijk gebleken dat een goeie coureur met een prulbak hier iets kan betekenen. Sterke quali en race van de Ferrari's, jammer voor Kimi van die éne plaats maar dat ligt dan aan hemzelf. Van Rosberg en vooral Vettel had ik net iets meer verwacht. De McLarens zaten er ook goed bij dit weekend, Hamilton's uitschuiver in de quali's niet meegerekend.
De Brawns, niets meer aan te doen. 28 punten voor op Vettel en Barrichello zal het dit jaar moeten afleggen. Button gaat het seizoen uitdoen met een record aantal overwinningen als je het mij vraagt. 5 op 6, de rest zal fameus uit hun pijp moeten komen.

Desalniettemin blijf ik het als neutrale F1-fan leuk vinden om naar te kijken.   
Ik weet het niet, Denk dat Ferrari grote stap heeft gemaakt en volgende race weer dicht bij staat. Ik blijf er bij dat Kimi de race had kunnen winnen. Maar op zijn minst voor Rubens was gekomen als hij betere start had gehad. Vettel had duidelijk een probleem met balans of banden. Jammer, had meer verwacht van hem inderdaad.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Heeft iemand de complete lijst van ronde tijden van coureurs?
Trotse vader van Rosalie(L)




Folkert

#134
Citaat van: F1FerrariFan op 25 mei 2009 - 20:00:00
Citaat van: Burorri op 25 mei 2009 - 17:51:55
Citaat van: WeezyAveli op 25 mei 2009 - 16:44:17
Citaat van: Burorri op 25 mei 2009 - 14:09:01
Heeft iemand de complete lijst van ronde tijden van coureurs?

http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/mon09_race_analysis.pdf
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/mon09_race_sectors.pdf
Danku.


Uhm leuk , maar wat moet je ermee ?
Is dat dan gewoon niet iets voor mij om te doen en laten wat ik er mee wil?

Maar wilde hier mee aan tonen aan F_A_Diaz dat Kimi meer is op gehoden dan Massa. Of iig meer tijd heeft verloren. En gewoon beetje kijken dus hoe snel iemand was gedurende hele race.
Thats all.
Trotse vader van Rosalie(L)