Call centers

Gestart door Martin, 18 april 2009 - 13:32:17

« vorige - volgende »

Martin

Worden jullie ook regelmatig lastig gevallen door call centers? Ze hebben geen nummer herkenning.
Als je een nummer op de display van je telefoon ziet wat je niet kent doe dan het volgende.
Neem de telefoon op en zeg hallo of goedemiddag. Noem niet je naam.
'Spreek ik met meneer .....' Nee zeg je dan, die zal ik even roepen. Heeft u een ogenblikje?
Leg dan je telefoon neer en doe verder niets. Ze blijven dan zo'n 7 tot 15 min aan de lijn en verbreken dan de lijn.
Soms doen ze nog een tweede poging. Herhaal de procudure.
Daarna heb je nooit geen last meer van die gasten. Maar er zijn veel call centers.
Doe bij iedereen het zelfde. Ze vallen je steeds minder lastig onder het eten. ;D
Fuck die call centers. Dit is de methode om er vanaf te komen.
Het werkt echt. Geloof me.

Ferrari 2010

Ik denk dat je best steeds nog vraagt waarover het gaat, want ik ken wel meer bedrijven die met een privé nummer bellen dan alleen callcenters ;) Maar het is inderdaad wel een goeie :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Er is ook een website waar je gewoon kunt afmelden voor dit soort zaken ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Martin

Citaat van: gloudiesaurus op 18 april 2009 - 17:30:38
Er is ook een website waar je gewoon kunt afmelden voor dit soort zaken ;)

Ik hou ze liever 15 min. aan het lijntje. Dan heb ik geen last van hun maar zij last van mij. ;D
Voor mij is het een sport. Je kan ook zeggen dat je vrouw over dat soort zaken gaat.
En dan zeg je dat je haar gaat roepen. Laat ze maar wachten. Dan weten ze ook eens wat ergenis is.
Ik kan hier van genieten. ::)

Enzo

Ik kan het wel waarderen!! ;D
Ga ik zeker doen.

Martin

Vanmiddag weer iemand van een energiebedrijf. Die gaf het na 12 minuten op.
Voor wie is dit nu een ergenis? Niet voor mij, ik neem alleen de telefoon op en zeg een ogenblikje.
Die hoor ik ook nooit meer. ;D