Meest overschatte coureur ALLERTIJDEN

Gestart door zeph, 27 april 2009 - 12:25:21

« vorige - volgende »

zeph

Citaat van: jack_de_koning op 02 mei 2009 - 21:39:30
1. Felipe Massa. Heeft maar al te vaak laten zien niet te kunnen racen, alleen maar hard rijden vooraan.


:o Voor iemand die niet kan racen deed hij het anders toch best aardig vorig jaar! Voor twee dubbeltjes meer was hij kampioen geworden, m.a.w.: je kletst.

Folkert

Citaat van: zeph op 04 mei 2009 - 14:27:05
Citaat van: jack_de_koning op 02 mei 2009 - 21:39:30
1. Felipe Massa. Heeft maar al te vaak laten zien niet te kunnen racen, alleen maar hard rijden vooraan.


:o Voor iemand die niet kan racen deed hij het anders toch best aardig vorig jaar! Voor twee dubbeltjes meer was hij kampioen geworden, m.a.w.: je kletst.
Voelt Meatball zich lullig nu zeg, dat hij die 2 dubbeltjes niet betaald heeft ;D. :P nee maar je hebt gelijk, hoewel ik niet overtuigd ben soms van Massa, kan hij wel degelijk potje sturen. Zeer zeker hoort hij in de F1 thuis.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Toen Massa over de streep kwam was hij virtueel kampioen en had 6 gp
gewonnen.Dit in een wagen die absoluut niet dominant was en betrouwbaarheidsproblemen.
Dat het zo ondraagelijk spannend was lag ook aan de fouten die Hamilton maakte maar dat soort
van seizoennen maak je vaak mee en zeggen dat Massa niet in de f1 thuishoort is fel overdreven
want dan moeten er veel f1 onwaardig zijn.

scho0634

Ja, maar de stelling van de topicopener was dan ook niet 'wie hoort er niet in de f1 thuis'.

Het gaat erom wie het meest overschat wordt. Daarvoor kan hij nog wel in de f1 thuishoren natuurlijk.

Toyoda

Ik denk niet dat er iemand dacht dat Massa wereldkampioen zou worden toen hij naar Ferrari ging.(ik toch zeker niet)
Dat hij dat bijna was geworden getuigt ervan dat hij niet overschat word/werd.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

leproffesseur

Klopt want hij heeft al meer bereikt dan dat ik in hem zag.
Kampioen zal hij (hoogwaarschijnlijk )nooit worden maar dat is geen schande.

F_A_Diaz

Jullie doen net alsof Massa zo slecht was. Hij was altijd al snel, alleen crashte hij (te) vaak in zijn 1e periode bij Sauber waarna Ferrari hem een jaartje heeft laten testen.
Daarna was het echt wel een goede coureur en kon hij ook naar Ferrari. In zijn 1e won ie direct twee GP's en werd derde achter Schumacher en Alonso, dat is geen schande.

Zijn probleem is alleen dat hij niet zo goed met veranderende omstandigheden kan omgaan, het moet bij hem vaak van een leien dakje gaan.

Schumacher zei het ooit al, "Hoe goed je slechtste races zijn bepaald of je WK wordt". En zo is het ook, als alles van een leien dakje gaat scoor je die punten wel maar iedereen heeft wel vier of vijf races per jaar waarin het totaal niet gaat en dan moet je er het beste van maken en bij Massa gaat het dan vaak mis waardoor hij steeds weer achter het net vist.
Vorig jaar had hij de mazzel dat Hamilton ook teveel steken liet vallen waardoor hij tot het einde kon meedoen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 06 mei 2009 - 10:24:21
Jullie doen net alsof Massa zo slecht was. Hij was altijd al snel, alleen crashte hij (te) vaak in zijn 1e periode bij Sauber waarna Ferrari hem een jaartje heeft laten testen.
Daarna was het echt wel een goede coureur en kon hij ook naar Ferrari. In zijn 1e won ie direct twee GP's en werd derde achter Schumacher en Alonso, dat is geen schande.

Zijn probleem is alleen dat hij niet zo goed met veranderende omstandigheden kan omgaan, het moet bij hem vaak van een leien dakje gaan.

Schumacher zei het ooit al, "Hoe goed je slechtste races zijn bepaald of je WK wordt". En zo is het ook, als alles van een leien dakje gaat scoor je die punten wel maar iedereen heeft wel vier of vijf races per jaar waarin het totaal niet gaat en dan moet je er het beste van maken en bij Massa gaat het dan vaak mis waardoor hij steeds weer achter het net vist.
Vorig jaar had hij de mazzel dat Hamilton ook teveel steken liet vallen waardoor hij tot het einde kon meedoen.

4of 5 races is wel wat aan de hoge kant, denk dat het meer op 2, misschien 3 races per jaar ligt. Maar met Massa weet ik het nou nooit precies. Soms kan hij bloedje snel zijn en dan kan niemand hem echt bij houden, maar soms is hij niet vooruit te branden. Staat hij er niet goed bij, gaan de races vaak ook minder goed. Dat hij goed coureur is staat buiten kijf. Maar ik denk dat hij nog net iets te onstuimig is om WK te worden. Dus overschat wil ik zeker niet zeggen.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Het is een goede rijder maar heeft zeker niet dat extra zoals de
meeste toprijders.Geef hem een topwagen en hij wint wel maar is
wat te onstuimig en een kampioen zie ik hem niet worden.

Ray Den

Ik ga voor die 2 pipo's in de Brawn auto's. Button en Barichello. Wat een potuilen zeg!
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

scho0634

Daarom leiden ze natuurlijk ook het WK ::).

Jasper

Ze leiden het WK omdat ze in een briljante auto rijden.

scho0634

#72
Maar waarom zijn ze dan precies overschat?

Zijn goede rijders en geen wereldtoppers. Dat weet iedereen en dus zie ik niet zo in dat ze overschat worden.

F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 09 mei 2009 - 12:35:24
Ze leiden het WK omdat ze in een briljante auto rijden.

Is dat niet altijd zo dan? Raikkonen, Massa, Kubica en Hamilton hebben dit jaar ook (nog) geen topauto en rijden dan toch ook niet meer vooraan?

Iedereen heeft een topauto nodig om te winnen, en als je zoals Button 31 van de 35 punten haalt tot nu toe, dan ben je echt wel goed bezig. Ook al rij je in een topauto.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

leproffesseur

Dit is geen simpele discussie want ik ben niet zeker hoe ik iemand als Button moet plaatsen :-\
Dat hij veel geluk heeft dat hij in de beste wagen zit dat is zeker maar geluk heb je nodig vaak in de f1.
Maar ik heb ook nog niemand horen zeggen dat hij de beste rijder van het veld is ook!
Ik herinner me nog toen prost in 93 felle kritiek kreeg omdat hij in een superieure bolide tijdens de
regenraces blunderde en Button heeft dit jaar toch al 1 regenrace gewonnen en geen plaats verloren
door een rijdersfout na 4 races.Je zal mij zeker niet horen zeggen dat hij de beste is maar overschat ook niet.
Zijn grootste concurrent (vettel) heeft trouwens al heel wat kostbare punten verspeelt door fouten...