GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 02 mei 2009 - 09:19:14

« vorige - volgende »

Supermariobros

Volgende week wordt met de Grand Prix van Spanje de eerste race in Europa verreden.

Heel wat teams zullen met enkele nieuwigheden aan de start verschijnen. Blijft BrawnGP op zijn elan doorgaan of steken Red bull en Toyota hen voorbij. Komen teams zoals Ferrari, McLaren en Renault dichterbij de teams die nu het veld aanvoeren?

Genoeg stof om te discussiƫren. Shoot!

robbert

ik weet nu niet wat er gaat gebeuren, ik hoop dat Ferrari zal verbeteren, maar als alle teams verbeteren, staan ze weer evenver

Vettelredbull

ik verwacht eigelijk gwn weer Brawn ,Redbull en Toyota vooraan. voor de rest zie ik mss Hamilton wel het podium halen, en Ferrari ......tsja ik verwacht dat ze weer tussen P6 en P12 zullen rijden ongeveer.

robbert

Citaat van: F1FerrariFan op 02 mei 2009 - 13:02:31
ik verwacht eigelijk gwn weer Brawn ,Redbull en Toyota vooraan. voor de rest zie ik mss Hamilton wel het podium halen, en Ferrari ......tsja ik verwacht dat ze weer tussen P6 en P12 zullen rijden ongeveer.
dat is nu nog te zien, want Ferrari heeft een nieuwe versie van de wagen klaar. We weten niet of hij nu slecht of goed is, ik veronderstel dat ze beter zullen zijn. Mss zullen ze geen overwinning halen maar toch betere resultaten. Een podiumplaats mss??

Maar voor de titels is het te laat

gloudiesaurus

BMW Sauber komt ook met een verbeterde auto, maar BrawnGP ook.

In de achterhoede ben ik benieuwd naar Force India, ook zij hebben een update. Het zou leuk zijn als het team Q2 nu eens kan halen..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

ja als alle teams een update hebben dan staat men even ver en kan Ferrari weer geen goeie resultaten halen

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 02 mei 2009 - 15:52:49
ja als alle teams een update hebben dan staat men even ver en kan Ferrari weer geen goeie resultaten halen

Ik denk dat Ferrari nu wel een update heeft (als ze echt 15 kg lichter zijn en een dubbele diffuser hebben) die wat groter zal zijn dan de meeste andere teams...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

laten we hopen, want brawn gp heeft ook een update en die waren al sneller

Folkert

Ben benieuwd. BMW schijnt alles op Barcalona te hebben gegooid om daar veel te kunnen winnen. Mclaren en Ferrari zullen er denk ik ook wel weer bij zitten, maar denk dat Mclaren iets verder voor Ferrari zit.

Ach ja We zullen zien, ik gok zelfs op een race win van Vettel i nnormale weersomstandigheden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 02 mei 2009 - 19:47:21
Ben benieuwd. BMW schijnt alles op Barcalona te hebben gegooid om daar veel te kunnen winnen. Mclaren en Ferrari zullen er denk ik ook wel weer bij zitten, maar denk dat Mclaren iets verder voor Ferrari zit.

Ach ja We zullen zien, ik gok zelfs op een race win van Vettel i nnormale weersomstandigheden.
Hamilton vertelde dat McLaren helemaal geen updates bijhad voor hun wagens en dat het circuit van Catalunya hun wagen totaal niet lag. Alsof we daar iets van geloven.

Maar goed, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Ferrari naast McLaren KAN komen in Spanje, maar we zullen het volgend weekend wel zien.

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 02 mei 2009 - 20:17:28
Citaat van: Burorri op 02 mei 2009 - 19:47:21
Ben benieuwd. BMW schijnt alles op Barcalona te hebben gegooid om daar veel te kunnen winnen. Mclaren en Ferrari zullen er denk ik ook wel weer bij zitten, maar denk dat Mclaren iets verder voor Ferrari zit.

Ach ja We zullen zien, ik gok zelfs op een race win van Vettel i nnormale weersomstandigheden.
Hamilton vertelde dat McLaren helemaal geen updates bijhad voor hun wagens en dat het circuit van Catalunya hun wagen totaal niet lag. Alsof we daar iets van geloven.

Maar goed, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Ferrari naast McLaren KAN komen in Spanje, maar we zullen het volgend weekend wel zien.
Oh, ik dacht juist dat ze in Spanje met nieuwe update van de Diffusor zouden gebruiken.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 02 mei 2009 - 23:14:51
Citaat van: Scuderia91 op 02 mei 2009 - 20:17:28
Citaat van: Burorri op 02 mei 2009 - 19:47:21
Ben benieuwd. BMW schijnt alles op Barcalona te hebben gegooid om daar veel te kunnen winnen. Mclaren en Ferrari zullen er denk ik ook wel weer bij zitten, maar denk dat Mclaren iets verder voor Ferrari zit.

Ach ja We zullen zien, ik gok zelfs op een race win van Vettel i nnormale weersomstandigheden.
Hamilton vertelde dat McLaren helemaal geen updates bijhad voor hun wagens en dat het circuit van Catalunya hun wagen totaal niet lag. Alsof we daar iets van geloven.

Maar goed, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Ferrari naast McLaren KAN komen in Spanje, maar we zullen het volgend weekend wel zien.
Oh, ik dacht juist dat ze in Spanje met nieuwe update van de Diffusor zouden gebruiken.

McLaren neemt inderdaad updates mee naar Spanje. Hamilton heeft helemaal niet gezegd dat McLaren geen updates ging meenemen, maar dat ze minder groot zullen zijn dan de updates van de concurrentie. Dit omdat McLaren al naar elke race (grote) updates heeft meegenomen.

fawlty

wat zijn rechte lijns testen?
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 03 mei 2009 - 20:24:56
wat zijn rechte lijns testen?
Testen op een rechte lijn zeker? ;) Dus enkel acceleratie, snelheid, remmen, ..., maar geen bochtenwerk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Inderdaad. Dus leuk om te kijken of je elektronica e.d. werkt en ook wel om te zien wat KERS en je motor doen, maar op aerodynamisch vlak zul je er niet ver mee komen.