Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

Gestart door SDG, 10 mei 2009 - 17:46:46

« vorige - volgende »

Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

Takuma Sato
1 (4.5%)
Bruno Senna
1 (4.5%)
Robert Doornbos
6 (27.3%)
Vitantonio Liuzzi
0 (0%)
Iemand anders
8 (36.4%)
Niemand
6 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

SDG

Welke coureur die er nu niet bij is had voor jou dit seizoen echt een plaatsje verdiend in één van de twintig F1-cockpits en mis je dan ook in het huidige deelnemersveld? Het gaat hier vooral om coureurs die uit de boot gevallen zijn, dus ex-rijders als Michael Schumacher of David Coulthard, die vrijwillig de helm aan de haak gehangen hebben, reken ik hier even niet mee.

Ferrari 2010

Niemand? Dat zou alleszins mijn keuze zijn, maar staat er jammer genoeg niet bij.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

SDG

Citaat van: Ferrari 2009 op 10 mei 2009 - 18:02:51
Niemand? Dat zou alleszins mijn keuze zijn, maar staat er jammer genoeg niet bij.

Ik heb de poll even aangepast voor jou.  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: SDG op 10 mei 2009 - 18:11:48
Citaat van: Ferrari 2009 op 10 mei 2009 - 18:02:51
Niemand? Dat zou alleszins mijn keuze zijn, maar staat er jammer genoeg niet bij.

Ik heb de poll even aangepast voor jou.  ;)
Danku :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Bruno kreeg mijn stem omdat de andere keuzes mij niet hebben
kunnen overtuigen tijdens hun f1 periode.

Enzo

Dan kan alleen maar Michael Schumacher zijn...... 8)

robbert

Citaat van: Enzo op 10 mei 2009 - 22:01:30
Dan kan alleen maar Michael Schumacher zijn...... 8)
ja ik ben ook van die mening. Dan zou het mss niet zo slecht gaan dit seizoen met Ferrari

meatball

Dan Doornbos maar,de rest mis ik al zeker niet.Een Nederlander of Belg in de f1 heeft altijd iets extra vind ik,behalve als hij Albers noemt natuurlijk  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Het meest van al mis ik Michael Schumacher!

Maar ook David Coulthard zou nog voor Rock 'n Roll zorgen  8)
Tenslotte was "vrijwillig" stoppen z'n enige optie om in schoonheid af te sluiten...

gloudiesaurus

Een Nederland/ Belg in de F1! Doornbos had het wel verdiend vind ik... ik vond hem die paar races bij Red Bull beter als Coulthard..

En verder mis ik iemand met een sterke eigen mening of die af en toe op de baan nog voor wat extra spectacul zorgde, bijv. een Eddie Irvine, JP Montoya, of Jacques Villeneuve in hun goede dagen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

RadioActiveMan

Ik mis niemand. Het is goed zoals het nu is. Goeie en spannende races wie er wint en waarmee hij rijdt maakt me geen zak uit, gewoon lekker close racen.


sloggerke

Raymond Poulidor....

Of Herman Vanspringel.

janke

Als RBR werkelijk wat in Doornbos zagen dan hadden ze hem wel gehouden ipv. Coulthard. Een Bellof of een Mansell zou ik graag wel eens terug zien. Voor het spektakel en lach momenten een Verstappen. :P
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

-Takuma Sato: Mis ik totaal niet. Mag wegblijven.
-Bruno Senna: Hoe kun je nu een coureur missen die nooit heeft meegedaan?  ;D
-Robert Doornbos: Niet echt missen, had liever gezien dat hij i.p.v Albers een kans had gekregen.
-Vitantonio Liuzzi: Mis ik enigsinds wel, maar ook in de zin van: 'Daar had meer ingezeten'!


Mijn stem gaat naar: Iemand anders!

Wie?

Coureurs die ik mis: A.Senna, Schumacher, Alesi, Verstappen (had ik nog eens wat te lachen), Mansell, Hill. ;)



leproffesseur

Bruno Senna verdient gewoon een kans en daarom vind ik het jammer dat hij
er niet bij is.