GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 02 mei 2009 - 09:19:14

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2009 op 07 mei 2009 - 23:15:53
Ok, ze hebben hem dus wel blijkbaar. Maar dan nog lijkt het me niet zo belangrijk. In de remzones hebben ze echt niet de tijd om even op hun snelheidsmeter te kijken, in de bochten kan het nog een beetje nut hebben maar ik denk dat ze tijdens de race wel de bocht goed genoeg kennen om te weten hoe snel ze kunnen gaan, en verder, wat maakt het uit hoe snel je gaat op de rechte lijn. Maar dus wel aanwezig inderdaad :)

Inderdaad, het is aanwezig dus ze kunnen er naar kijken als het nodig is. Ik twijfel er echter wel aan of ze het regelmatig doen. Vaak zal alles wel op het gevoel gaan, zeker bij de ervaren piloten.

wakkorichie

heeft er al iemand een live stream van vt1 spanje ik kan niks vinden

alvast bedankt
r r berlips

fawlty

zou het niet kunnen dat ze op die snelheidsmeter kunnen kijken omdat ze dan weten dat hun auto ineens trager is op het rechte stuk? zo komen ze misschien sneller tot de ontdekking dat er iets met hun wagen is als die ineens 20 per uur trager gaat op topsnelheid dan de ronde ervoor?
is maar een gedacht...
Ja sluw is die Hamilton

leproffesseur

Button is alvast goed begonnen dit weekend.

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 08 mei 2009 - 12:02:12
zou het niet kunnen dat ze op die snelheidsmeter kunnen kijken omdat ze dan weten dat hun auto ineens trager is op het rechte stuk? zo komen ze misschien sneller tot de ontdekking dat er iets met hun wagen is als die ineens 20 per uur trager gaat op topsnelheid dan de ronde ervoor?
is maar een gedacht...
Er zit een hoopje mensen in de paddock constant op de telemetrie te kijken, ik denk niet dat het dan nog nodig is dat de rijder zich daarmee bezig houdt hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

ja zo te zien zal het weer niks worden voor Ferrari. Maar we zullen afwachten hé, maar ik heb er geen goed oog in

Enzo

Citaat van: robbert op 09 mei 2009 - 00:19:32
ja zo te zien zal het weer niks worden voor Ferrari. Maar we zullen afwachten hé, maar ik heb er geen goed oog in

Ben ik niet helemaal met je eens, Ferrari heeft misschien wel de meeste upgrades meegebracht naar Barcelona van alle teams.
Ongelofelijk veel werk verzet, en beide coureurs zijn er goed over te spreken.
Ze zullen niet ineens helemaal vooraan staan, maar ik denk wel dat ze wat hoger op de grid zullen staan.
W'ell see tomorrow..... 8)

Enzo

#52


;D

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 09 mei 2009 - 03:35:27


;D
Ik versta eerlijk gezegd maar enkele woorden van wat Kimi zegt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Ik ook niet :)

1. RAI
2. BUT
3. MAS

Om maar eens positief te doen.

Ferrari 2010

Ferrari goed in de laatste training, hopelijk kunnen ze dit vanmiddag bevestigen. Misschien zijn ze echt wat opgeschoten, maar ik denk dat een podium nog steeds heel moeilijk zal zijn. We zullen het straks zien, als ze een 5de plaats halen in de kwali met een normale lading, dan ben ik tevreden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ray Den

Hopelijk is Ferrari eindelijk terug eens in vorm, want ik vind het maar een saai seizoen tot nu toe... ;D
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Jasper

Citaat van: Ferrari 2009 op 09 mei 2009 - 08:53:37
Citaat van: Enzo op 09 mei 2009 - 03:35:27


;D
Ik versta eerlijk gezegd maar enkele woorden van wat Kimi zegt :)

You do not need to tell me in the corner, I can see that from the light.

F_A_Diaz

Ferrari lijkt de boel weer goed op de rit te hebben, Kimi zei al zoiets als "we hebben het gat gedicht'. Dan zijn ze wel aardig zeker van hun zaak.

Eerlijk is eerlijk, dan zijn ze het seizoen misschien slecht gestart maar dan hebben die Italianen afgelopen anderhalve maand verdomd goed werk geleverd.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ray Den

Ongelofelijk, wat doet Raikonnen nu weer? Haal Alonso of Vettel aub
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,