Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

Gestart door SDG, 10 mei 2009 - 17:46:46

« vorige - volgende »

Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

Takuma Sato
1 (4.5%)
Bruno Senna
1 (4.5%)
Robert Doornbos
6 (27.3%)
Vitantonio Liuzzi
0 (0%)
Iemand anders
8 (36.4%)
Niemand
6 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

Folkert

Jep, denk dat hij het wel beter zou doen dan Bourdais. Maar ja, denk niet dat we hem nog keer terug zien in de F1.

Pantano zegt me wel iets, maar dat was zo minimaal dat hij volgens mij niks toevoegde.
Trotse vader van Rosalie(L)

Flying Fin


Wizard


Folkert

Citaat van: Wizard op 06 juli 2009 - 18:37:45
Qua personage of als coureur?
Beide kan. Sato mis ik niet perse als coureur, maar ik vond vooral zijn persoonlijkheid leuk. Vrolijk en opgewekt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Tja, alleen kijk ik geen Formule 1 om vrolijke en opgewekte coureurs te zien in interviews, maar ik kijk Formule 1 vanwege het racen. Daarop beoordeel ik coureurs in eerste instantie.
Montoya vond ik overigens wel een aardige rijder alleen naast de baan een enorme huillie. Dat fragment dat hij tegen de cameraman aanloopt (of andersom, vul zelf maar in) vind ik echt fenomenaal! Hij roept nog net niet zijn moeder om uit te huilen.  ;D

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 16:52:53
Tja, alleen kijk ik geen Formule 1 om vrolijke en opgewekte coureurs te zien in interviews, maar ik kijk Formule 1 vanwege het racen. Daarop beoordeel ik coureurs in eerste instantie.
Montoya vond ik overigens wel een aardige rijder alleen naast de baan een enorme huillie. Dat fragment dat hij tegen de cameraman aanloopt (of andersom, vul zelf maar in) vind ik echt fenomenaal! Hij roept nog net niet zijn moeder om uit te huilen.  ;D
Ach ja, ik ook niet. Maar buiten de baan vind ik ook wel leuk als het iemand is die meer is dan alleen de F1. Of gewoon lekker grote bek geeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Folkert

Citaat van: Wizard op 08 juli 2009 - 18:03:25
Als dan enigsinds gegrond is wel.
Ja dat is ook waar. Zomaar domme dingen schreeuwen vind ik ook niet nodig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Dat bedoel ik. ;) Mensen die geen blad voor de mond nemen en dit brengen met enige nuance, houd ik wel van. Je hoeft ook niet meegaand te zijn. ;)