Een wereld vol gekken ?

Gestart door meatball, 30 april 2009 - 20:19:58

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Vanmorgen stond in de gazet dat zijn doel was, de beveiligingsfirma (zijn ex-werkgever) belachelijk te maken door aan te tonen dat de beveiliging onvoldoende is.

Dat je een statement zo hard kunt missen, dat vind ik vrij bizar om eerlijk te zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 mei 2009 - 09:44:21
Vanmorgen stond in de gazet dat zijn doel was, de beveiligingsfirma (zijn ex-werkgever) belachelijk te maken door aan te tonen dat de beveiliging onvoldoende is.

Dat je een statement zo hard kunt missen, dat vind ik vrij bizar om eerlijk te zijn.

Inderdaad, dat is ook gelukt eh. Ondanks de beveiliging was hij in een positie om een "aanslag" te plegen op het koningshuis. Hij heeft mijns inziens zijn doelen bereikt. Zijn ex-werkgever "gewroken", zelfmoord gepleegd en hij haalde de internationale pers (als dat al zijn bedoeling was). Het is alleen doodjammer dat onschuldige mensen het slachtoffer zijn. Het had beter geweest dat hij het overleefd had, kon hij tenminste zijn verdiende straf krijgen.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 mei 2009 - 09:44:21Vanmorgen stond in de gazet dat zijn doel was, de beveiligingsfirma (zijn ex-werkgever) belachelijk te maken door aan te tonen dat de beveiliging onvoldoende is.

Dat je een statement zo hard kunt missen, dat vind ik vrij bizar om eerlijk te zijn.

Dus je geeft toe dat hij zich niet belachelijk heeft gemaakt, mooi zo.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 mei 2009 - 13:54:50
Citaat van: Ferrari 2009 op 03 mei 2009 - 09:44:21Vanmorgen stond in de gazet dat zijn doel was, de beveiligingsfirma (zijn ex-werkgever) belachelijk te maken door aan te tonen dat de beveiliging onvoldoende is.

Dat je een statement zo hard kunt missen, dat vind ik vrij bizar om eerlijk te zijn.

Dus je geeft toe dat hij zich niet belachelijk heeft gemaakt, mooi zo.
Als zijn doel de beveiligingsfirma was, dan heeft hij zijn doel bereikt... Maar als hij de koningin wilde raken, zoals hij naar het schijnt zei vlak na de crash, dan heeft hij gefaald en zich dus op dat vlak belachelijk gemaakt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 mei 2009 - 14:26:48
dan heeft hij gefaald en zich dus op dat vlak belachelijk gemaakt.
Gast, beseft ge eigenlijk wel goe wat ge zegt?

Woordkeuze: altijd belangrijk...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 03 mei 2009 - 14:43:38
Citaat van: Ferrari 2009 op 03 mei 2009 - 14:26:48
dan heeft hij gefaald en zich dus op dat vlak belachelijk gemaakt.
Gast, beseft ge eigenlijk wel goe wat ge zegt?

Woordkeuze: altijd belangrijk...
Wat denk je dan dat ik wil zeggen maar dat ik verkeerd verwoord?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.