Meest overschatte coureur ALLERTIJDEN

Gestart door zeph, 27 april 2009 - 12:25:21

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: 0634 op 09 juni 2009 - 18:40:13
Citaat van: Wizard op 09 juni 2009 - 18:35:56
Er sterven dagelijks mensen, dan zul je nooit meer mogen zwaaien. Of is het doodschieten van onschuldige burgerslachtoffers (o.a vrouwen, kinderen)  minder erg dan een coureur die de gevaren 'opzoekt' en tragisch komt te overlijden.
En er is ook oorlog, kanker, Aids en hongersnood.

Niemand mag ooit nog juichen op een podium. Zoiets?

Ratzenberger was een collega die een dag eerder stierf. Wat dat te maken heeft met vrouwen en kinderen die dagelijks sterven is me een raadsel.

Als een collega sterft, hoor je niet te juichen. Overigens vond ik Schumachers reactie destijds redelijk ingetogen.
Dan word het wel erg saaie bedoening. Moet inderdaad verschil zijn tussen collega's en totaal onbekende.


Er zijn dus kennelijk heel wat nep video's in de omloop om Schumacher zwart te maken. Wist niet dat er zulke mensen waren eerlijk gezegd. Ok, heb lang ook wel iets tegen Schumacher gehad, maar had toch altijd wel respect voor hem. Deze mensen zijn denk ik tegenhangers van de "Schumi is een god" Aanhangers.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: Burorri op 10 juni 2009 - 09:32:37heb lang ook wel iets tegen Schumacher gehad, maar had toch altijd wel respect voor hem.

Ik was van niemand fan nadat Berger stopte maar ik was wel van iemand helemaal geen fan, guess who.
Toen hij uitviel stonden mijn broer en ik net niet te dansen van blijdschap  ;D
Ach ja, de jonge jaren. Nu heb helemaal niets meer tegen die man of misschien toch als het op zijn kledingstijl aankomt, zo lelijk!  8)

Folkert

Citaat van: Beco op 10 juni 2009 - 11:57:32
Citaat van: Burorri op 10 juni 2009 - 09:32:37heb lang ook wel iets tegen Schumacher gehad, maar had toch altijd wel respect voor hem.

Ik was van niemand fan nadat Berger stopte maar ik was wel van iemand helemaal geen fan, guess who.
Toen hij uitviel stonden mijn broer en ik net niet te dansen van blijdschap  ;D
Ach ja, de jonge jaren. Nu heb helemaal niets meer tegen die man of misschien toch als het op zijn kledingstijl aankomt, zo lelijk!  8)
hahaha
Ja, je had mij moeten zien s pringen in Japan 2006 of Hongarije 2006. Achteraf kreeg hij in de laatste nog 1 puntje onverdiend. Maar zoals ik vroeger over hem was, ben ik nu allang neit meer
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Beco op 09 juni 2009 - 17:24:46
Dan heb je die gepost toen ik op het werk zat en daar kan ik geen video's bekijken. Ben ze ook niet allemaal gaan controleren natuurlijk. ;)
Senna is om 18u15 officieel dood verklaard, maar het was al snel duidelijk dat hij hersendood was en daar is natuurlijk niets meer aan te doen.

Zoals ik eerder al zei, in die tijd waren er nog geen mobieltjes en internet dus ging informatie niet zo snel rond als tegenwoordig. Ik denk dat het goed mogelijk is dat de coureurs op het podium niet voldoende informatie hadden over Senna behalve dan dat hij een zware crash had meegemaakt. Ik denk dat de somberheid die je ziet voornamelijk te maken heeft met de dood van Ratzenberger en op dat moment nog helemaal niet zozeer met Senna.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Darth

In die tijd was het anders dan tegenwoordig. Je weet nooit precies wat er aan de hand is. Zelfs nu zeggen coureurs dat ze bepaalde dingen in de race niet wisten.  Sommige dingen worden niet verteld of sommige dingen komen niet duidelijk aan bij bepaalde mensen.

Maar ik weet zeker dat Schumacher niet op het podium heeft staan juichen. Maar dan nog, een glimlach vind ik niet verkeerd, al is het beter van niet. Emoties zijn echt moeilijk te onderdrukken.

RadioActiveMan

Citaat van: F_A_Diaz op 10 juni 2009 - 14:36:13
Citaat van: Beco op 09 juni 2009 - 17:24:46
Dan heb je die gepost toen ik op het werk zat en daar kan ik geen video's bekijken. Ben ze ook niet allemaal gaan controleren natuurlijk. ;)
Senna is om 18u15 officieel dood verklaard, maar het was al snel duidelijk dat hij hersendood was en daar is natuurlijk niets meer aan te doen.

Zoals ik eerder al zei, in die tijd waren er nog geen mobieltjes en internet dus ging informatie niet zo snel rond als tegenwoordig. Ik denk dat het goed mogelijk is dat de coureurs op het podium niet voldoende informatie hadden over Senna behalve dan dat hij een zware crash had meegemaakt. Ik denk dat de somberheid die je ziet voornamelijk te maken heeft met de dood van Ratzenberger en op dat moment nog helemaal niet zozeer met Senna.

Ik heb in deze post toch ook niks gezegd over dat ze iets wisten of niet.
De dokters wisten dat wel en meer heb ik die post niet willen zeggen.
Ik denk dat ze goed genoeg wisten dat Senna er ernstig aan toe was en dan bedoel niet direct dood.

Wizard

Citaat van: Beco op 10 juni 2009 - 11:57:32
Ach ja, de jonge jaren. Nu heb helemaal niets meer tegen die man of misschien toch als het op zijn kledingstijl aankomt, zo lelijk!  8)

Je bent gewoon jaloers op zijn koeielederen western Boots en de daarbij behorende kekke western hemd, geef het maar toe!

RadioActiveMan

Citaat van: Wizard op 10 juni 2009 - 16:21:16
Citaat van: Beco op 10 juni 2009 - 11:57:32
Ach ja, de jonge jaren. Nu heb helemaal niets meer tegen die man of misschien toch als het op zijn kledingstijl aankomt, zo lelijk!  8)

Je bent gewoon jaloers op zijn koeielederen western Boots en de daarbij behorende kekke western hemd, geef het maar toe!

ok  :-[ :-[ :-[

F_A_Diaz

Als miljardair zijnde zal ie wel een personal shopper hebben, die dus klaarblijkelijk haar werk niet goed doet.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

flupke3

Ik niet!Als een collega een dag voordien sterft en een ander collega crascht in een bocht
waar je weet dat je veel geluk nodig hebt om niet zwaargewond te zijn dan sta je niet te lachen!
Teambazen hebben ook wel de beelden gezien van de plas bloed van Senna en  ze zullen meteen na de race
wel meegedeeld hebben dat het heel ernstig was.

Jasper

De crash van Senna hoefde helemaal niet te resulteren in zijn dood of zelfs tot zware verwondingen. Hij had vooral pech dat zijn wiel tegen zijn hoofd sloeg.

scho0634

Al zal die voorwielophanging die door zijn helm heen boorde ook niet hebben geholpen ;).

Folkert

Citaat van: 0634 op 16 juni 2009 - 19:08:58
Al zal die voorwielophanging die door zijn helm heen boorde ook niet hebben geholpen ;).
Doorgaans zijn dat niet de dingen die je in je cortex geboord wilt hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Wat was nu eigenlijk de oorzaak dat hij van de baan ging?
Klopt het dat zijn stuurkolom die door het team gelast was
afbrak want daar zijn toch tegenstrijdige berichten over?
En waarom heeft een topteam als williams gewoon geen nieuwe
stuurkolom gemonteerd?

Enzo

#239
Ik dacht dat het een downforce afstel probleem was, waardoor z'n bodemplaat op de grond kwam en de auto min of meer onbestuurbaar was geworden.

Edit: De rondes voor Senna's crash speelden zich af achter de Safety car (door een eerder ongeluk in de race), hierdoor was de temperatuur in de banden afgenomen en was daardoor ook de bandenspanning van Senna's wagen waarschijnlijk te laag, waardoor z'n bodemplaat op de grond kwam en de auto min of meer onbestuurbaar was geworden.