Waarom Ferrari Alonso moet halen

Gestart door Tim C, 11 mei 2009 - 08:40:24

« vorige - volgende »

scho0634

Als iemand zegt dat iets waar is 'naar het schijnt', lijkt het me niet dat er een bron hoeft te worden vermeld. Zeker niet omdat deze geruchten en verhalen het afgelopen jaar overal te lezen zijn geweest.

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 mei 2009 - 08:04:35
Als iemand zegt dat iets waar is 'naar het schijnt', lijkt het me niet dat er een bron hoeft te worden vermeld. Zeker niet omdat deze geruchten en verhalen het afgelopen jaar overal te lezen zijn geweest.
Ja, maar dit is wel een nieuwe versie van die ik de afgelopen tijd heb gehoord. Het hoeft natuurlijk niet, een bron vermelden, maar dat maakt zo'n opmerking wel stuk minder betrouwbaar of geloofwaardig.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 27 mei 2009 - 17:16:23En met alle respect, jou reacties zijn soms wat te aanvallend, terwijl ik een simpele vraag stel waar je makkelijk op kan antwoorden. Net zoals mijn vraag aan jou hoe jij bij 45mln op papier is 115mln in de praktijk o.i.d. word.

Dat komt omdat de vraag zeer irritant is aangezien er al vier of vijf keer in dit topic staat vermeld dat bepaalde kosten niet meetellen voor de budgetlimiet.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 28 mei 2009 - 11:44:49
Citaat van: Burorri op 27 mei 2009 - 17:16:23En met alle respect, jou reacties zijn soms wat te aanvallend, terwijl ik een simpele vraag stel waar je makkelijk op kan antwoorden. Net zoals mijn vraag aan jou hoe jij bij 45mln op papier is 115mln in de praktijk o.i.d. word.

Dat komt omdat de vraag zeer irritant is aangezien er al vier of vijf keer in dit topic staat vermeld dat bepaalde kosten niet meetellen voor de budgetlimiet.
Zeg dat dan en zwijg dan niet? :) En met alle respect, het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er nou allemaal wel en niet in dat limiet vallen en dan nog: hoe kom jij bij 115 en niet bij 100 of 140.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Dat heeft Max Mosley verklaard, deze kosten zijn bekend bij de FIA.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Enzo

Gerucht gaat dat Renault er toch uit gaat stappen volgens seizoen, er word gesproken over een overname door Briatore himself.
Een dergelijke constructie als Brawngp maar dan blijven ze wel met renault motoren rijden.
Mocht dit werkelijkheid worden dan zal Briatore ineens een heel ander liedje gaan zingen mbt de budgetcap.
Nu nog vel tegenstander zal hij er in die situatie ineens wel oren naar hebben, hij zal dan immers veel minder vermogen hebben...
Zijn uitspraken in de toekomst over de budgetcap zullen dan in toekomst een stuk milder worden.
En Alonso zal hoogstwaarschijnlijk naar een ander stoeltje gaan zoeken...............Ferrari?

scho0634

Ik heb begrepen dat Flavio niet zo tegen budgetbeperking is maar meer tegen de budgetbeperking zoals die nu is voorgesteld.

Hij is, voor zover ik weet, wel degelijk een voostander van kostenreductie.

Enzo

Citaat van: 0634 op 28 mei 2009 - 14:46:17
Ik heb begrepen dat Flavio niet zo tegen budgetbeperking is maar meer tegen de budgetbeperking zoals die nu is voorgesteld.

Hij is, voor zover ik weet, wel degelijk een voostander van kostenreductie.

Klopt, volgens mij is iedereen wel voor.
Het gaat ook om de grote van het budget, mijn punt is dat als Flavio ineens minder te besteden heeft hij ook ineens veel minder vel tegen een lage cap zou zijn.
Dit terwijl hij nu nog een hoge cap eruit probeerd te slepen wat meer past bij het huidige budget van Renault.

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 mei 2009 - 14:50:26
Citaat van: 0634 op 28 mei 2009 - 14:46:17
Ik heb begrepen dat Flavio niet zo tegen budgetbeperking is maar meer tegen de budgetbeperking zoals die nu is voorgesteld.

Hij is, voor zover ik weet, wel degelijk een voostander van kostenreductie.

Klopt, volgens mij is iedereen wel voor.
Het gaat ook om de grote van het budget, mijn punt is dat als Flavio ineens minder te besteden heeft hij ook ineens veel minder vel tegen een lage cap zou zijn.
Dit terwijl hij nu nog een hoge cap eruit probeerd te slepen wat meer past bij het huidige budget van Renault.
Hoewel Briatore een eikel is, denk ik dat hij zowieso wel voor het budget cap was. Renault is nog niet zo groot als Toyota of Ferrari, Of mclaren. Maar met Renault achter zich met motoren en denk ik ook enige financiƫle steun, denk ik dat Briatore nog wel wat te makken heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Als Renault stopt, zullen ze dan nog motoren leveren?? Renault zit echt in zwaar weer hoor. De nieuwe baas is niet zo pro autosport. Of het moet flink geld opleveren.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 29 mei 2009 - 04:21:10
Als Renault stopt, zullen ze dan nog motoren leveren?? Renault zit echt in zwaar weer hoor. De nieuwe baas is niet zo pro autosport. Of het moet flink geld opleveren.
Ik weet niet, het is een gerucht wat ik heb gehoord. Renault is wel al lang een oude bekende als motor leverancier. Dus wie weet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: janke op 29 mei 2009 - 04:21:10
Als Renault stopt, zullen ze dan nog motoren leveren?? Renault zit echt in zwaar weer hoor. De nieuwe baas is niet zo pro autosport. Of het moet flink geld opleveren.

Ik hoop het wel! Zeker nu de ontwikkelingen bevroren zijn, brengt dat weinig kosten met zich mee. Dat Honda dit niet heeft gedaan, verbaast me tot op de dag van vandaag. Mercedes is 'de lachende derde'!

RadioActiveMan

Die nieuwe Renault baas zit is nu ook niet meer zo nieuw en Renault is sinds zijn aantreden een paar jaar geleden al nog altijd bezig in verschillende raceklassen.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 03 juni 2009 - 17:12:21
Die nieuwe Renault baas zit is nu ook niet meer zo nieuw en Renault is sinds zijn aantreden een paar jaar geleden al nog altijd bezig in verschillende raceklassen.
Kan je de decodering ook even meegeven aub? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 juni 2009 - 20:59:08
Citaat van: Beco op 03 juni 2009 - 17:12:21
Die nieuwe Renault baas zit is nu ook niet meer zo nieuw en Renault is sinds zijn aantreden een paar jaar geleden al nog altijd bezig in verschillende raceklassen.
Kan je de decodering ook even meegeven aub? :)

Ik begrijp absoluut niet wat je hiermee bedoeld.