Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

Gestart door SDG, 10 mei 2009 - 17:46:46

« vorige - volgende »

Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

Takuma Sato
1 (4.5%)
Bruno Senna
1 (4.5%)
Robert Doornbos
6 (27.3%)
Vitantonio Liuzzi
0 (0%)
Iemand anders
8 (36.4%)
Niemand
6 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 17

Wizard

Dat is wat anders dan missen, buiten het feit dat ik  B.Senna geen superster vind.

F_A_Diaz

Citaat van: leproffesseur op 14 mei 2009 - 15:26:44
Bruno Senna verdient gewoon een kans en daarom vind ik het jammer dat hij
er niet bij is.

Omdat je fan was van zijn oom of omdat het een hele goede coureur is?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Citaat van: F_A_Diaz op 15 mei 2009 - 09:39:44
Citaat van: leproffesseur op 14 mei 2009 - 15:26:44
Bruno Senna verdient gewoon een kans en daarom vind ik het jammer dat hij
er niet bij is.

Omdat je fan was van zijn oom of omdat het een hele goede coureur is?

Omdat we fan waren van zijn oom natuurlijk.   8)
Gewoon die enorm herkenbare gele helm met groene en blauwe streep in een racewagen zien zitten doet al iets met een mens.
Ik heb me er afgelopen weekend ook op betrapt bij de Le Mans Series. Klinkt stom, maar ik vond het een geweldig iets.  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 15 mei 2009 - 11:49:48
Citaat van: F_A_Diaz op 15 mei 2009 - 09:39:44
Citaat van: leproffesseur op 14 mei 2009 - 15:26:44
Bruno Senna verdient gewoon een kans en daarom vind ik het jammer dat hij
er niet bij is.

Omdat je fan was van zijn oom of omdat het een hele goede coureur is?

Omdat we fan waren van zijn oom natuurlijk.   8)
Gewoon die enorm herkenbare gele helm met groene en blauwe streep in een racewagen zien zitten doet al iets met een mens.
Ik heb me er afgelopen weekend ook op betrapt bij de Le Mans Series. Klinkt stom, maar ik vond het een geweldig iets.  :)
Dat is voor mij geen reden om iemand een test te geven. Je geeft hem dus een tet omwille van zijn naam, maar waarschijnlijk sta je op de eerste rij om te klagen wanneer iemand vanwege zijn naam snel hoog staat in een bedrijf of in de politiek ofzo?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Ferrari 2009 op 15 mei 2009 - 11:57:42
Citaat van: Beco op 15 mei 2009 - 11:49:48
Citaat van: F_A_Diaz op 15 mei 2009 - 09:39:44
Citaat van: leproffesseur op 14 mei 2009 - 15:26:44
Bruno Senna verdient gewoon een kans en daarom vind ik het jammer dat hij
er niet bij is.

Omdat je fan was van zijn oom of omdat het een hele goede coureur is?

Omdat we fan waren van zijn oom natuurlijk.   8)
Gewoon die enorm herkenbare gele helm met groene en blauwe streep in een racewagen zien zitten doet al iets met een mens.
Ik heb me er afgelopen weekend ook op betrapt bij de Le Mans Series. Klinkt stom, maar ik vond het een geweldig iets.  :)
Dat is voor mij geen reden om iemand een test te geven. Je geeft hem dus een tet omwille van zijn naam, maar waarschijnlijk sta je op de eerste rij om te klagen wanneer iemand vanwege zijn naam snel hoog staat in een bedrijf of in de politiek ofzo?

Jezus Christus. Waar haal je dat uit mijn uitleg? Smiley's zegden niet genoeg?
Hij heeft in de GP2 en andere raceklassen reeds bewezen aan een stuur te kunnen draaien, niet zoals zijn oom maar wel genoeg om een test te verdienen. Een test is maar een test en geen racezitje.
Er hebben meerderen voor hem voor minder een test cadeau hebben gekregen.

Trouwens om op jou insinuatie te antwoorden, ik ben nooit jaloers op iemand die hoog geraakt of meer verdient dan ik, al is het om zijn naam. Ik woon niet onder een brug of in een derde wereldland dus waarom klagen?

leproffesseur

Ik sluit me volledig aan bij deze reactie!Bruno kan wel degelijk racen
en er zijn er in de f1 geraakt die heel wat minder resultaten hebben behaald
dus waarom zou hij geen kans verdiennen?Hij behoort niet tot de supertalenten
die er vroeger al geweest zijn maar dat wil nog niets zeggen!En dat het een emotionele
keuze is vind ik niet bezwarend want het is niet dat er gevraagd wordt om meteen bij een
topteam een debuteren.Enkel wat testen en een debuutjaar bij een klein team en dan zien
we wel.

RadioActiveMan

Heb Gelezen dat Giorgio Pantano mogelijks de vervanger wordt van Bourdais. Ik weet nu al wie ik absoluut niet mis!

scho0634

Alsof Pantano wel een meerwaarde zou hebben.

Lariekoek. Gewoon Bourdais voorlopig laten zitten.

meatball

Citaat van: Beco op 16 mei 2009 - 01:34:03
Heb Gelezen dat Giorgio Pantano mogelijks de vervanger wordt van Bourdais. Ik weet nu al wie ik absoluut niet mis!
En ik weet wie ik zeker niet gemist heb Pantano die kerel was ik allang vergeten,er moet toch echt wel een betere vervanger te vinden zijn en anders gewoon verder met Boudais.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Bourdais is geen top, maar hij kan het zeker wel, hoor.
Alstublieft geen Pantano. Ga maar lekker verder met Le Seb.

supersteven

pantano was dat niet die jordan rijder die buitengezet werd omdat hij geen geld meer had en niet zoals heidfeld en glock punten pakte
let the sunshine shine in your heart

RadioActiveMan

Citaat van: meatball op 16 mei 2009 - 20:30:26
Citaat van: Beco op 16 mei 2009 - 01:34:03
Heb Gelezen dat Giorgio Pantano mogelijks de vervanger wordt van Bourdais. Ik weet nu al wie ik absoluut niet mis!
En ik weet wie ik zeker niet gemist heb Pantano die kerel was ik allang vergeten,er moet toch echt wel een betere vervanger te vinden zijn en anders gewoon verder met Boudais.

Is dat niet net hetzelfde als wat zegde?  ;) ;D

leproffesseur

Citaat van: Luc. op 16 mei 2009 - 22:55:36
Bourdais is geen top, maar hij kan het zeker wel, hoor.
Alstublieft geen Pantano. Ga maar lekker verder met Le Seb.
Dat vind ik ook!Vorig jaar naast Vettel deed hij het niet slecht voor een debuutjaar
en dit jaar rijdt hij met een rotwagen dus geef hem nog wat het voordeel van de twijfel.

Folkert

Citaat van: Wizard op 14 mei 2009 - 12:09:23
Welke coureur mis jij het meest dit seizoen?

-Takuma Sato: Mis ik totaal niet. Mag wegblijven.
-Bruno Senna: Hoe kun je nu een coureur missen die nooit heeft meegedaan?  ;D
-Robert Doornbos: Niet echt missen, had liever gezien dat hij i.p.v Albers een kans had gekregen.
-Vitantonio Liuzzi: Mis ik enigsinds wel, maar ook in de zin van: 'Daar had meer ingezeten'!


Mijn stem gaat naar: Iemand anders!

Wie?

Coureurs die ik mis: A.Senna, Schumacher, Alesi, Verstappen (had ik nog eens wat te lachen), Mansell, Hill. ;)



Sato heb ik liever dan Bourdais. Die rijd beetje kleurloos rond in mijn ogen.
Voor de rest ben ik het wel redelijk met je eens voor de verandering. Al mis ik Doornbos iets meer, maar dan ook meer in de zin van: Nederlander die betere kans had mogen hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Vind het ook wel jammer dat Robert geen 'echte' kans heeft gekregen. Had graag meer van hem willen zien!