Bernie bedriegt de boel

Gestart door leproffesseur, 27 april 2009 - 21:42:03

« vorige - volgende »

kaisz

Er wordt niet bezuinigd omdat "tijden veranderen". De voornaamste reden is dat het gewoon te veel geld kost, wat er niet meer is. Voorheen kon er simpelweg worden geleend bij de automerken of zelfs banken. Nu kan dat allemaal niet meer. Formule1 is sinds het bestaan altijd de hoogste raceklasse geweest. Wie de beste auto had won de meeste wedstrijden. Door bezuinigen en vele regels om de auto gelijk te houden wordt het een en al een A1GP. Dit vindt ik dus wel instorten.

Ferrari 2010

Citaat van: kaisz op 30 april 2009 - 00:34:18
Er wordt niet bezuinigd omdat "tijden veranderen". De voornaamste reden is dat het gewoon te veel geld kost, wat er niet meer is. Voorheen kon er simpelweg worden geleend bij de automerken of zelfs banken. Nu kan dat allemaal niet meer. Formule1 is sinds het bestaan altijd de hoogste raceklasse geweest. Wie de beste auto had won de meeste wedstrijden. Door bezuinigen en vele regels om de auto gelijk te houden wordt het een en al een A1GP. Dit vindt ik dus wel instorten.
Volgens mij is het al enorm lang geleden dat we zo'n gevarieerd startveld hebben gehad. Volgens mij heb je de wagens nog niet goed bekeken, want er is er geen een dezelfde, integendeel! 
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Zolang je verschillende constructeurs hebt in een eigen ontwikkelde wagen die met verschillende motoren onderweg zijn zal het geen klasse à la A1GP worden.

kaisz

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 april 2009 - 09:02:05
Citaat van: kaisz op 30 april 2009 - 00:34:18
Er wordt niet bezuinigd omdat "tijden veranderen". De voornaamste reden is dat het gewoon te veel geld kost, wat er niet meer is. Voorheen kon er simpelweg worden geleend bij de automerken of zelfs banken. Nu kan dat allemaal niet meer. Formule1 is sinds het bestaan altijd de hoogste raceklasse geweest. Wie de beste auto had won de meeste wedstrijden. Door bezuinigen en vele regels om de auto gelijk te houden wordt het een en al een A1GP. Dit vindt ik dus wel instorten.
Volgens mij is het al enorm lang geleden dat we zo'n gevarieerd startveld hebben gehad. Volgens mij heb je de wagens nog niet goed bekeken, want er is er geen een dezelfde, integendeel! 

paar jaar geleden waren er 2 banden leveranciers, nu nog maar 1. Maar het idee om een en al eenzelfde motor te gebruiken, daar doel ik op.

Ferrari 2010

Citaat van: kaisz op 30 april 2009 - 12:11:56
Citaat van: Ferrari 2009 op 30 april 2009 - 09:02:05
Citaat van: kaisz op 30 april 2009 - 00:34:18
Er wordt niet bezuinigd omdat "tijden veranderen". De voornaamste reden is dat het gewoon te veel geld kost, wat er niet meer is. Voorheen kon er simpelweg worden geleend bij de automerken of zelfs banken. Nu kan dat allemaal niet meer. Formule1 is sinds het bestaan altijd de hoogste raceklasse geweest. Wie de beste auto had won de meeste wedstrijden. Door bezuinigen en vele regels om de auto gelijk te houden wordt het een en al een A1GP. Dit vindt ik dus wel instorten.
Volgens mij is het al enorm lang geleden dat we zo'n gevarieerd startveld hebben gehad. Volgens mij heb je de wagens nog niet goed bekeken, want er is er geen een dezelfde, integendeel! 

paar jaar geleden waren er 2 banden leveranciers, nu nog maar 1. Maar het idee om een en al eenzelfde motor te gebruiken, daar doel ik op.
Die banden ontwikkelen heeft weinig met racen te maken. Het mag gerust van mij hoor, maar het is niet direct een meerwaarde. Van allen dezelfde motor ben ik sterk tegen, dan valt de reden om mee te doen voor autoconstructeurs grotendeels weg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

El perigo

"Er zijn meer landen met dan zonder GP. Waarom zou GB meer recht hebben op een GP? Het is toch een WERELD kampioenschap? Natuurlijk heb ik graag een race in GB maar dan moeten ze wel hun zaakjes voor elkaar hebben. Iedereen loopt altijd wel te zeiken over Bernie maar hij werd ook al sinds de jaren negentig bedonderd door Silverstone, die iedere keer allerlei verbeteringen beloofden maar nooit leverden. Bernie probeert het nu nog een keer in Donington, als dat ook weer misloopt kan niemand hem ongelijk geven dat hij weggaat."

Voledig mee eens ;)