GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 02 mei 2009 - 09:19:14

« vorige - volgende »

TheIceman

Ferrari leert niet van zijn fouten, dat is wel duidelijk. Met de minieme verschillen van dit seizoen moest het ze toch wel duidelijk zijn dat 8e echt niet veilig was. Zelfs de nummer 3 ging naar buiten maar nee, Ferrari laat Raikkonen lekker binnen staan.
Verder schijnt er nog steeds regen mogelijk te zijn, maar dat voorspellen ze natuurlijk altijd.

Mijn voorspelling:

1. Massa
2. Button
3. Vettel

leproffesseur

Het team heeft gefaald dus kan je kimi alleen de schuld niet geven!

Tim C

En opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw? Wie kan het wat schelen? Ferrari moet weer opgeven...

Ferrari 2010

Volgens mij is men daar bij Brawn niet echt fair bezig tov Rubens. Zo een mooie positie bij de eerste stop, op een moment dat niet slecht is, en dan nog hem een 3-stopper geven :-\ Sorry, maar voor mij lijkt het erop alsof Brawn alleen maar Button wil zien winnen :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

#94
Bij Ferrari moet men eens de betrouwbaarheid op orde krijgen! Dit slaat echt nergens op.

@ Ferrari 2009; ik moet zeggen dat ik precies hetzelfde gevoel heb.

Hoei, pas maar op Massa.

zeph

Barichello's strategie is een flater  :o


Ferrari 2010

Inderdaad, ze moeten dringend wat aan die betrouwbaarheid doen bij Ferrari. Maar ik ben al blij dat het Kimi's wagen was, bij Massa zouden ze weer een podium verloren zijn. En ze verdienen het echt deze keer als je naar hun snelheid kijkt. Vettel is even snel maar duidelijk niet sneller, de afstand blijft te groot.

Citaat van: zeph op 10 mei 2009 - 15:06:09
Barichello's strategie is een flater  :o
Inderdaad, ze gaan er zo misschien nog voor zorgen dat Massa op p2 ipv p3 finisht, wat ik wel graag heb ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

#97
Massa in.
Vettel ook.

Massa blijft voor Vettel, mooi :)

Massa nu 5e ofzo, achter Alonso? Ja dus.

Wil Hamilton een China-story? Ik zou toch maar eens binnenkomen voor banden. Oh, daar is hij.

Jee, Barri nu al.

Ferrari 2010

Dit is spannend, Webber stopt later dan ik verwachtte, wat met Massa? Te laat :-( Jammer, net geen podium :-(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Ik denk dat we dit jaar heel weinig volksliederen gaan horen ::) (Button en Brawn beiden Engels)

Ferrari 2010

Citaat van: Luc. op 10 mei 2009 - 15:19:32
Ik denk dat we dit jaar heel weinig volksliederen gaan horen ::) (Button en Brawn beiden Engels)
bwa, wacht tot Ferrari ook de andere diffusor heeft, dan kunnen we nog eens kijken ;) Ik ben al blij met de snelheid van Ferrari nu, misschien komen ze er nog wel bij :) En zolang we verder nog mooie strijd hebben, boeit het me niet dat er iemand met de vingers in zen neus wint.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

#101
Als Webber lef heeft gaat hij Barrichello nog goed inhalen. Als hij geen lef heeft rijdt hij 'm rustig achter een seconde per rondje langzamere Barrichello uit.

Ook een geweldige strategie van Ferrari bij Massa  >:(

Ferrari 2010

#102
Als Massa echt te weinig bij heeft, dan is dat ontzettend lomp. Enkele litertjes extra tanken kost niet zo veel tijd, en ze hebben een goede pitlane-positie, dus ze zijn sowieso al in het voordeel in de pit.

**edit**
Het schijnt dat de tankinstallatie zen werk niet goed gedaan heeft. Dan kan Ferrari er natuurlijk ook niet aan doen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Vanwaar heb je dat bericht van de tank?

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.