Meest overschatte coureur ALLERTIJDEN

Gestart door zeph, 27 april 2009 - 12:25:21

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 mei 2009 - 21:38:54
Citaat van: janke op 30 mei 2009 - 20:25:54
Nou ik wel, als de dag van gisteren.  Ik zie hem nog in zijn normale kloffie het circuit verlaten. Wuivend en glimlachend. Een top coureur, nogmaals een van de beste ooit. Voor de rest is het shit. Theater. Montoya heeft gelijk. "Your stupid or blind". Maar dit alles is mijn mening. En die mag je toch hebben???

Eerlijk gezegd, what's wrong? Moet hij dan sip naar zen fans kijken? De fans zijn er om hem te zien. Het is niet omdat hij wuift naar zijn fans en vriendelijk naar hen kijkt, dat het hem niet kan schelen wat er met de Senna gebeurt.

Ik kan niet weten wat hij op dat moment dacht, dus misschien was hij er wel mee aan het lachen, maar ik acht die kans klein. Ik kan zijn gedachten niet lezen, maar jij evenmin denk ik.

En in verband met Montoya, als iemand aan de het begin van een snelle bocht naast je zit, jij mooi de apex kan nemen, sorry, maar dan denk ik niet dat je er vanuit kan gaan dat die persoon bij het uitkomen van de bocht nog steeds naast je hangt. Misschien wat voorbarig van Schumi om daar zonder uitkijken naar de buitenkant te gaan, maar eerlijk gezegd, het is niet zo onlogisch. Monotya moest ettelijke meters meer afleggen op een vuil deel van het circuit, logisch nadenken zegt me dan dat hij dan trager zou moeten zijn geweest...
Wat ga jij nu allemaal ontleden?? Ik zeg toch duidelijk dat het mijn mening is?? Altijd mensen die het beter weten. Kan toch??
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Enzo op 30 mei 2009 - 21:38:30
Begrijp ik uit dit gezever dat sommige "Schumie" de meest overschatte coureur allertijden vinden? ???
Ik zeg dat in ieder geval niet.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: Enzo op 30 mei 2009 - 21:38:30
Begrijp ik uit dit gezever dat sommige "Schumie" de meest overschatte coureur allertijden vinden? ???
Nou ja, waarom zou dit niet kunnen en over andere coureurs wel?
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Omdat Schumacher 7 wereldtitels en 91 GP's heeft gewonnen.

Enzo


Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 mei 2009 - 21:38:54
Citaat van: janke op 30 mei 2009 - 20:25:54
Nou ik wel, als de dag van gisteren.  Ik zie hem nog in zijn normale kloffie het circuit verlaten. Wuivend en glimlachend. Een top coureur, nogmaals een van de beste ooit. Voor de rest is het shit. Theater. Montoya heeft gelijk. "Your stupid or blind". Maar dit alles is mijn mening. En die mag je toch hebben???

Eerlijk gezegd, what's wrong? Moet hij dan sip naar zen fans kijken? De fans zijn er om hem te zien. Het is niet omdat hij wuift naar zijn fans en vriendelijk naar hen kijkt, dat het hem niet kan schelen wat er met de Senna gebeurt.

Ik kan niet weten wat hij op dat moment dacht, dus misschien was hij er wel mee aan het lachen, maar ik acht die kans klein. Ik kan zijn gedachten niet lezen, maar jij evenmin denk ik.

En in verband met Montoya, als iemand aan de het begin van een snelle bocht naast je zit, jij mooi de apex kan nemen, sorry, maar dan denk ik niet dat je er vanuit kan gaan dat die persoon bij het uitkomen van de bocht nog steeds naast je hangt. Misschien wat voorbarig van Schumi om daar zonder uitkijken naar de buitenkant te gaan, maar eerlijk gezegd, het is niet zo onlogisch. Monotya moest ettelijke meters meer afleggen op een vuil deel van het circuit, logisch nadenken zegt me dan dat hij dan trager zou moeten zijn geweest...
Nou ja, een coureur moet er natuurlijk zijn voor zijn fans, maar dit was wel een uitzondering. Jammer voor de fans dan, maar respect gaat nog altijd verder. Ik kan natuurlijk ook niet weten wat er in zijn hoofd afspeelt, maar dit soort dingen zijn gevoelig om te uiten in zo'n situatie.


@Montoya verhaal: en dat is de grootste fout die een coureur kan maken imo. En daarom ook schuldig in zo'n situatie. Zijn namelijk meer dan genoeg gevallen geweest waar iemand tegen alle verwachtingen in iemand inhaalde waar dat redelijk onmogelijk werd geacht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Jasper op 30 mei 2009 - 22:59:34
Omdat Schumacher 7 wereldtitels en 91 GP's heeft gewonnen.
Uitslagen zijn allemaal relatief. Net zoals meningen. In Duitsland zijn er mensen die Schumacher op een podium plaatsen en hem goede nacht kussen voor ze gaan slapen. Er zijn mensen die geloven dat Schumacher perfect is en nooit maar dan ook nooit een fout heeft gemaakt.
Er zijn mensen die de discutabele acties van Schumacher weg praten: als je de beste bent, mag je dit soort dingen doen.

En als er eens goed word gelezen door sommige mensen, gaat het niet zo zeer over Schumacher zelf, maar over hoe mensen over iemand denken. Dat heb ik en aantal anderen hier ook duidelijk uitgelegd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 30 mei 2009 - 23:10:01
Citaat van: Jasper op 30 mei 2009 - 22:59:34
Omdat Schumacher 7 wereldtitels en 91 GP's heeft gewonnen.
Uitslagen zijn allemaal relatief. 

Niks relatiefs aan deze uitslagen hoor, typisch gevalletje van een absoluut feit.

`Relatief` betekent dat iets moet worden bezien in relatie tot iets anders, ofwel heeft het relatief te maken met verhoudingen. Een voorbeeld is: Tegenover relatief staat absoluut of nominaal.

Folkert

#188
Citaat van: Enzo op 30 mei 2009 - 23:19:23
Citaat van: Burorri op 30 mei 2009 - 23:10:01
Citaat van: Jasper op 30 mei 2009 - 22:59:34
Omdat Schumacher 7 wereldtitels en 91 GP's heeft gewonnen.
Uitslagen zijn allemaal relatief. 

Niks relatiefs aan deze uitslagen hoor, typisch gevalletje van een absoluut feit.

`Relatief` betekent dat iets moet worden bezien in relatie tot iets anders, ofwel heeft het relatief te maken met verhoudingen. Een voorbeeld is: Tegenover relatief staat absoluut of nominaal.
Inderdaad, goed uitgelegd wat relatief is. Je zegt precies wat ik bedoel.
Dan nu het volgende. 7 wereld titels in 15 jaar, met 3 jaar echte tegenstand. En Alonso was in 2006 de eerste die Schumacher echt liet werken, hoewel schumacher nog het geluk kreeg dat Massa dempers ineens werden afgekeurd. 2003 was ook wel spannend en had hij ook weldegelijk tegenstand. Maar 94 en 95 was Hill nergens, 2000, was Hakkinen best goed bezig, maar Mclaren was niet heel erg goed. 2001 en 2002 waren best saai en was Schumi redelijk snel WK. 2004 was oersaai. 2005 was hij nergens en 2006 reed hij weer goed, met eindelijk echte tegenstand.
Het is relatief in de zin van: 3 wereld titels kunnen net zo indrukwekkend zijn als 7. Als ik aan komende 8 jaar alles win en WK word omdat ik de allerbeste auto rijd, ben ik dan de allerbeste ooit of de meest overschatte ooit?
Het hele leven is relatief omdat je alles tegen over elkaar zet.

Ik zet dus Schumachers prestaties tegen over de tegenstand die hij had in die jaren en tegen over de reacties van sommige mensen. Die hem als God zien. De prestatie van Schumacher is dus zowel relatief als absoluut.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Ah.....dat bedoel je..... ???
Stom van mij zeg...... ;)

Folkert

Citaat van: Enzo op 31 mei 2009 - 00:33:18
Ah.....dat bedoel je..... ???
Stom van mij zeg...... ;)
Maar niet uit ;). Misschien was het onduidelijk op sommige punten, en wilde ook niet zeggen dat Schumacher slecht is of niks gepresteerd heeft, maar wel dat mensen hem te hoog inschatten(goddelijk en foutloos etc.)

Relatief is een relatief begrip ;)
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: janke op 30 mei 2009 - 20:25:54
"Your stupid or blind".

Pure provocatie van Schumacher. Montoya die heerlijk hapt en Schumacher die de grootste lol heeft!

Wizard

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 mei 2009 - 21:38:54
Citaat van: janke op 30 mei 2009 - 20:25:54
Nou ik wel, als de dag van gisteren.  Ik zie hem nog in zijn normale kloffie het circuit verlaten. Wuivend en glimlachend. Een top coureur, nogmaals een van de beste ooit. Voor de rest is het shit. Theater. Montoya heeft gelijk. "Your stupid or blind". Maar dit alles is mijn mening. En die mag je toch hebben???

Eerlijk gezegd, what's wrong? Moet hij dan sip naar zen fans kijken? De fans zijn er om hem te zien. Het is niet omdat hij wuift naar zijn fans en vriendelijk naar hen kijkt, dat het hem niet kan schelen wat er met de Senna gebeurt.

Ik kan niet weten wat hij op dat moment dacht, dus misschien was hij er wel mee aan het lachen, maar ik acht die kans klein. Ik kan zijn gedachten niet lezen, maar jij evenmin denk ik.

Niemand lacht om dit soort situaties, als iemand dat werkelijk denkt, dan heeft-ie ze wel alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst. Voor de rest zie ik niks verkeerds aan zwaaien naar de fans. Sterker nog, daar hebben fans een vermogen voor betaald! Kun je slecht als een botte boer langslopen. Zou dat het geval zijn, werd Schumacher neergezet als arrogant figuur omdat hij de fans straal voorbij loopt. Zo kan een coureur het bij sommige mensen nooit goed doen. Die vinden altijd wel een stok om mee te slaan. Ik vraag me wel eens af, hoe serieus ik zulk soort mensen moet nemen. Wat boeit het, hoe iemand ergens op reageert? En doet dat afbreuk aan zijn prestatie? Dat mensen dat soort dingen aanhalen, zegt mij meer dan genoeg over die mensen. En dan doel ik niet specifiek op "Janke", maar ook op de mensen die zich stoorde aan het duimpje van Hamilton, toen de camera zich draaide of Montoya die een camera vervloekt nadat hij zelf tegen de camera aanloopt, zulk soort pietluttigheden. Lekker belangrijk allemaal, no shit!