FIA goed bezig of?

Gestart door webberonpole, 13 mei 2009 - 10:23:33

« vorige - volgende »

scho0634

In het begin van de rel was er nog wat inhoud. Er stond wat op het spel. Nu echter vervalt het meer en meer in een ordinaire catfight tussen gekwetste egootjes en persoonlijke vetes.

De heren moeten de sport eens voorrang geven tov hun ego.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 27 juni 2009 - 12:50:43
De heren moeten de sport eens voorrang geven tov hun ego.
Vooral Mosley dan lijkt me.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2009 op 27 juni 2009 - 14:26:02
Citaat van: 0634 op 27 juni 2009 - 12:50:43
De heren moeten de sport eens voorrang geven tov hun ego.
Vooral Mosley dan lijkt me.
Luca di M. ook wel een beetje. Moet niet zo proberen om Mosley in de pers als verliezer neer te zetten. Hij moet erover ophouden. Er is een compromis. Tevreden of niet tevreden, iedereen heeft zich eraan gecommiteerd. Nu de details uitwerken, aandacht geven aan de sport en je volwassen gedragen in de media. Met respect ook.

flupke3

Zou het trouwens kloppen dat Bernie(waarschijnlijk) meer geld
aangeboden heeft aan Ferrari om toch in de f1 te blijven tijdens een
gesprek onder 4 ogen zoals in de morgen wordt gesuggereed?

Enzo

Citaat van: flupke3 op 27 juni 2009 - 22:53:35
Zou het trouwens kloppen dat Bernie(waarschijnlijk) meer geld
aangeboden heeft aan Ferrari om toch in de f1 te blijven tijdens een
gesprek onder 4 ogen zoals in de morgen wordt gesuggereed?

Waar wordt dat gesuggereerd?  ???

Jasper

Dat is jaren geleden in ieder geval gebeurd en later ook toegegeven in de media. Ferrari kreeg de voorbije jaren 60 miljoen extra per jaar. Of het nu opnieuw zou gebeurd zijn, is een andere vraag natuurlijk.

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 26 juni 2009 - 14:24:18
Als je nou voortaan eerst je feiten checkt voordat je een site neerzet als onbetrouwbaar, zou je dat sieren.

Blijkbaar was ik niet degene die last heeft van slecht lezen. Blijkbaar haal jij regelmatig wat feiten door elkaar heen.


Hier laat ik het verder maar bij.

Ik heb ten onrechte gedacht dat een bepaald artikel op jullie site stond, dat bleek een andere site te zijn. Daarvoor heb ik mijn excuses aangeboden.

Verder valt het me wel vaker op dat deze site veel berichten brengt als feit terwijl het slechts om een mening van de schrijver gaat, dat geld niet alleen voor dat artikel over Mosley.

Omdat veel mensen van mening zijn dat Mosley de boosdoener is en hem graag zien weggaan, betekent dat nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Jullie brengen dat wel zo omdat jullie weten dat de mensen dat graag willen lezen, dat is een kwalijke zaak.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Citaat van: Jasper op 28 juni 2009 - 00:56:42
Dat is jaren geleden in ieder geval gebeurd en later ook toegegeven in de media. Ferrari kreeg de voorbije jaren 60 miljoen extra per jaar. Of het nu opnieuw zou gebeurd zijn, is een andere vraag natuurlijk.

Wist wel dat het zo was ja, maar heb nog geen berichten gehoord over een nieuwe afspraak.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 28 juni 2009 - 12:55:43
Citaat van: 0634 op 26 juni 2009 - 14:24:18
Als je nou voortaan eerst je feiten checkt voordat je een site neerzet als onbetrouwbaar, zou je dat sieren.

Blijkbaar was ik niet degene die last heeft van slecht lezen. Blijkbaar haal jij regelmatig wat feiten door elkaar heen.


Hier laat ik het verder maar bij.

Ik heb ten onrechte gedacht dat een bepaald artikel op jullie site stond, dat bleek een andere site te zijn. Daarvoor heb ik mijn excuses aangeboden.

Verder valt het me wel vaker op dat deze site veel berichten brengt als feit terwijl het slechts om een mening van de schrijver gaat, dat geld niet alleen voor dat artikel over Mosley.

Omdat veel mensen van mening zijn dat Mosley de boosdoener is en hem graag zien weggaan, betekent dat nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Jullie brengen dat wel zo omdat jullie weten dat de mensen dat graag willen lezen, dat is een kwalijke zaak.
Denk dat het eerder andersom is ;) Dat jij meningen als feiten presenteert en stopt met reageren als je met feiten word tegen gesproken  ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: 0634 op 27 juni 2009 - 14:44:38
Citaat van: Ferrari 2009 op 27 juni 2009 - 14:26:02
Citaat van: 0634 op 27 juni 2009 - 12:50:43
De heren moeten de sport eens voorrang geven tov hun ego.
Vooral Mosley dan lijkt me.
Luca di M. ook wel een beetje. Moet niet zo proberen om Mosley in de pers als verliezer neer te zetten. Hij moet erover ophouden. Er is een compromis. Tevreden of niet tevreden, iedereen heeft zich eraan gecommiteerd. Nu de details uitwerken, aandacht geven aan de sport en je volwassen gedragen in de media. Met respect ook.
jamaja, nu was mosley herbegonnen hé. Luca wil er mee stoppen met het oorlog tussen fia en fota, maar mosley trekt weer alles in gang met onnuttige zaken

Jasper

Mosley wil natuurlijk wel eervol kunnen vertrekken, niet dat de laatste keer dat zijn naam in het nieuws komt, die keer is dat de teambazen hem afschilderen als een dictator...

De vraag wie er begonnen is, is typisch aan kinderlijke bekvechterij en ook irrelevant. De relevante vraag is wie er volwassen genoeg is om er als eerste mee te stoppen.

scho0634

Inderdaad. Er is nog genoeg te doen. Er moet nu niet meer over elkaar gepraat worden. Er moet nu weer eens iets contructiefs worden gedaan.

De budgetlimiet is nu van de baan. Ook goed. Maar hoe gaan we dan binnen 2 jaar terug naar de budgetten van 1990? Daar zouden ze zich nu druk om moeten gaan maken, niet om elkaar. Mosley is (bijna) weg. Voor hem is er echt geen weg meer terug. Maar het heeft geen zin, en het is ook niet terecht voor iemand met zoveel verdiensten voor de F1, om hem publiekelijk te beschimpen.

Dat kinderachtige gebekvecht is hemeltergend.

F_A_Diaz

Iedereen hier die net doet alsof Mosley de antichrist is moet zich dood schamen, die man is zo belangrijk geweest voor de sport. Ik wordt er misselijk van als ik hier sommige reacties lees. Ik hoop maar dat dat jeugdige onwetendheid is.

De FOTA teams denken ook alleen maar aan zichzelf en spelen ook smerige (media) spelletjes. Het kan toch niet zo zijn dat de FOTA teams alles bepalen.

En dan nog, de FIA heeft onder leiding van Mosley zo vaak aangegeven dat de FOTA dan maar met eigen oplossingen en plannen moeten komen maar dat doen ze nooit omdat het een stel piranha's bij elkaar zijn, die elkaar bedonderen zodra ze kunnen en alleen maar aan zichzelf denken. Goede instelling voor een teambaas individueel maar zo'n club kan de F1 niet runnen.
Helemaal niet als ze ook nog zomaar ineens kunnen opstappen, zie Honda.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

robbert

Citaat van: F_A_Diaz op 29 juni 2009 - 09:36:54
Iedereen hier die net doet alsof Mosley de antichrist is moet zich dood schamen, die man is zo belangrijk geweest voor de sport. Ik wordt er misselijk van als ik hier sommige reacties lees. Ik hoop maar dat dat jeugdige onwetendheid is.

De FOTA teams denken ook alleen maar aan zichzelf en spelen ook smerige (media) spelletjes. Het kan toch niet zo zijn dat de FOTA teams alles bepalen.

En dan nog, de FIA heeft onder leiding van Mosley zo vaak aangegeven dat de FOTA dan maar met eigen oplossingen en plannen moeten komen maar dat doen ze nooit omdat het een stel piranha's bij elkaar zijn, die elkaar bedonderen zodra ze kunnen en alleen maar aan zichzelf denken. Goede instelling voor een teambaas individueel maar zo'n club kan de F1 niet runnen.
Helemaal niet als ze ook nog zomaar ineens kunnen opstappen, zie Honda.

Vergeet niet dat de FIA met Mosley ervoor gezorgd heeft dat de races minder aantrekkelijk zijn dan vroeger. Iedereen die klaagt dat het saaie races zijn, moeten dan maar eerst denken door wie dat dit dan komt??
Met de regels van bv 1999 of 2000 waren de races intressanter dan met de regels van nu hé

RadioActiveMan

Da's toch dikke zever! De FIA kan er toch niet aan doen dat een team zoveel beter is dan de rest.
Ja hebt al bijna 20jaar optochten als Monaco en dat komt heus niet door de FIA hoor.